prologue.

932 66 16
                                    

uyarı: bu kitapta cinsel içerik, sinir bozucu durumlar çok fazla vardır.

"Ehem ehem, Ben Kang Yerim. Namıdeğer, okulun gazete başkanı ve çatlak muhbiri. Bugün 13.30'da Seul Amerikan Lisesinin en ünlü ve en güzel dansçısı Lalisa Manoban Lady Gaga'nın Donatella şarkısını dans cover yapacak. ÇIĞLIKLARINIZI DUYUYORUM, ERKEKLER. LÜFTEN SABIRLI OL-!"

O sırada Heunjun mikrofonu Yerim'in elinden çekerek konuşmasını böldü.

Yerim karşı çıkarak yardımcısı olan Heunjun'u biraz iteklemişti.

"Ya dur salak niye alıyorsun elimden mikrofonu?!"
"Sen sor diye. Aptal mısın kızım sen? Benim de yapmam gereken duyurular var."

Yerim zor da olsa kabul etti ve duyurların devamını Heunjun'a bıraktı.

"BEN!"

"Salak niye bağırıyorsun? Mikrofon zaten bu, sesini olabildiğince yüksek çıkartıyor."
Heunjun, karşısındaki kıza aşırı gıcık kapsa da hak verdi, devam etti.

"Bendeniz yakışıklı Muhbir Heunjun, sizlere yaklaşık yarım saat sonra gelecek stajyer öğretmen Kim Taehyung'u tanıtmak istiyorum. Kendisi Seul Ulusal Üniversitenden BURAYA DİKKAT; BÖLÜM BİRİNCİLİĞİ ile mezun olmuş, birçok ülke gezmiş, stajını bizim güzel lisemizde yapmak istemiştir. Kendisi ayrıca modellik yaptığı için, duyuru panosuna kolayca bulabildiğimiz instagram hesabını da koyduk."

"Vaa TeeBak!"

"Adam mükemmele yakın birisi, babasını Kim's şirketinin başkanı olduğunu duydum."

"Kızlar önce anlaşalım, bu adam benim."

Lalisa Manoban & Kim Taehyung
2020, hayrankurgu.

crazy girl & serious teacher, taelice.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin