Sfârșitul

323 20 8
                                    

Draco: Harry, ești bine?
Harry: Da...
Draco: Vreau să plecăm de-aici acum...
Harry: De-acord cu tine!
*Mai târziu*
Draco, Harry și prietenii lor stăteau și vorbeau.
Ron: Unde ați fost ieri seară?
Harry: Eu am fost în camera comună Griffindor!
Draco: Eu...în camera comună Slitheryn!
Ron: O...K
Dintr-o dată două fete de la Slitheryn trec pe lângă ei iar una dintre fete părea foarte grăbită așa că o trage pe cealaltă fată după ea.
Delphi: Cassy! De ce mereu când trec pe lângă cineva mă iei de-acolo?!
Cassy: Delphiny, sincer credeam că știi răspunsul!
Delphi: Nu ești mama! Lasă-mă să-mi trăiesc viața și lasă-mă să-mi fac prieteni noi!
Cassy: Știi foarte bine că cei din Slitheryn te vor judeca!
Delphi: Cred că tu n-ai văzut bine ce se întâmpla! Erau 3 Slitheryni 4 Griffindori și un Ravenclow care ce să vezi stăteau împreună!
Cassy: Știi ceva ești pe cont propriu acum! Să văd cât de bine te descurci!
Delphi: Bine!
* Seara*
Draco: Nu ți se păreau puțin ciudate fetele alea de azi?
Harry: Ba da dar parcă fata aceea cu părul lung chear voia să se împrietenească cu noi toți!
Draco: Da așa e!
În mintea lui Cedric: Voi credeți că războiul s-a încheiat? Nici vorbă! Dar hai să vă dau un semn!
Dintr-o dată apar cam 5 dementori pe cer.
Draco: Oh nu!
Harry: Amintește-mi te rog data viitoare să nu-mi mai las bagheta în cameră!
Draco: Sigur...acum fugi!
Cam un minut mai târziu cei doi n-au reușit să scape de dementori.
Draco: Harry!
În mintea lui Delphi: Oh nu! Dementorii!
Delphi: Expectro Patronum!
Delphi: Sunteți bine?
Harry: Da...suntem bine! Umm?
Delphi: Delphiny! Dar îmi puteți spune Delphi!
Harry: Harry...
Draco: Draco...
Delphi: Ați...ați vrea să fim prieteni?
Herry&Draco: Sigur!
Draco: Îmi pari cunoscută...cine sunt părinți tăi?
Delphi: Belatrix și Voldemort...vă rog nu spune-ți nimănui!
Harry: Nu vom spune!
Delphi: Sincer și voi îmi păreți foarte cunoscuți...stai ați spus Draco și Harry?
Draco: Da?
Delphi: Oh voi sunteți cei pe care îi ship-uește toată școala!
Draco: Toată școala?
Delphi: Da!
În mintea Cassandrei: Delphi? Sper că na spus ceva depre părinții noștri!
Cassy: Delphi? Ce faci aici așa târziu?
Delphi: Oh băieți ea este sora mea Cassy! Cassy, ei sunt prietenii mei Draco și Harry!
Cassy: Mda mă bucur de cunoștință! Noi trebuei plecăm!
*A doua zi*
Pansy: Daco!
Draco: Da, Pansy?
Hermione: Vrem să vă spunem ceva ție și lui Harry!
Harry: Ce anume?
Pansy: Tot ce s-a întâmplat la începutul anului a fost regizat!
Draco: Cum adică?
Ron: Adică n-am prefăcut că nu ne mai înțelegem!
Harry: De ce?
Blaise: Pentru a vă face să fiți împreună!
Luna: Toată școala știa de asta!
Ginny: Și toată lumea vă ship-ea!
Draco se uită spre Harry zâmbind.
Harry: Mulțumim!
Draco: Dar asta înseamnă că și profesorii știau de asta?
Hermione: Dap!
Draco: Cât de nebun să fi!
După o săptămână Draco, Harry și prietenii lor au devenit amici cu Delphi și Cassy. Chear dacă și acum Cassy încă nu este sigură de prietenia lor. Lucrurile între Cedric, Draco și Harry s-au rezolvat deoarece el și-a dat seama că n-are decât să-i ship-ească ca și restul elevilor. Cedric s-a căsătorit cu Cho iar acum au un băiat pe nume Eliot. Blaise și Ron aveau dubi despre ce-o să credă familiile lor dar iau acceptat după nuntă ei au adoptat două fete pe nume Rose și Alice. Luna și Ginny au adoptat și ele o fată pe nume Lily și doi băieți pe nume James și Albus. Cât despre Harry și Draco ei bine ne mai având părinți nici unul dintre ei au hotărât să își cumpere o casă într-un loc aproape de Expresul Hogwarts. Au adoptat doi băieți pe nume Scorpius și Hugo. Cei doi păstrează legătura cu prietenii lor de la Hogwarts. Când a ajuns la Hogwarts Scorpius s-a îndrăgostit de Rose iar acum sunt un cuplu. Chear dacă Hugo este foarte leneș el și-a găsit jumătatea mai exact pe Eliot Diggory. De deagul copiilor săi Harry, Draco și Cedric au făcut pace iar acum toată lumea trăiește fericită alături de cei dragi.

                   Sfârșt

So dragii mei asta este prima mea carte finalizată și vă spun sincer că îmi place la maxim! Stați pe fir chear dacă această carte s-a terminat urmează alta! Vă mulțumesc foarte mult pentru susținerea acordată! Bye guys!❤️💚

                  Drarry și pactul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum