vote ve yorumlarınız benim için çok önemli 💖
***
Çalan Scrubb şarkılarına gülümseyerek içecek bir şeyler almak için ayağa kalktım. Sevgili arkadaşlarım powerpuff girls üçlüsü, yatağımızda oturup masumca içkisini yudumlayan sevgilimi üç yanından sarmış; iki bölüm önce dinlediği arabesk şarkılar yüzünden onunla dalga geçiyordu. "Phuak sen kimi dinliyorsun, şekerim?" dedi Ohm oyuncu bir tavırla.
"Orhan Bencegay."
Phuak'ın aptal şakasını Fong sürdürdü "Ferdi Carrefour."
Ulan... Arkadaş diye yanımda gezdirdiğim tiplere bak. Hadi diğerleri neyse de Fong... Sözünü dinlediğim, güvendiğim tek adamın bu hali, üzücü.
Ohm son noktayı koyduğunda anıra anıra gülmeye başladılar "İbrahim Tatlıseks."
"PUAHAHAHAHAHAHHA."
Yemin ediyorum, dünyada bu üçlüden daha tehlikeli silah yok. Resmen yürüyen "Psikolojinizi Bozmama Challenge" videosu gibiler.
Bana yardım çığlıkları atarmış gibi bakan sevgilime son kez acıyan bir bakış attım ve mutfağa inmek için merdivenlere yöneldim. Dim ve Green'in aptal aşıklar gibi merdivenlerin orta basamaklarında fingirdeştiğini görünce kusar gibi yaptım. Beni umursamayıp işlerine devam ettiklerinde bu sefer orta parmağımla onları selamladım ama yine umursayan olmadı. Zaten Tine kim ki?
Ekşimiş yüz ifademle mutfağa girdiğimde yerde çığlıklar atarak gülüyor mu ağlıyor mu belli olmayan abime doğru şok olmuş ifademle koştum. Kendini o kadar kaptırmıştı ki kolundan tutup sarsana kadar beni fark etmedi "Abi n'oldu? Düştün mü yoksa?"
Sonunda güldüğüne kanaat getirdiğimde kahakalarının arasından zorla konuşabildi "Man... Fobisi varmış. Köpeklerden-Ahahaha."
Tamamlayamadığı cümlesini boşvererek mutfağa ilk girdiğimde fark edemediğim detayla, fırının yanındaki duvara yaslanan hatta duvarla bir bütün olan sünmüş kaşara dönmüş Man'e döndüm. Önündeki sevimli Charlotte bebeğime dehşet derecede korkunç bakışlar atoyordu. "Man?" diye seslenmemle dolu gözleri beni buldu.
"T-Tine. Isırmaz demi bu köpek? Küçükte bir şeye benziyor ama... Napıyorduk lan köpekle karşılaşınca? Tabi ya! Çömelmeliyim." saçmalamasını bitirir bitirmez fırının önüne diz çökmüş, kafası eğik bir şekilde karşısındaki koca adamın ne yaptığını anlamaya çalışan miniğime itfahen konuşmaya başladı "Merhaba Charlotte. Ne zor ismin var amk. Pardon sana amk demedim yanlış anlama lütfen canım benim. Bence dost olabiliriz, değil mi? Lütfen Type amcanı senden çalmışım gibi hissetme. Valla öyle bir niyetim yok. Ekmek musap çarpsın ya!"
Abim yerlerde yuvarlanarak sesini arttırdığında bıkmış bakışlarımla kızımı kollarımın arasına aldım "Nereye düştüm ben yüce rabbim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2gether the whatsapp
Fanfictiontine: sarawat! hey watt! hey watttt? heeeyyy wattttt! (21.12) tine: SARALEO (21.16) [texting + b×b] [06.05.20]