Gözlerimi çok berbat bir güne açtım. Kafamı yastıktan kaldırıp pencereden dışarı baktım. Hava bugün fazlasıyla bulutluydu ve ben böyle zamanlarda kendimi çok karamsar ve kötü hissediyordum. Sanki böyle... nasıl desem içimde değişik bir his gibi bir şey oluyordu. Ben yazı daha çok severdim ne kadar sıcak olursa olsun. Kış da güzeldi ama yaz daha mükemmeldi bence.
Yataktan zar zor kalkıp banyoya doğru adımladım. Gece hiç uyuyamamıştım nedense ve şuan aşırı uykum vardı. Zaten benim hiçbir zaman adam akıllı bir uyku düzenim olmamıştı ki. Bazen çok yorulduğumda aralıksız uyurdum.
Banyo da elimi yüzümü yıkadım ve tekrar odama döndüm. Dolabımın önüne gelince ne giyeceğime bakındım. Okul daha yeni başladığı için müdür serbest giyime ilk haftalar pek karışmıyordu. O yüzden altıma siyah dar bir kot pantolon, üstüme de lacivert renk Candan gizlice aldığım sweatshirt'i giydim. Saçlarımıda dağınık bir topuz yaptım ve gözlerime rimel sürüp dudaklarıma da ten rengime yakın renklerde bir ruj sürdüm ve makyaj işimi bitirdim. Çantama gerekli şeyleri koyup dolaptan bir tane kot ceket aldım ve mutfağa indim.
Annemle babam masada oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Elimdekileri kapının yanına koydum ve masaya oturdum. Annem bana garip garip bakıyordu.
"Anne bir şey mi oldu? Bakışların hiç hayra alamet değil de." Dedim durumu garipseyerek. Annem doldurduğu çayı önüme koyup yerine oturdu ve
"Kızım sen iyi olduğuna emin misin?" Dedi. Allah Allah ne oluyo ya tövbe yarabbim.
"Anne ben iyiyim de sen iyi olduğuna emin misin? Ne bu değişik haller?"
"Ben değilde sen değişik haller sergiliyorsun asıl. Normalde beni deli edene kadar kalkmazsın, bugün ben daha sofrayı yeni serdim sen geldin." Aslında haklı. Ama ben ne yapabilirim ki? Sonuçta uyuyamadım odamda boş boş beklemektense okulda bizimkilerin yanında beklerim daha iyiydi.
"Uyku tutmadı da o yüzden erken kalktım" dedim.
"Anladım"dedi annem kısaca. Abimin yokluğunu yeni farketmiştim. Kesin camış gibi yatıyordur.
"Abim kalkmadı mı hâlâ?" Annem tekrar bana döndü ve
"Abin gece arkadaşın da kaldı" dedi. Cidden bu evde evlat ayrımcılığı olmuyorsa bende neyim. Ben kızlarda kalmak için bütün evi süpürüp,siliyim. Abim kafasına estimmi gitsin orda burda kalsın. Bazen düşünmüyor değilim ben evlatlık mıyım diye. Ama sonra annem zaten abimi doğurmuş beni neden evlatlık alsınlar ki diye kendi mallığımı tespit ediyorum.
Kahvaltımı yaptıktan sonra ikisininde yanaklarından öpüp ceketimi ve ayakkabılarımı giyip çantamı aldım ardından da evden çıktım. Telefonumu çantamdan çıkartıp ekranını açtım ve whatsapptan gelen mesajlara baktım. Bizimkilerin olduğu gruba yazmışlardı.
'Boş İşler Adresi';
Cancağazım: Günaydın milleuttt😁
Damlacum: Günaydın Can da hayırdır erkencisin bugün?
Burki: Aynn hayırdır lan noldu? Normalde dibinde top patlasa uyanmazsın
Cancağazım: Evitt öyle ama bugün beni hiç uyku tutmadı bende madem ben uyuyamadım sizde uyuyamayın istedim
Burki: Oğlum sen nasıl bir malsın? Sana bir şey diyim mi Can?
Cancağazım: De kardişim. Bak merak ettim şimdi
Burki: Kendine kaçıcak yer ara
Cancağazım: Neden ki????
Burki: Çünkü eğer Hayal mesaj sesine uyanırsa ve bunun nedeninin sen olduğunu bir de onu bile bile uyandırdığını öğrenirse açıkça söylüyorum valla kimse kızmasın seni iyi bir siker Cancım😁
Vallahide eğer böyle birşey olsaydı Burak'ın dediğini kesinlikle yapardım.
Cancağazım: Arkadaşlar helvam fıstıklı olsun😢😭
Yakışıklı Yağuzz: Noldu?
Cancağazım: Hayal şuan ÇEVRİMİÇİ laynnn
Elacuğumm: Seni özlüyeceğim Canikoş😔
Asi Cociğim: Geçmiş olsunnn😊
Aslumm: Geçirenler saolsun😊
Hayal: Hey tmm korkutmayın benim Canımı
Cancağazım: Knk şuan senin beni öldürme planlarını yapman gerekmiyor muydu??????
Hayal: Normalde öyleydi ama beni de senin gibi uyku tutmadı. O yüzden bu sefer yırttın🙄
Cancağazım: Daha yeni bazı ARKADAŞLAR benimle dalga geçiyordu değil mi?
Aslumm: Aaaa kimmiş o hainler? Ayıp ayıp tüü size😲
Burki: Hani nerde onlar?? Göster bana😠
Elacuğumm: Vay salaklarrrrrrr yazık onlara😞
Asi Cociğim: Lan ben böyle U dönüşü görmedimm🤣🤣
Hayal: Bende laynnnn🤣🤣
Damlacum: Aynn be o neydiii
Okula gelmemle telefonun ekranını kapattım ve kantine doğru yürümeye başladım. Kantine girince gözlerim bizimkileri aradı. Ve camın kenarındaki masada Aliyi gördüm. Sanırım diğerleri hala gelmemişti. Yanına gittim ve oturdum.
"Günaydın" Dedim kafamı masaya koyarken.
"Günaydın ama iyi misin? Gruba da yazmışsın uyku tutmadı diye".
"Evet öyle oldu yaa ve benim çok uykum var" dedim ağlamaklı çıkan sesimle.
"Keşke yine beni arasaydın gece. O zaman ben sana masal anlatırdım sende uyurdun." Çoğu zaman böyle yapıyorduk. Benim uyuyamama kıyamayıp, kendisini uykusundan mahrum bırakıp bana masal anlatıyordu. Ben de onun sesiyle hemen mayışıyordum ve uyuyordum.
"E öyle olur mu hep hep? Seninde uykuya ihtiyacın var."
"Boşver benim uykumu. Senin uyuman daha önemli benim için"
Kafamı kaldırıp omzuna koydu ve
"Hadi uyu biraz sen" dedi. Bilmiyordu ki bu hareketiyle benim kalp ritmimin nasıl hızlandığını. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım
"Bizimkiler?" Dedim sorarcasına. Dersler pek umrumda değildi ve de zaten çoğu boş geçerdi büyük ihtimalle.
"Takma boşver ben hallederim. Uyu hadi." Dedi ısrarla.
Kafamı tekrar omzuna yasladım ve gözlerimi kapattım. İnsanın sevdiği kişinin kollarında onun kokusunu içine çekerek uyuması kadar nefes kesen bir şey yoktu gerçekten. Ve kendimi acaba demekten de alıkoyamıyordum.
Acaba o da beni seviyor muydu?
Acaba onun da kalbi benimki gibi atıyor muydu?
Acaba hep beni düşünüyor muydu●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Miraba arkidişlerr😁
Size gece gece bölüm yazdumm.
Ve size bir sorum var;Sizce Ali Hayal'i seviyor mu?
Cevapları bekliyoyumm😆
Neyse kafayı buldum galiba ben o yüzden gidiremmOYYYYY💛 YOYUMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA SEN GEREK
Humorhayatta başımıza neler gelebileceğini bilemeyiz... Neler yaşayacağımızı, gelecekte nasıl bir hayatımız olacağını, nelerle, ne zorluklarla, ne gibi mutluluklarla karşılaşacağımızı bilemeyiz.. Ama illaki her genç kızın isteyerekte olsa istemeyerekte o...