→ P R O L O G

288 56 63
                                    


Fille Du Diable

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fille Du Diable

•P R O L O G•

۵

O, 1900' yılların başından yine 1900' yılların sonuna kadar oldukça konuşulmuş ve kulaktan kulağa fısıldanmış bir efsanedir. Avustralya'daki küçük kasabalarından birinde ortaya çıkmış ve çok geçmeden tüm dünyaya yayılmış; duyan insanların kalplerine, gerçekliğine dair şüphe tohumları ekmiştir.

Bilirsiniz, eski zamanlarda, günümüz insanlarına kıyasla hurafeler ve bu tarz söylentilere inanan kesim bir hayli fazla iken bu hikayenin bir halk efsanesine dönüşmesi çok uzun vakit almadı.

O, bilinene göre Avustralya'nın küçük kasabalarından birinde yaşayan çiftçi bir ailenin dördüncü kızı olarak dünyaya gelmiştir. Diğer insanlardan farklı olan kırmızı gözleri ve kömür karası saçlarına kıyasla kar kadar beyaz olan teni yüzünden ailesi onu elinden geldiğince diğer insanlardan saklamış, dış dünyadan uzak olarak büyütmüştür. 

Ama bilirsiniz, hiçbir sır sonsuza kadar gizli kalmaz. 

Uzun yıllardır kasabanın üzerinde kara bulutlar dolaşıyordu. Aylardır doğru düzgün güneş alamamış topraklar sağlıklı ekinler vermiyor, bulutlardan bir damla yağmur düşmüyordu. Hayvanlar çiftleşmiyor, inekler, keçiler süt vermiyordu ve bu durum geçiminin büyük bir kısmını çiftçilik ve hayvancılıktan sağlayan kasabalılar için tam bir kıyametti.

Çok geçmeden bu çiftçi ailenin evlerinde bir cadı sakladığına dair söylenti baş gösterdi ve çok kısa bir sürede tüm kasabaya yayıldı, insanlar kıtlıktan ve kuraklıktan bu sözde cadıyı sorumlu tuttular.

İki gün geçti geçmedi. Takvim16 Şubat 1897'yiO'nun doğum günü gecesini gösteriyordu. Halk ellerinde meşalelerle bu ailenin evlerini bastılar. Onu buldular.

Kırmızı gözler ve bembeyaz bir ten... Ve genç kızı cadılıkla, diğer bir deyişle şeytanın yancısı olmak ve kasabaya lanet salmakla suçladılar.

Ve bilinene göre O; 16 Şubat 1897 gününün gecesinde, doğum gününde, evinin bahçesindeki dev çınar ağacına asılarak ailesi ile birlikte öldürüldü. Cesetleri ise tek sağlam parça kalmayana dek yakıldı.

Efsaneye göre O'nun bir gün geri geleceği ve bu katliamın sorumlusundan intikamını alacağı söylenir.

<><><><>
.
.
.
.

İlk defa bir gerilim- korku hikayesi yazıyorum, yazmaya çalışıyorum. Pek deneyimim yok. Bu yüzden ama elimden geleni yapmaya çalışacağımdan şüpheniz olmasın.

Düşünceleriniz neler? Kurgu sizce nasıl olacak?

Etiket bırakıp oy verir misiniz?

Eğer merak ederseniz kişisel hesabım

İyi günler!

Sevgilerle, Ymir.

Fille Du Diable | Rosé x JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin