Pansimon/Blairon?

252 13 1
                                    

Draco se gândea la ziua aceea în care a văzut-o pe mama lui se gândea la 1000 de posibilități și îi era foarte frică de ce se va întâmpla și cu el și cu Harry. El se simțea foarte rău știind că doar din vina lui se întâmplă toate astea și că Harry ar putea pății ceva din cauza lui. Avea tot felul de imagini în cap întrebându-se de mama lui ar face asta...Gelozie? Ură? S-a plictisit de relația cu tatăl lui? Sau poate doar așa era ea mereu dar n-a arătat-o nici o dată? Draco era lângă Harry care citea o carte. Se gândea că dacă va vorbi cu el nu se va mai gândi la toate problemele astea.
Draco: Ce citești?
Harry: Nu știu...aveam carte asta și n-am nici chef să o citesc! Dar n-aveam ce face!
Draco: Păi și ai vrea să facem ceva?
Harry: Sigur! E sâmbătă, nu?
Draco: Da...
Harry: Mergem la Hogsmade?
Draco: Crezi c-o să mă lase la Hogsmade după ce era să fiu băgat în Askaban?
Harry: Mda...nu cred
Draco: Putem sta și la Hogwarts e ok, nu?
Harry: Stau oriunde dacă ești și tu!
Draco: Siroposule!
Harry: Stai liniștit tu vei fi mereu ăla sirospos
Draco: Ha! De parcă eu sunt vreodată siropos...
Era cam ora 23:45, Draco stătea în brațele lui Harry dormind. Văzând că n-are alt ceva mai bune de făcut a adormit și el alături de iubitul său.
A doua zi fiind duminică cei de la Hogwarts nu făceau ore și oricum nimeni n-avea chef să o audă pe baba în roz vorbind despre cât de importantă este ora ei.
Ron: 'Mione crezi că mai am șanse să mă împac cu Harry?
Hermione: Ronald, singura soluție ar fi să îl accepți și pe Draco! Și poate ai șanse să te apropii de Blaise~
Ron: Poate ai dreptate, 'Mione! Și poate te apropii și tu de Pansy~
Hermione: Ronald, taci!
Ron: Bine fie deși Pansy~
Hermione: Ronald, gura!
Hermione se gândea la ce a spus Ron și poate ar trebuii să-i spună lui Pansy ce simte

                  Drarry și pactul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum