Kezdet

1.9K 70 6
                                    

1. Rész

(Midorya szemszöge)

Reggel az ébresztőmre keltem ami "6:00"-át mutatott. Nagy nehezen kikászálodtam az ágyból és elmentem a fürdőbe. Persze akkora szerencsém nincs, hogy ne találkozzak Bakugouval, így csak akkor vettem észre amikor a nagy lendülettel Bakugouval együtt hátra estünk. Szerencsére én nem estem olyan nagyot mert Bakugoura estem de amikor feláltam, hogy megkérdezzem jól van-e épp abban a pillanatban leüvöltötte fejem.
- NEM TUDSZ A LÁBAD ELÉ NÉZNI!?? NEM LÁTTAD, HOGY ÉPP ITT JÖVÖK IDIÓTA!!!
- Bo-bocsánat nem láttalak K-Kacchan máskor jo-jobban figyelek....
- Tch....
Ekkor tovább ment én meg folytattam tovább az utam a fürdőbe. Egész úton azon gondolkoztam, hogy vajon Kacchannak ki tetszik. Miután ilyen gondolatok cikáztak a fejembe véletlenül Urarakának ütköztem emiatt Uraraka elvesztette az egyensúlyát így hátra esett volna ha nem fogom meg a derekát és a nyakát amit a kezemmel támasztottam.

Sziasztok ez az első könyvem itt így remélem tetszeni fog nektek igazából már elkezdtem írni egy könyvet de azt bizonyos okok miatt nem tudtam folytatni.... Itt csak a szórakoztatás kedvéért írok meg persze azért mert szeretek írni. Örülni fogok ha tetszik nektek.

Bakudeku Love StoryWhere stories live. Discover now