ŞİMDİ OKUDUĞUN multifandøm✓ Fanfiction Bu fandomların hiçbirinde yer almadığım için yorumlarda kaba saba konuşmayın, uğraşmak istemiyorum. 🌈 #22.05.20# #02.05.21# #andrewscott #avengers #cameronmonaghan #cherik #chrisevans #cockles #destiel #dizi #fassavoy #gallavich #harrypotter #jamesmcavoy #jeromevaleska #marvel #michaelfassbender #multifandom #nygmobblepot #robertdowneyjr #sebastianstan #sheriarty #sherlock #stony #tomholland #xmen #ünlüler Natalie Portman 380 29 23 iridescentfan tarafından iridescentfan tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Natalie Hershlag 09.06.1981 (38 yaşında)1.60Kudüs,İsrail (İsrailli-Amerikalı) ◇ Çok duru bir güzelliği var bence. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.