Beş

2K 108 10
                                    

°Buraktan°

"Hadi oğlum git Denizi uyandır" dedi babam.

"Kerem nerede o uyandırsın" dedim bıkkın bir sesle.

"Sabah biriyle konuşup aceleyle dışarıya çıktı" dedi babam.

İç çekip ayağa kalkıp Denizin kaldığı odaya ilerledim. Kapısını çalmadan direk odaya girdim. Halla uyuyordu. Yavaşça yanına ilerleyip onu kolundan sarstım. Yüzünü bana doğru çevirdi. Gözlerini açmadan konuştu.

"Yaaa uyumak istiyorum" dedi ve arkasını döndü.

"Hadi Deniz kahvaltı hazır" dedim, bide bir çocukla uğraşamazdım.

"Gel birlikte uyuyalım zaten hep Ezgiyle ilgileniyorsun" dedi. Ani bir hareketle beni yanına çekti. Kollarını belime sarıp kendini bana yaladı. Kalkmaya yeltenincede daha sıkı sarıldı.

"Deniz kalkabilirmiyim" dedim ve onu yavaşça ittim.

"Çok güzel kokuyorsun valla abin olmasa sana bakardım. Abin bildiğin afet" dedi. Ne diyordu bu çocuk. Ani bir hareketle yanından kalktım. Hızlı adımlarla odadan çıkıp aşağıya indim. Babama bir işim çıktığını söyleyip evden çıktım. Acilen Keremle olan bitenin ne olduğunu öğrenmem lazımdı.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

°Denizden°

Gözüme gelen güneş ışığıyla gözlerimi açtım. Yataktan kalkıp koltuktaki kıyafetlerimi giydim. Odadaki banyoda elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim.

Salonda Arda bey ve Ayça hanım oturmuş bir şeyler izliyorlardı. Yanlarına yaklaşıp söze girdim.

"Kerem nerede?" dedim.

"Dışarıya çıktı" dedi Arda bey.

"Gideyim o zaman ben zaten annemde aramış" dedim kapıya doğru ilerlerken.

"Şöför bıraksın seni yürüme şimdi" dedi Arda bey.

"Teşekkür ederim" dedim ve dışarıya çıktım.

🌈🌈🌈🌈🌈

 αδελφός b×bHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin