Julia ile sonrasında aramızda bir şey geçmemişti. Ona böyle desem beni mahveder. Işteyken tabii ki ima ve dokunuşları aktifti. Ve bu beni deli ediyordu. Ama kendimi tutuyordum.
Yine aynı iş günün de ona programını yapıp attım. Cevap vermemişti.
Ofise ondan once vardım ve tekrar her şeyi teyit ettim. Tamamdı. Bir problem olmayacaktı. Odamda ileri ki işlere bakarken kapım direkt açılınca yerimde sıçradım.
"Bella?" Juliaa. "Buyrun efendim?" dedim ve ayağa kalktım. Yanıma yaklaştı ve masama eğildi. "Senden dinlemek istedim tatlım." Eli saçımda geziniyordu. "Kaçta geliyorlar? Ne zaman biter? Anlatsana." dedi. "Tabii." elimdeki defteri açtım.
Bana daha da yaklaştı. Sandalyemi biraz geriye ittim. "Önceki gibi çalıştığımız firma size zaten çekim için istediklerini yolladılar. Ve şey.. ee" Önüme geçince ona bakakaldım. Bacak bacak üstüne oturmuş eteği katlanmıştı.
"Devam et tatlım." Elleri yine saçımdaydı. "Şey efemdim.. onlar gelecek. Hiç-hiç bir aksilik olmayacak." yutkundum ve devam ettim. "Başka bir firma da toplantı.. toplantıya gelecek. Uzun süreceğini sanmam."
Bacaklarını görebileceğim şekilde açtı. Ondan bakışlarımı aldım ve önüme döndüm. "Sonrasında bir plan yok efendim. Siz nasıl isterseniz." dedim.
"Aslında.." dedi ve kalktı. Önümde eğildi. Tam gözümün önünde eğildi. "Benim bir planım var ve sende ona dâhilsin." dedi. "Ne-nedir?" dedim.
Önüne dönünce rahatça nefes verdim. Beni zorluyordu. "Seninle çıkarız diye düşündüm bebeğim. Gerisini sorma." Kapıya ilerledi. Ve cikmadan önce şunları söyledi. "Bana inan. Bekle ve gör. Harika olacak."
-
Çekimler yapılırken neredeyse hiç konuşmadık. Sonra o mola verdi ve diğerleriyle sigara&kahve yaptı. Ben ise toplantı için kontrol yaptım ve bekledim. Normalde onlar 3 kisi gelecek ve bizde 2 kişi birlikte olacaktık. Biri anlatacaktı ve bizde ona göre devam edecektik. Oyle de oldu amaa
"Evet aslında istekleriniz bizim için uygun. Bizimde düşündüğümüze yakın." dedi Julia bana bakarken. Adam ise kaldığı yerden devam etti.
Ama sonrasında olan ise şuydu; Elleri bir anda dizime değmişti. Ilk başta aldırmadım çünkü bir şey yapmıyordum.
Eli daha da derine girdi. Eteğimin içine..
Adam bir şeyler anlattığında başımı sallıyordum. Hiç bir şey anlamıyordum. "Bunu da beğeneceğinizi düşündük." Yine kafamı sallayacaktım. Ne dedi kim bilir. "Aa evet. Değil mi Bella?" NE NE?! Ne değil mi bilmiyorum ki.
Elini ittirip bir parmağını o kısmıma dokundurdu. "Ah-ım evet evet oyle efendim." dedim. Gülümsedi. Bende oma bakıp gülümsedim. "O zaman iyi gittigimizi düşünüyorum." dedi ve güldü. Hatta bana da göz kırptı. Ben kıvranırken Julia anlık durdu ve adama sertçe baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mommy
Teen FictionIsabella, o çok beğendiği kadına mesaj atar. bilinmeyen numara : anneciğim, seni düşündükçe böyle oluyorum. bilinmeyen numara : *görüntü*