Üçüncü Bölüm

55 6 1
                                    


Müzik önerileri alabilir miyiiimm?

Anlık gelen bir hırsla telefonumun kilit ekranını açıp WhatsApp'a girdim. Yiğit isminin üzerine tıkladım. Önce profiline girip profil resmine baktıktan sonra biraz düşünüp yazmaya başladım.

Ben: Selam canım ben amcanım.

Mesajı yazıp gönderdikten sonra beklemeye başladım. Aşırı saçma bişey yazmıştım ama of. Eğer bana aşık olmasını istiyorsam böyle yaparak daha da uzaklaştırırdım. Ama aşık olmayacağı çok net ortada olduğu için eğlenceme baksam da olurdu. Mesaj bildirim sesiyle daldığım düşüncelerden çıkıp telefonumu elime aldım.

Yiğit: Ne diyosun aq? Ve kimsin?

Sırıtıp mesaj yazmaya başladım.

Ben:Selam dedim insan bi as falan der.

Ben: Bu arada dedim ya. Ben amcanım jfjsjxjskf

Anında cevap verdi.

Yiğit: As o zaman amca.

Yiğit : Dalga geçme de doğru düzgün cevap ver aq. Kimsin sen?

Ben: Napıcan beni ya gereksiz biriyim işte cksjcjsknc

Yiğit: O belli zaten. Baya gereksiz birisin.

Ben: Ama bu üzdü he :'(

Yiğit: Banane!

Ben: Tamam be bişey demedik. Gerizekalı. Aptal. Ego yığınısın resmen Yiğit.

Yiğit: Ya normal değil mi seni terslemem?

Yiğit: Kız mısın sen?

Ben: Evet nerden anladın.

Yiğit: E çok basit.

Yiğit: Siz kızlar her şeye çok çabuk trip atar ve bunu çok sık yaparsınız.

Ben: Vaayy Yiğit bey baya tecrübeli o zaman.

Yiğit: Tabii kızım ne sandın ;)

Ben:  Başladı yine ego yığını.

Yiğit: Cidden kimsin ya sen? Neden yazdın bana.

Ben: Kim olduğumun bi önemi yok. Sana yazmamın sebebi de yok. Öylesine yazdım işte.

Yiğit:  Adımı biliyosun. Yani beni de tanıyan birisin öyle mi?

Ben: Hayır tanımıyorum. Sadece yaşını ve ismini biliyorum :)

Yiğit: Sen nasıl anonimsin kızım. Benim hakkımda her şeyi bilmen gerekirdi. Yoksa sen platonik bir anonim değil misin? ;)

Ben: Ya ya ne demezsin Yiğit. Sana platonik çaresiz bi kızım ben kckajcksnc

Ben: Ben değilim ama sen yakında bana platonik olacaksın hazır ol Yiğitsu ;)

Yiğit: Aynen anonim aynen. Bak şuan sana platonik oldum mcjsjcksc

Yiğit: Sen çok hayal kuruyorsun heralde. O dediğin şey asla olmaz. Hem bana egolu diyene de bakın :)

Ben: Asla asla deme Yiğitsu ;)

Ben: Neyse benim çıkmam gerek yoksa anamsu yemek yemez beni yer jcjsjfjsk

Ben: Hadi görüşürüz Yiğitsuu ;)

Yiğit: Dedim ama anonim ;)

Yiğit: Anneni vazgeçirsek iyi olur. Tadının fazla güzel olacağını sanmıyorum jcsjkcksmc

Yiğit: Görüşürüz anonim ;)

Yazdıklarına görüldü attıktan sonra rehbere girip adını Yiğitsu olarak değiştirdim.

Ve annemin gazabına uğramamak için hemen odamdan çıktım. Annem portmantonun yanında dikilmiş gelmemi bekliyordu.

"Kızım ablan markete gitti. Arda arkadaşlarıyla futbol oynayacakmış. Bende komşuya gidicem tamam mı?"

"Tamam anamsu, görüşürüz"

Annem evden çıktıktan sonra salona geçip televizyonu açtım. Kanallarda gezinirken hiç bişey olmadığı için bir klasik olan Aşk-ı Memnu ' yu izlemeye başladım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Umarım beğenmişsinizdir.

Yiğit hakkındaki düşünceleriniz neler?

Bölümü bir emoji ile anlatın hadi.

Seviliyorsunuzzz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Aşkımsu || Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin