4. Rész

107 4 0
                                    

Hallottuk a koppanást és kinyitottuk az ajtót. Nem akartam hinni a szememnek... Dorka hallgatózott és már tudja, hogy Zozo mennyire tetszik nekem. Nem voltam mérges amiért ezt tette, inkább csak meglepett a cselekedete. Ezek után őt is behívtuk és neki is elmeséltem a dolgokat, Dodo pedig motyogni kezdett valamit ezért megkérdeztem, hogy mit is mondott.

— Hát tudod Pet, ma amikor kihívtam Zozot elmondta, hogy nagyon bejössz neki csak elmondani nem meri, mert fél nem viszonzod majd. - mesélte a lány nagy izgalommal.
— Köszi, hogy mindent elmondtál, már tudom mit kell tennem!

Megbeszéltük Patrikkal és Dodóval, hogy ők nemsokára lemennek valahova így mi Zozoval kettesben maradhatunk. Jöttek elköszönni, hogy mennek be ketten a városba, estefele jönnek. Elköszöntünk. Felmentem felöltözni és ezt vettem fel:

Miután felöltöztem lementem és megkérdeztem, hogy van e kedve medencézni de kivételesen neki volt az arca nagyon sokat mondó, láttam rajta, hogy tetszik neki a látvány

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Miután felöltöztem lementem és megkérdeztem, hogy van e kedve medencézni de kivételesen neki volt az arca nagyon sokat mondó, láttam rajta, hogy tetszik neki a látvány. Akarva akaratlanul a válasza egy nagy igen volt, így 10 perc múlva már mind a ketten a medencében voltunk. Mind a ketten kicsit zavarban voltunk de ő törte meg a csendet..

—Figyelj Petra valamit el szeretnék mondani, - de én a szavába vágtam.
— Nekem is lenne mit mondanom..😊
— Figyelj Petra te nagyon bejössz nekem. - pirosodott el a helyes arca.
Nagy levegőt vettem és én is folytattam mondani valómat.
— te is bejössz nekem. Csak féltem, hogy ez esélytelen lenne. - sóhajtottam egy nagyot és becsuktam a szemem.

Egyszer csak megéreztem két erős kart a derekam körül majd odahúzott magához. Én először csak a mellkasára döntöttem a fejem és erősen megöleltem. Megfogta az államat és megemelte a fejemet, persze nagyon gyengéden. Már majdnem megcsókolt mire én becsuktam ismét a szemem. És megtörtén, megcsókolt, először még nem tudtam mi van, majd rájöttem és visszacsókoltam. Még egy ideig együtt lubickoltunk a langyos vízben, és szóltam neki, hogy fázok ezért menjünk be.
Felmentünk és én átcuccoltam az ő szobájába.

— Mindjárt jövök, csak megfürdök meleg vízzel. - szóltam, erre ő csak elmosolyodott és legyintett kezével, hogy siessek.

Kész lettem, ő félmeztelenül az ágyon instátott, ettől egy kicsit piros is lett az arcom. Mondta hogy menjünk le a medence mellé egy kicsit lazítani de szólt, hogy vigyek egy pulóvert. Hát nem hallgattam rá így egy óra múlva szóltam, hogy fázok ezért levette magáról ezt a pulcsit:.. 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

...és rám adta. Nagyon puha meleg és jó illata volt. Közelebb ültem az izmos fiúhoz akit nagyon megszerettem. Itt volt egy nagy képszünet majd arra ébredtem, hogy.....

Extrém fiú gyerekbiciklivel! ❤️Where stories live. Discover now