16

20.3K 128 148
                                    

Bölüm geldi. Gec geldi biliyorum.

Üzgünüm, Iyi okumalarr💕

-

Sabahlığının önünü açmasına yardım ettim. Beni itip üstüme çıktı. Koltuğun en son kısmında kalmıştım. Sırtımı oraya yasladım.

Dudaklarıma kapandı. Elleri tişörtümun içinden göğüslerime geldi.

Tişörtü çıkartıp hızla üstüme abandı. Sabahlığı altına kadar çekti ve ellerini kopcama uzattı. Çok hızlıydı.

           (temsili gifler koyacağım)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

           (temsili gifler koyacağım)

Bende elimi altına getirdim ve çekip yere attım. Tutkulu şekilde işimize devam ediyorduk. Onunla bu anları yaşamak, cennete bir adım dahaydı.

Cennetim de, cehennemim de oydu aslında.

"Benim bebeğim, fena istekli." dedi. Gülümsedim. Ama o da benim gibiydi.

Kendimi ona doÄŸru itiyordum. Biliyorum hoÅŸuna gidiyor. Ama bekletmek ona zevk veriyordu.

"Ah, sabırlı ol kedicik. Yoksa ceza mi istiyorsun?" dedi alayla.

"Cezanın ne olacağına bağlı annecik." dedim. Bunu benim kadar o da istiyordu. Kim istemez ki?

Zevk, tutku ve aşk. En azından benim için. Ona karşı..

"Ceza verecek bir ÅŸey yapamadim ama annecik, isterdim." dedim

Beni yatırdı ve şortumu açtı. Dili ile yavaş ama etkili hareket ediyordu.

"Yapınca da durmak isteyebilirsin." güldü. Ve devam etti.

Bu daha fazla istememe neden oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu daha fazla istememe neden oluyordu. Ki zaten içim azru ile dolup taşmıştım. Dayanacak gücüm kalmadı.

"Siktir." Birden eli ile kotun üstünden beni avuçladı. "Çok kötü kelimeler bunlar kedicik." diyip 'shtt' yapmaya başladı. ''Sabırlı ol." elini daha da bastırdı. "Ol ki hak ettigin zevke ulaş."

Daha fazla dayanamayan ben onu üstümden ittim. Ve sabahlığını çektim çıkardım. Gözlerimin önünde harika gözüküyordu.

"Bebeğim.. sen-?" Konuşmasına izin vermeden dudaklarına kapandım.

"Bırak annecik, bırak. Izin ver ikimizi de tatmin edeyim." dedim. Kendimi ona itip sürttüm. Başını geriye attı ve olumlu anlamda salladı.

Ilk once eğildim ve iç çamaşırı üstünden dilimle onu yaladım. Bir elim ile koca göğüsünü okşamaya başladım.

Yavaş yavaş derinleştirken o da yardım etti. Südyenini açtı ve yere fırlattı. "Bebeğim, oh bekle." Kalçasını kaldırdı ve diğer iç çamaşırını da çıkardı. Ikimizde gülümsedik.

Parmaklarımı yaladım ve içine ittirdim. Hafif çığlık attı. Boşluğuna gelmişti. Dudaklarına yaklaştım bir yandan. Oradan boynuma. "Oh, kızım. Daha hızlı." dedi. Bende dediğini yaptim.

Onunda eli aşağı indi. Bana dokununca irkildim. "Annecik, çok iyi oldu bu." dedim

Duraksayıp tamamen soyundum. Hiç vakit kaybetmeden eli yine beni buldu. Ikimiz de birbirimizi bir şekilde tatmin etmeye çalışıyorduk.

"Mhh, annecik göğüsün çok yumuşak ve kocaman." dilim ile onlarla oynuyordum.

"Bebeğim, ah." Parmaklarını çekti ve alıp yaladı. "Imm."

Ben şaşkınlıkla ona bakarken benimde elimi çekti. Ağızıma götürdü.

Bunu istemiyordum ama bir sey diyemiyorum ona karşı.

"Güzel degil mi?" diye sordu. Sadec3 başımı salladım. Tekrar parmağımı kullanacakken tuttu. Kalçamdan tutup kendisine yapıştırdı. Siktir. Bu beni fena etkilemişti.

Yapışık gibi, birbirimizi tam anlamıyla hissediyorduk. Her şey ile.

"Anneciği süreceğim, öyle mi?" dedim.

"Bebeğim çok istekli."dedi.

Hızlıca ona sürtünmeye başladım. Zaten hala kıvamdaydık ve ben sona yaklaşıyordum.


"Geleceğim." diye sayıkladım inlemelerimin arasında. "Gel, annecik için gel." Hızı yetmezmiş gibi bir de göğüslerimle oynuyordu.

Çok geçemeden ilk gelen ben oldum. Ardından durduk ve onun icin yani gelmesi icin parmaklarını ve dilimi kullandım.

Benden onra onbeş dakikada o da gelince nefes nefese kaldık.

"Çok güzeldi." diye mırıldandım. Başını ona yasladım ve kolumu sardım. Çıplak ve terli bedenlerimiz buluştu.

"Evet, çünkü seninleydi." dedi. O an kalbim saniyelik durdu. Ve sonrasında küt küt çarptı. Işını kelebeklenmesi dedikleri o his.. bu muydu?

Gülümseyip ona baktım. O da bana son bir öpücük kondurdu.

Yandaki koltuğa uzanıp pike aldı. Üstümüze örttü. Sarıldık ve yattık.

mommyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin