*Dorka szemszöge*
Ma elhatároztam, hogy leutazunk Pertával a Kempf tóhoz hogy megismerje a fiúkat, ezt én meg is beszéltem velük telefonon, viszont erről neki egy szót sem szóltam! Úgy döntöttem megyek és felébresztem!— Jó reggelt Pet!
— Neked is Dó! Miért keltettél fel ilyen korán?- kérdezte igazán álmos fejjel.
— Tessék itt a kávéd,- mondtam. - igyad és közben elmesélem!
"Miután megreggelizünk mind a ketten összepakolunk és hazautazunk! Benne vagy?"
— Igeen!- nyomta meg az e betűt,- nagyon tetszik az ötlet!
— Akkor sipirc lefelé már vár a reggeli!Megreggeliztünk és összepakoltunk! Mondtam neki hogy a laza trikója alá amiben jön, a fürdőruháját vegye fel! Kértem, hogy hozzon egy két pulcsit is hátha elkellene!
Beültünk az autóba és Pet egy fél órán belül el is aludt. 2 óra hosszas kocsikázás után leértünk a Kempf tóhoz de ekkor Petra még mindig aludt. Én kiszáltam a kocsiból, hagytam hogy majd magától ébredjen fel az ismeretlen helyen, addig én bementem a fiúkhoz.
Zozo éppen videót forgatott mikor meglátott engem és kamerával a kezében rohant felém.—Jajj csak végre hogy megérkeztetek!-kiáltotta el magát. — Köszönj szépen a nézőknek. - vigyorgott.
— Sziasztooook! - kiabáltam bele a kamerába mert már engem is sokan ismertek Zozo követői közül.
— Ma jöttek hozzánk a Tóra a "nővérem" és barátnője, ezért a mai nap inkább egy vlogos videó lesz. Nemsokára találkozunk! - majd eltakarta a kamerát.
— És mond csak öcsi.. nem vagy kíváncsi a barátnőmre??😏
— Hát mit is mondjak... - játszotta egy kicsit a hülyét. — Persze hogy kíváncsi vagyok. Majd szólt Patriknak és elindultak az autóm fele.Mikor kinyitották az ajtót láttam, hogy Zozónak megült egy olyasfajta szerelmes mosoly az arcán, míg Patriknak egy egészen baráti vigyor csillogott a száján. Egyszer csak együtt ébreszteni kezdték a még akkor alvó barátnőmet, aki nagyon meglepődött amikor a két fiú megzavarták álmát.
*Petra szemszöge*
— Dó hol vagyunk, és ki ez a két helyes fiú? - kérdeztem, de erre mindenki csak nevetni kezdett.
— Tudtam, hogy meg fogsz lepődni. - felelte nevetve a barátnőm, mire a két fiú még közelebb jött.
— Szia Patrik vagyok, sokat hallottunk rólad. - mondta.
— Én pedig Zozo. - nyújtotta a kezét a fülig szerelmes fiú.
— Szerintem én sem szomorkodhatok hiszen sokat tudok rólatok.A nap további részében a fiúk körbevetettek a házban, megmutatták a tó összes zugát, megbeszéltük, hogy ki hol alszik és a vacsorán kezdtünk el gondolkodni.
— Szerintem legyen pizza, - mondta a szőke melíros hajú fiú, erre mindenki egyöntetűen bólogatott.
Megrendeltük a pizzát és mint a jóllakott óvodások kimentünk a teraszra. Dót éppen Patrik ölelgette amikor mondta, hogy fázik. Én is fázni kezdtem és véletlen kicsúszott a számon egy FÁZOK szó erre Patrik és Zozo összenézett. Egy fél perccel később az idősebbik Kempf elindult felém és szorosan magához ölelt. Nagyon élveztem ezt a pár percet, mire szakadni kezdett az eső ezért berohantunk. Mindenki elment a saját szobájába.*Zozo szemszöge*
Miután mindenki bement a szobájába én elhatároztam, hogy lemegyek Parikhoz és megkérdezem mit szól ahhoz, hogy tetszik nekem ez a szép lány. Mikor leértem és elmeséltem a dolgot de Patrik csak elmosolyodott, majd kitolt a szobájából.
Felmentem levettem a pólóm és befeküdtem az ágyamba. Próbáltam elaludni de a vihar miatt nem igazán tudtam. Dörgött az ég, villámlott nagy szemekben esett az eső és a szél is süvített. Nem sokkal később egy kopogást hallottam, ezért felkeltem és ajtót nyitottam. Petra volt az, ennek nagyon örültem.*Petra szemszöge*
Miután kopogtam és kinyílt az ajtó egy kidolgozott felsőtestű szőke herceggel álltam szembe és éreztem hogy elpirulok. Megkérdezte minek köszönheti a látogatást és én mesélni kezdtem.
— Én nagyon félek a vihartól.. - sóhajtottam.
— Nincs semmi baj. Gyere ide és meséld el. -mondta elég kecsegtetően.
— Az úgy volt, hogy egyszer 6 évesen a szüleimnek tárgyalásra kellett mennie ezért egyedül maradtam otthon. Aznap is hasonló képen volt ilyen erős vihar és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a házunkban van valami nagy gömb. Nem tudtam mi az ezért hozzáértem. Mikor felébredtem egy korházban találtam magam ahol elmondták, hogy hozzányúltam egy gömbvillámhoz és kis híján meghalhattam volna. Erre bekönnyeztem, és ő magához húzott és megölelt. Olyan jó érzés volt ez.Mondta, hogy ha még szeretnék maradjak; beszélgessünk és az eltereli a figyelmem a viharról. Én így is tettem, ott voltunk ketten a szobában és a kidolgozott felsőteste miatt néha éreztem, hogy pirosabb vagyok mint egy paradicsom. Éreztem az álmosságot magamon de még nem mentem, maradtam és hallgattam az aranyos férfias hangját ahogy éppen ő mesélt. Majd egyszer csak elnyomott az álom.
________________________________
700 szó 😃 nemsokára kövi rész!😉❤️
________________________________