dostlarım ben bu bölümü de atmayı unutmuşum 🤦♀️
still together izlemeden yazmıştım, onun hakkında da çok güzel fikirlerim varr
geçen bölüm yazdığım phu'nun diyetini dizide type'ın yapması djwbxkwmkx
siz de ilk bölüm hakkında düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz 💕
**
"Tanrım ne kadar kalabalık..."
"Neden denemiyoruz ki?"
"Saraleo! Sana olmaz dedim."
"Ama Tine bak o, fazlasıyla dar ve sıcak. Onu istiyorum."
"Sorun da bu şuan fazla dar!"
"Sevgilim zamanla genişleyeceğini söylediler."
"Bana ne ya! O ne öyle büyüyünce giyer gibi, giydikçe açılacak. "
Sarawat ile yaklaşık on dakikadır gereksiz bir şekilde tartışıyorduk. Çünkü onun Charlotte için seçtiği kışlık kıyafet bence kızımıza küçük gelecekti. Gel gör ki beyefendiye bunu anlatmak neredeyse imkansızdı.
Ben ses çıkaran oyuncakları incelerken yan tarafıma geçip kolunu omzuma attı. Bu tutuşu sıklıkla yapıyordu. Hoşuna gidiyor olsa gerek... Vücutlarımızı birbirine yaklaştırdığında yanağıma minik bir öpücük bırakmadan önce konuştu "O zaman hem bunu hem de bir boy büyüğünü alalım."
Bu fikir kulağa daha makul geldiğinde arkasında yazan açıklamaları okuduğum paketi incelemeye devam ederek mırıldandım "Peki..."
Yanağıma artarda sulu öpücükler inmeye başladığında şaşırarak elimdeki oyuncağı bırakıp ona döndüm. Beni umursamadan tek eliyle yanaklarımı sıkıştırıp hızlı öpcüklerini sürdürdü. Nefessiz kaldığında sonunda duraksadı ve omuzlarını kaldırarak konuştu "Ne yapayım fazla şirinsin. Keşke şuan memelerini elleyebilsem."
Ciddiyetimin anında uçtuğu saniyede gülmeye başladım. O da bana eşlik ederken işaret parmaklarını pantolonumun kemer takmak için olan iplerine geçirdi ve beni kendine çekerek alt vücutlarımızı birbirine yapıştırdı. Boşta kalan ellerim omuzlarına düşerken iç çektim. Tanrım yardım et, çok fena düşüyorum. Çok fena aşık oluyorum.
Ellerini arka ceplerime geçirdiğinde sesli olmamasına dikkat ederek yutkundum. Öylece, hiç sıkılmadan birbirimize baktığımız bir sürenin ardından burnumu burnuna sürttüm. Huylanarak gülümsediğinde ben de güldüm. Aramızdaki kısa mesafeyi bozmadan konuştu "Şu Tutor ve Fighter meselesinde kararlı mısın?"
"Evet, elbette. Yalnızca Fong ve Phuak'ın da olmasını istiyorum. Umarım başlarına bir iş gelmeden yarına kadar dönerler."
Gülerek konuşmaya başladı "Alınma lütfen ama arkadaşlarının birer bela mıknatıs olduğunu göz önüne alırsak kazasız buraya dönmeleri imkansız gibi aşkım."
Duyduklarımın haklılığı karşısında ben de güldüğümde tek dileğim sevgilimin yanılıyor olmasıydı.
***
green grubun ismini "mi pan zu zu zu" olarak değiştirdi
man
mi pan
zu zu zu
zu zu zu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2gether the whatsapp
Fanfictiontine: sarawat! hey watt! hey watttt? heeeyyy wattttt! (21.12) tine: SARALEO (21.16) [texting + b×b] [06.05.20]