5. Rèsz

105 2 0
                                    

...... arra ébredtem, hogy ismét az ő szobájában fekszem mellette és ő szorosan ölelt, úgy aludt. Nem akartam felébreszteni, próbáltam kibújni a karjai közül úgy hogy ne ébredjen fel... de nem sikerült. Nézett rám az álmos szép barna szemeivel és mosolygott. Nem volt több mint 10 centi köztünk én csak pislogtam de ő megcsókolt. Visszacsókoltam majd abbahagytuk mert a telefonom el kezdett zizegni. Megnéztem és egy barátnőm volt az, Orsi. (Beszélgetés):

Megkérdeztem Zozot, hogy lejöhet-e Orsi és neki a válasza egyértelmű igen volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megkérdeztem Zozot, hogy lejöhet-e Orsi és neki a válasza egyértelmű igen volt. Nagyon örültem neki ezért el is mondtam Orsinak, hogy pakoljon, holnap Zozoval megyünk érte.

Lementünk reggelizni de előtte mentem mesélni Dorkának, hogy mi történt köztünk Zozoval és ő is nagyon örült nekünk. Mondtam azt is, hogy Orsi jön és ennek nagyon el kezdett örülni. Közben a fiúk összedobták a reggelit, megettük és mentünk a fedett BMX pályára egy kicsit trükközgetni.

Z: Gyere Petra mostmár induljunk Orsiért. - mondta kedvesen.
Pe: Okés. Sziasztok majd jövünk! Köszöntem el tőlük és már be is ültünk Zozo piros Alfa Romeojába.
Pe: Nagyon kényelmes és szép ez a  kocsi. mondtam neki majd elpirultam.
Z: Figyi Petra?! Lenne egy fontos kérdésem!
Pe: Igen, hallgatlak! mondtam ekkor még nyugodtan.
Z: Hát az lenne a kérdésem, hogy lennél a barátnőm? mondta nagyon félve.
Pe: Igeeen!!!😍😍mondtam boldogan!
Erre ő odahajolt és egy nagy puszit adott az arcomra.

3 óra volt az út pestig, hogy felérjünk Orsihoz. Volt egy kicsi idő akkor úgy mentünk, hogy Zozo fogta a váltót én pedig a szerelmem kezét. Ez nagyon tetszett neki, láttam is, hogy elmosolyodott! Nem sokkal később oda is értünk. Zozoval kiszáltunk a kocsiból és mivel a barátnője vagyok odajött és megfogta a kezem. Ez nekem nagyon tetszett és megöleltem. Mentünk Orsi kapuja felé és amikor kijött úgy el kezdett ugrálni örömében mikor meglátott minket együtt, hogy azt öröm volt nézni. Zozo berakta a csomagtartóba Orsi bőröndjét. Orsi beült hátra én meg előre Zozo mellé. Út közben sokat beszélgettünk, így az idő is eltelt. Odaértünk, mindenki kiszállt Zozo pedig hozta Orsi bőröndjét.

O: Sziasztok, Orsi vagyok. mutatkozott be a barátnőm.
Pa: Szia, én Patrik vok. nyújtotta a kezét, de most az ő fején lehetett azt látni amit Zozoén mikor engem meglátott; szerelmet első látásra.
D: Szia én pedig Dorka vagyok. mutatta be magát a csapattársam.

Egy kicsit elhívtam Zozot, hogy mondjak neki valamit.
Pe: Hallod Zozo, szerintem Patriknak bejön Orsi. mondtam mosolyogva.
Z: Nekem is feltűnt...; mi lenne ha felelsz vagy merszeznénk egyet holnap, mikor már kicsit ismerik egymást? kérdezte tőlem a barátom.
Pe: Okés, este mikor felmegyünk a szobánkba, ráírok, hogy mit gondol Patrikról. Zozo nem válaszolt, csak bólogatott egyet majd megölelt.

D: Fiúk, lányok mi legyen a vacsi? kérdezte Dorka boldogan.
O: Gyros?
Pa: Ja legyen az.
D: Zozo, Pet?
Z/Pe: Nekünk is tökéletes. mondtuk egyszerre.
D: Rendben akkor már rendelem is.

Extrém fiú gyerekbiciklivel! ❤️Where stories live. Discover now