Asiye kalktı kapıya doğru yöneldi. Mustafaysa kolun dan tutup kendine çevirdi.
"Ben agayim isterdigimle yatarım istedigimle kalkarım duydun mu beni şimdi kır dizini otur oturdugun yerde"
Asiyeden anlatım
Mustafa nin gözlerimin içine bakıp dediği şey ile dizlerimin bağı çözüldü sanki,yere çöküp ağlamaya başladım.
Mustafa dışarı çıkmıştı. Mustafa çıkınca saniye hanım gelmiş , sanki birinden saklanıyor gibiydi kesin mehmet baba onu buraya gelmesini istemedi o da kaçarak geldi
"Asiye kızım kalk ayağa "
"Anne ben boşuna umutlandim boşuna , beni sevdi zannettim beni korur zannettim"Asiye ağlayarak saniyeye sarıldı kapı açıldı ve balim içeri girdi.
"Anne neden agliyorsun "
"Aglamiyorum bitanem gel bakalım Yanıma "
"Ama gözün yaşlı "
"Toz kaçtı annem"
"Anne bu çok kilişe bir yalan oldu"
"Sende çok bilmiş oldun "Kızının saçlarından uzun bir öpücük bırakıp yatağa oturdu.
Neftah
"Tahir asiye ablam iyi mi?
"
"Iyi nefesim merak etme.""Peki bebek o iyi mi ?"
"Iyi nefesim bebekte iyi "
Nefes yatığı yerden doğruldu.
"Tahir asiye ablam bu evde kaldığı sürece her an bebeğe bişey olabilir. Geçen mehmet ağa tokat atmış. "
"Ben senide yengemide balımıda korurum merak etme. "
Nefes iyice tahirin göğsüne sokuldu.
"Tahir düğüne az kaldı. Ben çok heyecanlıyım "
"Bende çok heyecanlıyım nefesim "
Asmus
Asiye hastaneden çıkıp eve gelmişti doktoru sürekli dinlenmesi gerektiğini iş yapamaması gerektigini bol bol meyve yemesi gerektiğini söylemişti ama asiyenin aklında tek bir şey vardı. O da Mustafa nin ona o lafları etmesiydi.
Asiye odasına çıkmış yatakta uzanıyordu . Kapı çaldı ve nefes iceri girdi"Nasılsın abla duydum olanlari geçmiş olsun "
"Sogol nefes gel otur şuraya "
"Abla benim sana bise demem lazim "Tam asiyen ağzını açacaktı ki aşağıdan bagirislar duyuldu.
"Nefes ne oluyor aşağıda "
"Abla ilk önce sakin ol bi otur şuraya "Asiye nefesin elinden kurtulup aşağı indi , merdivenlerin sonunda mustafa ve elini tutmuş bir kadın duruyordu asiye hemen kadını tanıdı ve yanına geçti.
"Sen bugün gelen kadınsın ne yüzle gelirsin ha"
Mustafa hemen nergisin önüne geçti .
"Bana bu kadınmi koruyorsun ha bu kadını mı."
Mustafa başını öne eğdi asiyeyse yüzünden tutup yukarı kaldırdı.
"Bana bak neden egdin yüzünü o mavi gözlerin neden kıpkırmızı oldu bana bunları yapmak agirina mı gitti."Asiye kes sesini otur oturdugun yere iyi oldu kuma gelmesi belki anlardın mustafa in kıymetini.
Bunu diyen mehmet ağa asiyeye doğru yürüyordu tam bise diyeckken Balimin ağlama sesi geldi.
"Anne (ağlayarak) lütfen gel"
Asiye koşarak yukarı çıktı asiyenin ardından bütün ev halkı da balimin odasına çıktı.
"Annem ne oldu sana böyle hâ "
Balım hemen annesinin omzuna başını koydu ve uyumaya devam etti.Asiye yerine yatırıp odadan çıktı.
Odasına girdi. Ağlayarak yere çöktü .
Asiye bavulu aldı. Icene kıyafetleri doldurmaya başladı. Mustafa içeri girdi."Asiye ne yapıyorsun "
"Gidiyorum. Bunu istemiyor musun? Çünkü ben senin yüzünü bile görmeye tahammül edemiyorum. Daha öyle benim elimi tutmadım sımsıkı. Inandim yaptığın onca şeye kandım seviyorsun sandım. Çoçuğu yap sonra başkasına koş. "
"Hiç bir yere gidemezsin izin yok "
"Senden izin alan yok. Yalvarırım bırak beni. Daha fazla canımı yakma. "
Karnıma giren sancıyla inledim. Karnıma okşadım."Asiye iyi misin?"
"Değilim hiç değilim"
"Hastaneye gidelim olurmu"
"Canım yanıyor canım hiç yanmadigi kadar çok kalbim acıyor ""Hadi hastaneye gidelim bebek için senin için "
"Istemiyorum alıştık biz"
Neftah
"Tahir şimdi ne olacak"
"Bilmiyorum nefesim ama yengem yıkıldı kadın "
"Tahir sakin yapma böyle bisey bana sen sadece benim ol "
"Ben sadece seninim zaten nefesim . Dugunede az kaldı "
"Evet tahir her şey yeniden başlıyor ve ben çok mutluyum "
Birbirine sarıldılar nefes tahirin dudağına yapıştı .
Asmus
Mustafa bagazini sıktı.
"Otur uturdugun yerde bidaha senden bu lafı duymayavagim""Canım yanıyor "hemen elini çekti
"Asiye otur hadi güzelim "
Nergis içeri girdi.
"Mustafa hadi gel sıkıldım "
"Geliyorum nergis sen odaya geç "
"Onunla mi yaticaksin onun yatağinami
gireceksin ""Asiye bi şey olursa ben yan odadayım "
"Keşke hiç olmasan "
"Asiye "
"Ağam sevgiliniz sizi bekler karınız uyur burada sorun yok . Sabah erken kalkıp kahvaltını hazırlarım "
Neftah
Iyice tahirin göğsüne sokuldum. Dudağıma minik bi öpücük bıraktı.
"Seni çok seviyorum nefesim "
Söylediği cümleyle gözlerimi kocamam açtım
"Gerçektenmi çokmu seviyorsun "
"Gerçekten çok seviyorum "
"Tahir biliyormusun bazen insanın keşkesi iyikisi oluyor. Ilk basta keşke olmasaymışsın dedim şimdi iyiki diyorum iyiki varsın tahir kaleli "
"Sende nefesim "
Asmus
"Sen dokunma yat dinlen "
"Iyi geceler bu arada dediğim gibi yan odadayım "
"Iyi mi geceler mustafa"
Asiyeye kuma geldi.
Tahir ve nefesin arası iyi.
Düğüne az kaldı.
Düğünde neler olacak?
Tahir ve nefes böyle mutlu mu kalacak ?110 okuma 30 oy 35 yorum