Chapter 4

21 4 5
                                    

Zach's POV



I woke up to the sound of my alarm. Mi-try kog bakod and shit, katumbahon kos kalabad sa ako ulo. Ngano ni? I couldn't think straight. Where was I last night?



Then, nakaremember ko sa red cups na akong gipang-imnan, the place, the event before I blacked out, the people I am with and Sandra!



Wait giunsa nako pag-uli kagabii? Gipakamang kong Sandra sugod sa Palao taman diris balay? 



My vision's a bit blurry so I hurriedly find my glasses pero I checked the bedside table and wala didto. Ako gepangita sako drawer ako spare na glasses and maygane nakuha ra nako.



Miadto kos kusina para muinom ug tubig and nakit-an nako si mama gaprepare ug pamahaw.



"Good morning nak," she greeted me cheerfully. Nahubog biya ko pag-uli kagabii sure jud ko ana pero wala lage ko niya kasab-i?



"Wa ka nasuko ma?" curious nako nga pangutana sa iyaa.



"Normal naman nas generation ninyo run nak, maygane kabalo naka mag-laag laag." Busy japon siya ug hukad sa mga sud-an sa ako atubangan. 



"And besides nak, but-an sad ang gahatod nimo kagabii," storya ni mama sakoa na pinakilig. 



"Kinsay gahatod nako kagabii ma?" gahinay-hinay kog sigop sa sabaw na geprepare ni mama. Sakto kaayo pampawala sa labad sa ulo.



"Si Sandra nak."



Shit hapit ko natuk-an.




Sandra's POV



Nakauli najud ko run sa dorm. Maygane jud mas sayo ko nakamata kesa ni Zach so mao to nakauli kog sayo tas wa pasad ko sa mood makigstorya ato niya. Sapoton japon ko maghuna-huna sa nahitabo.



Imbis daghan na kaayo kog gipangplano na pambalos sa iyaa madumduman man nuon nako ang gipang-ingon sa iyaa mama ganeha oy ayha ko miuli.




"Thank you Sandra. Kabalo najud diay makig-amigo si Zach."




After nako maligo, namahaw sa dayn ko dayn natulog ug balik. Nakamata nalang ko sa mga notifications sako messenger.

From A DistanceWhere stories live. Discover now