Prologue

58 6 9
                                    

DISCLAIMER: This is a work of fiction. Names, characters, business, places, events, locales and incidents are either  the products of the author's imagination or used in a fictitious manner. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.



Kapoya hulat diris overpass oy. Dugayan sad kaayo muabot nis Mika kabalong nabalaka na kay ta kay kinahanglan mag sayo paras enrollment.

"Aha naman ka oy?" nanawag sajud ko niya kay murag dugay-dugay sad ko niya gipahulat diri.

"Walay motor paghulat diha." hala ka run siya pay naay gana magminaldita.

"Hala warning najud ka ha pwede dalion kay- Ah!"

Hala yati gibanggaan ko dayn nahagbong ako mga papers!

"Hala sorry kaayu." Storya niya while gepamunit ako mga papel.

Gipasagdaan ra nako siya mupunit sa papel kay mag holding hands palang mi dayn mag tinutukay dayn mi dayn musmile mi pareho kay kiligon dayn mi dayn mainlove dayn magmonthsary dayn kadugayan magbuwag kay naay lain. Char.

Mao to, gitutukan ra gyud nako siya while gapunit sako mga papers while nakita nakos iyaa kabado kaayo. Nagkahagbong hagbong na iya glasses sa sigeg dungo para hiposon ako mga papel.

"Okay ra, ambi nana bi." storya nakos iyaa.

Gitunol niya ang papel sakoa pero didto jud ko mihawid sa pinakatumoy na part  kay magholding hands nya mi dayn mag assume nasad kog daghang things.

"Thank you," I said while nagsmile sa iyaa. Kapoy na masuko wa man sad tuyu-a niya magbangga mi.

"Thank you sad. Ah sige, ah bye?" dayn nagpaspas dayon siyag lakaw palayo sakoa. Imbis masuko ko no kay magkatawa nalang jud ko. Makapanamin kog ahat sa iya reaction. Ing ani najud ko ka gwapa? char.

"Dzae!" hay salamat miabot na gyud ang prinsesa, sa Shrek.

"Ay muanhi pa diay ka?"

"Gaga. Bagon ulo nimo ron. Tala na oy pangitaon nato to imo kastorya ganeha," na-shookt kos iya giingon while geguyod ko niya paubos sa overpass.

"Huy unsay kastorya man?"

"Basin nakalimot ka, wa nimo patya ang call while ga igat-igat ka ganeha. HAHAHAHAHAHA!"











After pila ka hours nahuman najud namo ang process sa enrollment. Dayon karun mag pa-picture nami para samo ID so mihapit sa mi sa cr para makaretouch. Ikaw kunoy maghulat hulat ug pila ka oras no di ba ka ma haggard.

"Huy unya dzae, gwapo sad to imo nakaencounter ganeha?" chika ni Mika sakoa while ga-brush sa siya eyebrows.

"Okay lang. Medyo nerd?" di sad ko sure oy pero basta naka-glasses biya mao nanay iingon.

"Shocks! Naka-glasses diay?" sabay lingi niya sakoa and karon gatutok na siya while gahulat mutubag ko.

"Oo. Imo mga bet." and as expected, gekilig ug ayo ang buang. Ilhan najud kaayos dagan sa storya ay. Basta daot ug mata, type dayon gyud na ni Mika. Mao sad iya taste. Feeling optometrist si ate gorl.

"Sayanga. Gipangayoan ta nimog ngalan."

"Hag-as! Abi palang curious ra kaayo." gakatawa nalang jud kos mga gipangyawyaw ni Mika ron while nanghipos namig hinay-hinay sa amo mga makeup kits kay humana namig retouch.

Pagsulod namo sa room kung asa mi magpa-ID, timing kaayo kami ray tawo. Nanggi-lunch pa tali ubang enrollees. Oh well, swerte swerte rajud ang pag avoid sa crowd during times like these.

"Good afternoon Ma'am. Magpa-ID mi."
gikusi nako si Mika para siya ang mag-greet sa teacher in charge kay gasabot nami ganeha nga ako'y muopen sa door so siya dapat mustorya.

"Sige. Name and course?" ask niya samoa.

"Mika Ashley C. Villanueva,  BS-Accountancy, 1st Year, Ma'am."

"Kassandra S. Yap, BS-Civil Engineering, 1st Year also Ma'am,"

While gaprocess si Ma'am sa among ID naay mikalit ug sulod sa door.


"Good afternoon Ma'am," wait familiar ang tingog.


Shocks! Mao tong laki nakabangga nako ganeha sa overpass!



Karun magpa-ID sad siya and guess what?



"Zachary France B. Zamora, BS-Civil Engineering, 1st Year Ma'am."















From A DistanceWhere stories live. Discover now