A week has passed and I could say, I got to know him better. Ako nasad siya gi-unblock after atong giblock nako siya out of fun kay hilas kaayo magsend send ug word problems nya pagpangayo nakog answer, way ikatubag ang hunghang. Nawala rasad ako kabored sa sigeg entertain sa iya mga chat. Tungod niya, medyo na lessen na ako pagka-lonely sugod atong gadorm nako diri sa Iligan. Lisod biya jud malayo sa pamilya pero because of him, medyo nakalimot nako na sad diay dapat ko. I'm starting to see things in the better side and slowly accepting the situation I'm currently dealing with.
Monday nasad today and murag mag start najud ang klase. Introduce yourself na pod ta whole day ani. I was packing my things when my phone beeped.
Zach Zamora: Hi! Dungan ta sulod?
Me: Sure. Where man ta magkita?
Zach Zamora: Overpass lang ko hulat.
So mao to minaog nako sa dorm and naghike padung sa overpass. As expected, naa nagyud siya didto gahulat. Maklaro kaayu nako siya tungod sa iya kulot nga hair na medyo brown tas nakawhite siya na tshirt and nakabeige siya na trousers. Angayan sad kay siya sa iya glasses. Ayosa makafriend ingani kanindot manamit oy, pwede na nako siya mabaligya. Char
"Dugaya sad nimo oy," wow ha wa lang man ni good morning ning amaw. Nagkatawa ra siya gatan aw nako while seryoso ko gatutok sa iyaa.
"Kapoya oy mag introduce raman sad tali ta ron," I told him and nanotice nako nausab iya emotion. Kung ganeha ngisi-ngisi pa siya niya karun na minghoy ug kalit.
"Oo mura ana jud. Wala ka nakulbaan?" ask niya sakoa while galakaw mi.
"Wala oy igo raman ko magpaila sa tunga. Ikaw diay?"
"Kulbaan," ka-cute oy. Mura siyag kasab an padung ug teacher kay iya nawng ron di na masabot samot na sigeg balhin balhin ug hawid iya kamot sa iya strap sa bag, dayn sa iya lanyard, dayn sa iya pockets napod. Kabantay sad ko na gepaningot siya gamay sa iya forehead.
"Kalma lang oy bugnaw naman kayg singot. Mura man kag kalibangon," getry nako siyag comfort. Luoy sad biya hahahaha maski lami na kaayu ikatawa.
"Tubsan nalang tika," dah paspas kaayo siya nakalingi sakoa oyy.
"As in? Pwede diay?" mura gyud siyag gesalbar ug anghel sa iya atubangan except sa anghel man jud ko pero di lang jud nako siya salbaron. HAHAHAHAHA!
"Oo pero mag-inamang ka tibuok school year," and ako rasad mikatawa sako joke as usual.
"Ha ha ha, hakdog," sarcastic kaayo niya pagkatubag sakoa. Great minds think alike man unta pero kasabot rapod kos iya IQ. Unsaon taman, I was born with it. Char.
"Ah kulbaa jud magpaila-ila oy ako ana muuli gyud ko ba," kanchaw nako sa iyaa dayn kadugayan nakong sig katawa gepitik kaha kos agtang.
"SAKITA OY!" gadali-dali kog kuha sako mirror sa bag para i-check ako agtang. Shocks pagtan-aw nako pula kaayo. Gihapak nakos siyas bukton. Pisikalan nami ron jod.
"Hala sorry hinay raman unta to," hinay daw pero namula ako agtang dayn ga circle pajud ang pitik.
Mi-hapit ko sa cr kadali kay ako paningkamotan ug tabon ni sa powder na dala nako while gahulat siya sa gawas. Paggawas nako naa nay gapila na mga babae kay mao raman gud ni cr na open diri sa 1st floor ani na building.
"Grabe sad ka oy! Sa agtang man jud nimo gebutang wa nalang diri dapit sa liog or tangkugo ba kaha!" storya nako sa iyaa pero murag dala singgit nasad to ay. Unya nakadungog kos mga baye sako duol nga gahinung-hungay or ambot hunghung pa ba ni nga dungog man hinuon kaayo nako.
ESTÁS LEYENDO
From A Distance
Novela JuvenilBisaya-English teen fiction inspired by the hopeless romantic in me.