Pikniğimizden sonra kendime gelememiştim. Onu hep arzuluyordum. Tam o sırada telefonuma mesaj geldi. Annecikten.Onunla en son iş hakkında konuştum.
Mommy : Kediciğimm
Mommy :
Mommy : Nasıl?Oh, siktir. Bu çok ateşli.
Bella'm : Ah, güzel.
Mommy : O kadar yaniii
Bella'm : Evet
Mommy : Hmm
Mommy : Tamam o zaman.
Mommy : Kalayım böyle. Sıcak zaten.
Mommy : Yemek söyledim bir de.
Mommy : Yerim bu şekilde.
Mommy : Tek..
Bella'm : tamam tamam ağlama
Bella'm : kalma da böyle.
Bella'm : işlerim var ama gelebilirim galiba..
Mommy : Gell
Mommy : Bırak işi. Ben veriyorum zaten.
Mommy : Bırakmanı istiyorum. Yanıma gell.
Bella'm : sakinn gelicemm
Bella'm : hazırlanayım
Bella'm : senin için..
Mommy : Oh, bebeğim.
Mommy : Güzel kızım. Kediciğimm.
Mommy : Yemek de gelir o zamana o kadar.
Bella'm : fazlasını söyle.
Bella'm : beni unutma.
Mommy : Ne mümkün..
Bella'm : Ve kapıyı o şekilde açmamalısın.
Mommy : Bebeğim, giyiniyorum.
Mommy : Tamam.
Mommy : Ve ne tesadüftür ki iki kişilik yemek sipariş etmişim.
Bella'm : aa ne tesadüf cidden
Bella'm : Nasıl oldu? Şaştım valla hi.
Mommy : Ya ya sorma hiç.
Mommy : Neyse çık sen.
Mommy : Hadii
Bella'm :
Bella'm : Hazırım ve çıkıyorum.
Bella'm : Bekle :)
Mommy : Oh, tamam.
Mommy : Bende kalkayım.
Bella'm : bir zahmet oldu sana
Bella'm : yakınız zaten 10 dkya ordayım.
Bella'm : ;)
Mommy : Tamam bebeğim biliyorum.
Mommy : Heyecan yaptım sadece.
Mommy : Olabilir.
Bella'm : Ahahhahah
Bella'm : tamam bırak telefonu artık.
Bella'm : ben geldiğimde kurulu olsun her şey
Bella'm : Hadi bye.
Mommy : Tamam tamam.
Mommy : Bende gittim.
-
Trafikten dolayı 15 bilemedin 18 dakika da geldim. Kapıya gelince indin ve hızlı adımlarla kapıya geldim. Ve zile bastım. Ikinci sesten sonra açtı. Ve karşıma sabahlık ile çıkmıştı. Sabahlık ve içinde güzel bir iç çamaşırı ile.
"Geçsene bebeğim." eliyle içeriyi gösterince geçtim.
Karşımda gül yaprakları ile bezenmiş ve kokulu olduğunu tahmin ettiğim mumlar da vardı. Masaya baktıktan sonra ona baktım. Yaklaşıp dudaklarına bir öpücük kondurdum.
"Harika gözüküyor." dedim. Elimi tutup masaya çekti. "Senin kadar değil." dedi.
Bir kere daha onu öptüm. Sandalyemi çekti ve karşılıklı olarak oturduk. "Havanın da biraz kapalı olması iyi oldu. Daha loş bir ortam." gülümsedi.
Yemeklerden tabağına ve tabağıma koydu. Et ve şarap. Ve yanimda da püre. Çok severim. Bir süre sadece gözlerimizin konuştuğu dakikalar geçti. Sonra ise gündelik sorular.
"İş demişken. Yarım bıraktım geldim. Yapmam lazım. Yada yapmamız." dedim. Şaraptan bir yudum daha aldım. "Bu sonra da hallolur." dedi. Önündekilerden birer lokma daha aldı.
"Sen öyle diyorsan. Patron sensin." diyip güldüm.
"Bu patron bekle daha neler yapacak." dedi ve göz kırptı. "Ama ben yorgunum. Biraz masaj yaparsin. Yemekten sonra." dedim..
"Memnuniyetle kraliçem." buna ikimizde güldük.
Yaklaşık yarım saat sonra yemekleri bitirdik ve masayı birlikte topladık.
"Ee şimdi? Masaj mi yapmam gerekiyor?." diye sordu. "Çok ciddi değildim ama yapmak istersen.. neden olmasın?" dedim.
"Koltuğa uzan." Kaşlarımı kaldırdım. Ve uzandım. O da hic beklemeden üstüme oturdu. Vay be. Bunu cidden beklemiyordum. "Gevşe. Rahatla, bırak kendini." Kasıyordum kendimi evet.
Ama hadii... sizce neden? Sırtımda bir annecik varken. "Kolaysa sen yap." diye söyledim.
"Bekle işim bitsin. Deneriz." dedi.
Aynı şekilde mesaja devam etti. Bazen ise kıpırdadığında inlememek için zor duruyordum. Bunu bilip devam ediyordu. "Mızmızlanma."
Omuzlarım ve sırtım rahatlayınca durmasını istedim. "Şimdi bende sıra." Ben kalkarken o uzandı. Cidden onun eli aşırı iyi gelmişti. Masajı çok iyi yapmıştı. Ben de onun gibi yapabilirdim herhalde.
"Ne kadar zor olabilir? Hadi başla." dedi. Omun gibi yaptım. Ve üstüne oturdum. Ilk başta hiçbir tepki vermedi. Ama aradan zaman geçince ve bende onun üstünde hareket edince anlamadığım birkaç şey mırıldandı.
"Hm, ne oldu?" diye seslendim. Ama cevap yoktu. Bir süre daha devam ettim. Duygularını gerçekten iyi gizliyor.
Ne kadar oldu bilmiyorum ama en sonunda azıcık bağırıp beni üstünden kaldırdı.
"Sen yanımda ve bu şekildeyken durmak istemiyorum." dedi.
Her ne kadar şu an bunu düşünmesemde şu zamandan sonra umrumda değildi.
Onun dışında.
Ve ben onunla olmak istiyorum.
Devamı gelicek yakında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mommy
Teen FictionIsabella, o çok beğendiği kadına mesaj atar. bilinmeyen numara : anneciğim, seni düşündükçe böyle oluyorum. bilinmeyen numara : *görüntü*