Chapter 5

22 2 5
                                    

Sandra's POV

Yes! Humana najud ang midterms. After mi ni-take sa exams nag stress-eating dayn mi tanan didtos Mang Inasal dayn nakadecide dayn mi na mag-ktv sa kay pampawala sa stress dala celebrate.

And because giconvince nako si Zach nga makig-friend siya atong napildi siya sa arcade, we eventually formed a squad without us even noticing. We found friends during our Understanding the Self na subject since gipang-assign mi into groups and luckily uban mi ni Zach and our 5 other friends.


Karun naa namis Whatever and nagtampo-tampo mi para sa pambayad kay inoras man gud diri. And pagsulod namo diretso dayog kanta kanta ang uban wa nay ulaw-ulaw. Dayn pagkataod-taod, since nanotice sa uban na way kanta-kanta si Zach napugos siyag pili ug kanta. Luoya hahaha!


While namili siyag kanta, curious na kay ming tanan unsa iya kantahon. Dili biya siya ang type na mahilig ug kanta-kanta. Or, dili lang jud siya showy.


Nag-play nag sugod iya napili na song. Ang iya napili diay kay "Just The Way You Are" by Bruno Mars. I-judge daw bi if nindot bag tingog. Nakaready nasad ang mga phones nila Christine ug Hyacinth para video-han siya.


"Oh, her eyes, her eyes make the stars look like they're not shinin'."

Shocks bugnawag tingog bai. Natulala jud mi tanan naminaw sa iyaa kay grabe pa namong kanchaw na dili siya dapat magpa-yabag yabag or else maulawan mi or basin mapahawa mi diri tungod lang niya.


Pero, nindot man diay siya paminawon.


"When I see your face,

There's not a thing that I would change.

'Cause you're amazing,

Just the way you are."


After saying those words milingi dayn siya nako since atbang man mig pwesto.


"And when you smile.

The whole world stops and stares for a while.

'Cause girl you're amazing,

Just the way you are."


After samo tinutukay sesh nagpakabusy nalang kos ako phone oy. Di na nako kaya mutan-aw sa iyaa murag malanay ko na makulbaan na ambot. Maygane walay nakabantay nga gatinutukay mi or else, kanchaw napod unta.

Pagkahuman niyag kanta ga-tagna tagna mis iyang score. Ang uban miingon na 69 daw score kay pang-romansa daw kaayo iya tingog. Ang uban miana sad 101 kay daog na daw kaayo. Pwede na ipang-contest sa World of Dance! HAHAHAHAHA!


"100! You are an excellent singer!"


WHAT?! Na-shocked mi tanan kay naka-100 siya. Makita sab nimo sa iyaang nawng nga bogero kaayo siya kay paglingi namo niya gapagpag-pagpag kunuhay siyas iyang abaga.


"Ah di mi kauyon ani. Dapat naay maka-tupong nimo," Christine protested while giilog niya ang songbook ug dali dali. Ang iya napili nga kanta kay "Broken Vow" by Lara Fabian.


"Tell me her name

I want to know

The way she looks

And where you go."

Si Christine ang klase na amiga na bright pero dili siya introvert bitaw. Kabalo siya makisabay bisag kinsa. Member sad ug Octava mao tali nachallenge kaayo siya pagka-100 ni Zach. Siya ako una naamiga ato ga-groupings mi kay maayo siya mu-entertain. Although naa siyay pagka-competitive pero di sad siya manikas para lang makalamang sa uban. Striving hard to be the best lang jud tali iya pakig-compete. Single siya pero daghan kayg kachar-char. Storya niya mahadlok daw siya mag-uyab uyab after sa iya last heartbreak. Di siya kadawat na gicheat-an siya mao karun wa nay gana magseryoso.

From A DistanceWhere stories live. Discover now