Medya Julia
Dün gece çok fazla vakit geçirdik ve sonra film izleyip yattık. İşten de izin almış oldum haliyle o yüzden rahatım.
İlk ben kalktım ve bir tişört giydim. Saçımı topladım ve yüzümü yıkadım.
Karnım acıkınca mutfağa gittim. Orada ikimiz için de bir şeyler hazırlamak istedim. Çok fazla ses çıkarmamaya dikkat ederek hazırlamaya başladım.
Ama canım sıkılınca bir müzik açıp etrafta dans etmeye başladım. Bir yandan da müziğe eşlik ediyordum.
"Günaydın kedicik." popoma atılan şaplak ile arkamı döndüm. Gülümsedim. "Sen nesin böyle be? Melek mi?" dedi. Beni uyandırıyor beni.
"Seninsem sorun yok.'' dedim. Onda sırıttı. "Tabii ki benimsin bebeğim.'' elleri kalçalarıma gitti. Dudakları da boynuma. "Mmh" çok iyi. Onunlayken arzularımım sınırı yoktu. Ama sadece bunu yapmak istemiyordum. Bunu düşünce moralim bozuldu ve kendimi geri çektim. "Ne oldu bebeğim?" diye sordu. Yanık kokusu alinda hemen onu itip arkamı döndüm.
"Siktir ya." ağzımdan küfür kaçtı.
"Sorun yok bebeğim. Ben hallederim.'' Omleti çevirdi ve altını kapattı.
"Sen az önce küfür mü ettin?" diye sordu. Bende başımı salladım ve bir koaye çekildim. Bir an için tüm düşüncelerim silindi.
"Hmm bir daha olmasın. Bunu isteyerek yapmadığını biliyorum." dudaklarıma yaklaştı ve kısaca öptü. Geri çekilirken de ısırmayı ihmal etmedi. Hafifçe ağzımdan ah sesi çıktı.
Daha sonra kahvaltı etmeye koyulduk. Ona sürekli işten arama geliyordu. Bu biraz can sıkıcı olsa da onun işiydi sonuçta.
Daha sonra soylemem gereken bir sey aklıma geldi. Bu sefer cidden siktir! Bittim ben.
"Şey, b-bugün online aldığım bir toplantın vardı. 2'de." dedim çekine çekine.
İlk önce bana sonra saatine baktı. "Saat 1. Ve bana yeni mi haber veriyorsun Bella!?" Hışımla yerinden kalktı. "Buralar kalsın sen toplantı için yer ayarla ve dosyaları aç. Önce bir bakalım. Bende hazırlanıp geliyorum." cevap vermeme gerek duymadan gitti.
Bende dün getirdiğim çantayı aldım. İçinden lazım olan her şeyi açtım ve çalışma masasına yerleştirdim. Dosyaları ayırıp düzenli şekilde kenara koydum.
Kahvaltılıklarıda kaldırdım. Ve hepsini makineye koydum. 20 dk da hallolmustu.
Çıkıp ona bakmak istedim ve doğruca yukarı çıktım. Kapı aralıktı. Üstünü giymiş ve makyajını yapıyordu.
Beyaz bir gömlek. Önü açıktı ve göğüslerini çok iyi gösteriyordu. Ona baktığımı görüp göz kırptı. Yanıma geldi. "İnelim." dedi. Sadece başımı salladım.
-
Toplantı başlamıştı ve ben arkasinda oturup sadece not alıyordum. Gerçekten sıkılmıştım. Zaten fazla iş yaptığım da söylenemez. Julia hafifçe öksürmüş ve bana bakmıştı. Bende ne oldu derecesinde baktım ve bana bacaklarımı gösterdi. Anladım.
Otururken biraz garip oturuyordum ve sanırım iç çamaşırım gözüküyordu. Dikkatini dağıtmış olmalı. Bende güldüm ve bacaklarimi araladım.
Tekrar öksürdü ve konuşmasına geri döndü. Akilma gelen fikir ile daha çok güldüm. Cidden hep bu fantezim vardı ve şu an yapabilirim.
Masanın altına girdim ve onun bacağına dokununca ne yapmak istediğimi anladı. Bir şey demedi. Eli ile beni itekledi. Ben ise sessizce 'aç' dedim. O da 'peki' diye fısıldadı ve bacaklarını iki yana ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mommy
Teen FictionIsabella, o çok beğendiği kadına mesaj atar. bilinmeyen numara : anneciğim, seni düşündükçe böyle oluyorum. bilinmeyen numara : *görüntü*