Pansimon

232 14 0
                                    

Hermione își face curaj și se duce spre camera comună Slitheryn. Dar își amintește că Pansy este în camera lor.
Hermione: Umm...hei, Pansy!
Pansy: Oh 'Mione, hei!
Hermione: Putem vorbi?
Pansy: Sigur! Intră...
Hermione se așază pe pat lângă Pansy.
Hermione: Uite,Pansy chear trebuie să-ți spun ceva important!
Pansy: Ce? S-a întâmplat ceva?
Hermione: Eu...am...ugh!
Pansy: 'Mione ești bine?!
Hermione: Eu...eu te plec Pansy!
Pansy rămăses blocată pentru 2 secunde.
Pansy: S-serios?
Hermione: Da...
Pansy: Ș-și te plac, 'Mione
Hermione o sărută pe Pansy.
Pansy: 'Mione...vrei...să...vrei să fi iubita mea?
Hermione: DA!
Pansy: Și apropo operațiune Drarry a luat sfârșit! Acum suntem cu toții siguri că Draco și Harry se uibesc și că nu se despart!
Hermione: Mă bucur pentru ei!
La absolvirea anului 6 înainte ca toată lumea să plece la casele lor Pansy și Hermione și-au pus în plan ca la începutul anului 7 să pună în aplicare planul Drarry. Planul era simplu trebuia ca Harry și Draco să fie într-un loc doar ei doi. Dar mai aveau nevoie de Ron și de Blaise. Cei patru trebuiau să facă cumva să îi ducă într-un loc unde să fie doar ei doi. Ca să nu-și dea nici unul seama că pun ceva la cale trebuia să se certe. Așa că Blaise trebuia să se prefacă că o lovește pe Pansy. Ron trebuia să-și bată joc de Hermione cum că i-ar plăcea de Pansy. După ce Draco ajungea Ron trebuia să se ia de el și să-l facă să plece știind că Harry va merge după el. Cei patru au păstrat "rolurile" astea până erau siguri că au reușit să îi facă un cuplu.



Mda știu capitol scurt dar capitolul urmăror va fi interesant și lung pentru că se întâmplă ceva..

                  Drarry și pactul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum