25. Show You The Ropes (3)

572 69 37
                                    

Taehyung netušil, či sú na chodbe kamery, ale predpokladal, že áno. Vystúpil na správnom poschodí a zdvihol zrak. Skontroloval kúty chodby, no ničoho si nevšimol. Jednoznačne boli na opatrnejšom mieste ako tie v jeho byte. Takže len čo sa dostal k odpadovej šachte, vytiahol si z bezpečného miesta USB pero. Odtiahol poklop a naklonil sa, aby to vyzeralo, že teraz už úplne prázdne pero púšťa do šachty. No nespravil tak. Všetko to bola len fraška a len čo ruku odtiahol, poklop rýchlo zatvoril a potom si strčil obe ruky do vreciek. Otočil sa na päte a kráčal k chodbe, akoby sa nič nestalo.

V žiadnom prípade nemal v pláne prepašovať USB pero plné dokumentov z bytového komplexu.

Taehyung stlačil gombík na stene a uvoľnil zovretie okolo USB pera. Potom si znudene prečesal vlasy a pokračoval vo svojom zvyčajnom správaní. Keď sa výťahové dvere otvorili, vošiel dnu a palcom stlačil nulu. Potom sa oprel o stenu a tváril sa pokojne. Jazykom si prešiel po horných zuboch a premýšľal, či to bude vôbec fungovať. A prečo by ho aj prezerali? Prezeranie pred vstupom dávalo zmysel, ale pred odchodom? Z apartmánu nemohol prepašovať nijaký nábytok ani kuchynský riad. Tak prečo by to robili? Taehyung vedel, že mal zbytočné obavy a že sa ani o nič nemusí báť. Ak si bude vedieť udržať vážnu tvár, potom by vôbec nevzbudil podozrenie. Ale ak bude vyzerať, že niečo chystá, potom...

Otvorili sa dvere a on bol nútený vystúpiť z výťahu. Kráčal prekvapivo priamo a všetko zvažoval, než prišiel priamo k pultu.

„Musím ísť von. Cigarety," vysvetlil Taehyung, na čo si strčil ruky do vreciek. „Došli."

Muž za pultom mal tmavé okuliare. Nebolo ťažké sa naňho pozerať, pretože sa nemusel priamo stretnúť s jeho pohľadom. Nie, že nemusel, len sa stretol s tmavým sklom a snažil sa zachovať pokoj. Na niekoľko sekúnd bolo medzi nimi ticho a potom sa mužov výraz zmenil.

„Pán Jeon vás prinútil pracovať ako bláznivého. Tak som to počul," poznamenal muž, než sa naňho uškrnul. „Áno, niet divu, že došli. Ja by som vyfajčil aj desať skurvených balíčkov."

„Ja celý kartón, Dongjun," zažartoval jeden z vyhadzovačov chrapľavým hlasom.

„Ha, ten bol dobrý, Siwon," povedal Dongjun a zohol sa, zdvihnúc niečo spod pultu. Taehyung videl, že to bola škatuľa s topánkami, čo znamenalo, že je v suchu. Bol v ňom aj časopis z dnešného rána, no ten nepotreboval. „Možno by si si mal kúpiť aj celý kartón, Kim."

„Áno, možno, že by som mal, brácho," zamrmlal Taehyung, len čo si vytiahol topánky. Dokonca si ani nerozviazal šnúrky a len si ich bezstarostne obul. Odviazanie a zaviazanie šnúrok by trvalo príliš dlho a chcel sa dostať z komplexu skôr, ako sa niečo stane. Napríklad by sa mohol Jungkook z ničoho nič rozhodnúť, že si ho zavolá do bytu a tým by zničil jeho pomerne dokonalý plán.

„Len v biznise?"

„Čo?" spýtal sa Taehyung, keď si konečne obul prvú topánku.

„Pán Jeon vás núti pracovať len v biznise?" objasnil Dongjun a potom sa obaja muži rozosmiali. Nebol to nepríjemný smiech, no skôr taký priateľský. „Alebo aj viac než v tom?"

„Len... len v biznise." Taehyung sa potom otočil späť k druhej topánke. Teraz sa cítil dosť hlúpo. Zohol sa a snažil sa čo najrýchlejšie obuť, zatiaľ čo obaja muži naňho hľadeli. Pozerali sa naňho a nepochybne premýšľali o tom druhu sračiek, ktoré sa diali v podkroví Jungkookovho apartmánu.

O tom druhu sračiek, ktorých sa technicky zúčastnil.

Taehyung si obul aj druhú topánku a vystrel sa. Líca mal zrazu oveľa teplejšie ako predtým. Avšak vyhadzovači nepovedali ani slovo, tak to vzal ako znamenie opustiť apartmánový komplex. Aspoň mu Siwon podržal dvere. Najbližší obchod od komplexu bol o pár blokov ďalej. Keďže nikdy predtým v Gangnam-gu nebol, myslel si, to bude dostatočná výhovorka na to, že nevie nájsť nejaký obchod. Koniec koncov to bola bohatá obytná časť, takže lacné obchody neboli na obzore. Taehyung kráčal naozaj rýchlym a nervóznym tempom a po desiatich minútach chôdze našiel obchod. Vošiel dnu a prešiel rovno k regálom. Popadol najmenšiu obálku a potom balíček cigariet. Toto všetko položil na pás.

House Of Cards [VMinKook; TR]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora