Chapter 1

35 7 7
                                    


First Day of School.



Wala pa jud mi sink-in sakoa na 1st year college nako. Murag bag-o lang man ko gaguyod guyod sako barbie na trolley bag oy. Karun college naman ko.



As I blend in this galaxy of people while gatabok ko sa pedestrian lane towards my college building, I realized I can be whoever I want to be in here. I can start a new life since walay nakaila sakoa diri. Pwede nako magsugod pangitag sugar daddy. Char.



And grabe ka wild ako imagination right now nga miabot nakos point where gaimagine nako gasuot ug toga nga maroon bisag 1st day of school pa gane.




"MSU-IIT, I'm finally here," I whispered to myself as I entered the legendary College of Engineering and Technology Building. Kapila naman ta ko gabalik-balik ug anhi diri pero ma-amaze jud japon ko magtan-aw sa building.




As of now, bulag sajud mi ni Mika ug dalan since BSA man siya so didto sa siyas pikas dapit and gaplano sad to siya muabsent daw ron knowing na way tarong klase basta 1st day. Aware man ta ko ana na fact pero ambot sad no naa naman ko diris sulod sa school. Sayang sad ako sabon and shampoo geligo ganeha kung di ko mugawas sa dorm.





While gebasa nako ako COR para sa mga subjects and rooms assigned, wa ko kabantay nalibot na diay nako tibuok 1st floor to 3rd floor sa COET building pero wa japon koy nasudlan na rooms kay if walay tawo sa sulod kay closed sad. So wala koy choice gasuroy suroy nalang ko hangtod nakaabot kos 5th floor. Hangin kaayo diri and milingkod ko dapit sa railings while gaatubang sa dagat. How relaxing.




Atleast na-avoid ra nako ang crowd. I owe myself the peace I longed for awhile. And I must be enjoying the breeze too much that wa ko kabantay naa diay tawo milabay sako likod.




"Uhm ate? Pwede mag-ask?" gekuhit ko sa guy while I was busy staring at the sea. I looked at him and I was amazed by how clear his skin was. Neat pajud kay siya manamit with his white t-shirt and black jogger shorts. Pero didto jud ko naliki sa pagtawag niyag ate sakoa.





"Freshie ka?" I asked him.






"Yes te," he replied. I chuckled as I gazed away and stared back at the sea.






"Ayaw pag-ate kay freshie sad ko," ako siya giinform kay murag ngil-ad sad mag ate ate no basin gane manghod pako niya.






"Ay sorry. Kanang pwede mag ask?" tuod nakalimot ko mangutana man diay unta siya. Mi-yango nalang ko kay busy jud japon ko tan-aw sa dagat.






"Aha ni dapit ning TBA?"





"Tonight with Boy Abunda." Ako rasad mikatawa sako kaugalingong tubag while siya wala kasabot sa akong gipangyawyaw. "Joke, bitaw to be announced pa na oy. Wala pay room ana," giseryoso nalang nakog tubag kay aron muhawa na siya.




From A DistanceWhere stories live. Discover now