Bir

5.9K 206 84
                                    


Deniz:

Ezgi: Malsın valla malsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ezgi: Malsın valla malsın

Deniz: Ayıp oluyor ama

Bak üzüldüm

:(

Ezgi: Boş yapmada gel evin önündeyim

Deniz: Tm

Geliyom

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Telefonu kapatıp cebime koydum. Her gün olduğu gibi Ezgi beni almaya gelmişti bende onu bu sıcakta bekletiyordum.

Annemin yanağından öpüp aşağıya indim. Dış kapıyı açıp dışarı çıktım. Ezgi kapının önündeki bankta oturmuş eliyle kendine yelpaze yapıyordu. Benim geldiğimi görmesiyle yerinden kalkıp yanıma geldi.

"Kanka bu gün okula yeni öğrençi geliyormuş hemde bizim sınıfa" dedi saçma bir heyecanlan.

"Eeee beni ilgilendiren kısmı nerede" dedim.

"Malsın valla malsın" dedi.

'Anlamıyorum' der gibi gözlerine baktım. Enseme bir tane şaplak atıp yürümeye devam etti.

"Bak çocuk çok yakışıklı ve onu bana ayarlıycaz" dedi.

"Ben,ben ne olcam" dedim.

"Sende abisini al ikiside taş taş" dedi ve gülümsedi.
Kolunu kolumdan geçirerek beni içeri şürükledi.

Sınıfa geldiğimizde kolumdan ayrılıp bileğimi tuttu. En arka sırada telefonla ilgilenen kumral çocuğun yanına sürükledi. Çocuk ona doğru geldiğimizi görünce telefonu bırakıp masaya koydu.

"Selam Kerem bu Deniz sana bahsetmiştim" dedi ve Keremin önündeki sıraya oturup Kereme döndü. Bende ezginin yanına oturdum.

'Demek ezginin bana ayarlıyalım dediği çocuk buymuş. Peki abisi, o da bunu kadar yakışıklı mı ki? Asıl biz bunu ezgiye nasıl yapıcaz ki? Ezgiye bakmazki.'

Daldığım yerden kafamı kaldırıp ezgiye baktım ezgi bana öldürücü bakışlarını atıyor, keremde kıkırdıyordu.' Ne oldu' manasında ezgiye baktım.

"Abim benden de yakışıklı" dedi kerem.

"Artık sesli düşünme" dedi ezgi.

"Numaranı ver ben sana abimin numarasını atarım, merak etme o da biseksüel" dedi kerem. Yüzümün kızardığına yemin edebilirim.

Hocanın sınıfa gelmesiyle hızlıca numaramı söyleyip önüme döndüm.

🌈🌈🌈🌈🌈🌈



 αδελφός b×bHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin