Van ami nem valós információn alapul!😆
Csöviii!!! Kempf Zoltán vagyok, de mindenki csak Zozónak hív. 23 éves vagyok és nincs barátnőm. Mások mind azt mondják hogy én vagyok a BMX koronázatlan királya. Egy szegedi kis városban születtem. Van egy testvérem Patrik, és egy unoka testvérem Szabó Dorottya. Jelenleg az én két szerelme a BMX és Csumpika! Az én legjobb barátaim Góg Imi, Hámori Tomi, Cserenevák Csepi, Nagy Dani és Nagy Beni.
Csáóó!! Kempf Patrik vagyok, 20 éves vagyok és nekem sincs barátnőm. Én is nagyon szeretek BMX-ezni. Van nekem is egy kutyám, úgy hívják hogy Zizi. Jelenleg nekem is csak ez a kettő szerelmem van. Dorkára már kb úgy tekintek mint a nővéremre! Zozó baráti társasága ugyanúgy az enyém is és soha nincs senki között ellenszenv, néha összekapunk de ez nem tart tovább fél percél.
Sziasztok! Szabó Dorottya vagyok de mindenki csak Dorkának vagy Dodónak hív. 25 éves elmúltam már. Nekem sincs senkim, Pest egy igen mozgós részén élek igazán jó barátnőmmel Hegjeli Petrával! Mind a ketten a Röplabda sportágat választottuk kiskorunk óta. Zozóra és Patrikra ugy tekintek mint a kisöcséimre, és nagyon szeretem őket! Nekem is van egy kicsike kis háziállatom mégpedig egy kicsi szürke Mops társaságában akit Zsöminek hívank.
Hellóka! Hegjeli Petrának hívanka, de mindenki csak Petnek vagy Petónak hív!
24 éves vagyok és nincs barátom. Dodóval 4 éve lakunk együtt egy pesti házban. Én még nem találkoztam Dorka "bátyaival" de már várom a pillanatot. Dó már olyan mintha a nővérem lenne és nagyon szerettem őt az évek alatt.
________________________________
Ez most csak ilyen szereplős rész lett. Kérlek mindenképp jelezzetek hogy kinek hogy tetszett.
________________________________