Bu bölüm smut içerir.
Sabah hazırlanıp işe gittim. Julia henüz gelmemişti. Bende onun masasını falan toparlamıştım. Gelince başlardık ama ben onun yüzüne nasıl bakacaktım hala onu düşmüyordum.
"Günaydın arkadaşlar." gelmişti. Bir an için göz göze geldiğimizde uzunca baktım ona. Etrafindaki bir kaç kişiye selam veriyordu.
"Günaydın Bayan Williams. Masanız hazır. Programınızı mail olarak attım. Ama şimdi de söyleyebilirim." dedim hızlıca. Bir şey demeden başını salladı. Yerine geçti.
"Bugün sabaha bir şey koymadım. Ama biraz geç geldiğiniz için iyi oldu. Yani kaçırdığınız bir şey yok. Ama sonrasında dünkü çekimler için fotoğrafçılar tekrar-" o birden ayağa kalkınca duraksadım.
"Devam et, lütfen." O seksi sesii. Ah, herneyse Isabella. Kendine gel.
"Yani gelecekler efendim. Ve tekrar bakacaklar. Sanırım eksik buldukları.. şey ee-" dibime kadar girince tutkundum.
"Eksik varmış." gözlerimin içine baktı. Elimdeki tablet ve altında duran minik not defterini aldı. Sadece bir saniyeliğine gözlerini ayırdı ve onları masaya bıraktı.
"Ne yapıyorsunuz?" hadi ama Julia. Dizi çekmiyoruz burda. Ne yapacaksan yap artık.
"Dün böyle konuşmaman konusunda seni uyarmıştım." kelimelerinin ardından dudaklarıma kapandı. Ona göre fazla narin öpüyordu beni.
Öpüşme gittikçe derinleşiyordu. Beni belimden kavradı ve kendine bastırdı. Bende ona bir yandan tutunmaya çalışıyordum. Arkaya doğru ilerledikçe beni daha çok çekiyordu. Boynuma doğru indiğinde sonunda nefes almıştımm Ardından kısık ama tahrik eder şekilde inlemiştim. Yönlerimizi çevirip koltuğa bizi oturtturdu.
"Bella, bana daha önce gelmeliydim bebeğim." dedi boynundan ayrılıp. Ikimizde nefes nefese iken ben bira. uzaklaştım ondan. "Bunu yapmayacaktın." dedim.
Sırıttı. Elleri göğsüme doğru geliyordu. Ben onu durdurunca bana baktı. Dayanamayıp onu öptüm. Geri çekilmesi zor olmuştu. "Tamam bu kadar yeter. Birazdan adamlar gelecek ve kendimi zor durumda bırakmak istemiyorum."
Kendini gösterdi ve güldü. "Tabii seni de." dedim. "Üstündeki büstiyer cok hoş. Hep bunu giy." v şekilde bir yakası vardı. Bakıp gülümsedim ve odadan çıktım. Salak salak sırıtıp yolumda ilerlerken kolumdan tutulmam ile hayal dünyam yok oldu.
"Bayan Williams'a geldiğimizi söyler misiniz Isabella." Dünkü adam. Ah, çok sağ olun. Güzel olan her şeyi bölüyordu. Neyse.
"Tabii, ona haber verceğim." tam gicekken tekrar tuttu. Şimdi ne var aptal herif?
"A siz dün çalıştığımız kişisiniz." Beni biraz süzdü ve devam etti. "Resimler ile ben ilgilendim. Ve emin olun harikalardı." Adama bir tana vurasım gelmişti. Bir dr iğrenç şekilde gülümsemiyor mu?! Ona biraz bakındım ve elindeki yüzüğü dikkatimi çekti.
"Eşiniz de beğendi mi?" dediğimde gülümsemesi soldu.
"Tabii, anlıyorum. Neyse bir tane çekim aksamış. Merak etmeyin kısa sürer. Arkadaşlarım devamını size anlatır." başımı salladım. "Izninizle."
geri zekalı adam. Nasıl da döndü hemen."Bir sıkıntı mı var tatlım?" Julia.. Elini omuzuma koymuştu. Ve giden adama bakıyordu.
"Yok anne- şey yok efendim." bana güzelce gülümseyip içeriye gitti. Bende arkaya doğru yol aldım. Bakalım bakalım. Ne eksik kalmış.
-
"Tamam bu sondu. Harika işti arkadaşlar. Herkese teşekkürler." Julia çalışanlarla konuşurken bendr fazlasıyla üşümüştüm. Bu son bikini fazla mı açıktı ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mommy
Teen FictionIsabella, o çok beğendiği kadına mesaj atar. bilinmeyen numara : anneciğim, seni düşündükçe böyle oluyorum. bilinmeyen numara : *görüntü*