Iartă-mă

227 17 1
                                    

Draco: Mă simt ciudat, Harry...
Harry: Vrei să ne întoarcem în cameră, Dray?
Draco: Nu la asta mă refeream...
Harry: Atunci la ce?
Draco: Simt că suntem urmăriți...
Harry: Mda...și eu simt la fel...
Cedric: Și ceva îmi spune că voi doi nu greșiți!
Draco: Pleacă, Diggory...
Cedric: N-am chef...Malfoy!
Cedric: Mai știi pactul nostru?
Draco: Mda...
Cedric: M-am gândit așa din "senin" să punem că ar trebui să-mi iau revanșa...
Draco: Revanșa la ce?!
Cedric: Nu te preface, Malfoy! Tu ai avut totul! Admirației, erai copilul care trecea mereu la filtre și elițiere, erai "prințul Slitherynilor, îl ai pe Potter! Dar eu...nu am nimic tu mi-ai luat șansa de a avea ceva!
Draco: Tu chear crezi că mi-a fost ușor, Diggory?! Ce-am trăit eu în anii trecuți a fost un chin!
Cedric: Mai lasă-mă cu vrăjala asta ieftină, Malfoy! Nu cred nimic din ce spui!
Harry: Poate că tu ai fost prea orb ca să vezi ce-a fost greu toți anii ăștea pentru Draco!
Cedric: Scutește-mă, Potter!
Draco: Gura, Diggory! Pleacă și lasă-ne în pace!
Cedric: Sigur...după ce îmi iau revanșa! Cedric trimise o vrajă spre Draco. Dar... în ultima secundă Harry îl împinse pe iubitul său și acea vrajă îl lovi pe Harry.
Draco: Harry!
Băiatul căzu la pământ iar Cedric dispăru.
Draco: H-Harry ești bine?! Harry răspunde te rog! Te rog! Nu vreau să te pierd și pe tine! Te rog rezistă! Nu mă lăsa singur! Te implor...Harry fac orice doar nu mă lăsa singur ca ceilalți!
Prietenii celor doi băieți erau prin apropriere să auziseră disputa.
Pansy: Draco? Ce s-a întâmplat aici?!
Ron: Amice? Răspunde!
Luna: L-am văzut pe Diggory plecând de-aici...cum și ce s-a întâmplat, vere?
Draco: T-trebuie să-l ducem la infirmieră apoi vă explic!
După ce l-au dus pe Harry la infirmieră Draco le-a explicat totul.
Infirmiera: L-ați adus la timp nu știu cât ar mai fi rezistat...
Draco: E-este bine?
Infirmiera: Nu s-a trezit încă...dar îl puteți vizita.
*Un minut mai târziu*
Draco: Harry dacă mă auzi te rog trezește-te! Îmi pare rău! Asta a fost doar vina mea! Iartă-mă by...știi până ai să te trezești eu mă voi gândi doar la tine și la toate momentele petrecute împreună! De exemplu se ziua ta...sincer acea seară aș fi vrut să nu se fi terminat m-am simțit foarte bine atunci și sper că și tu...te iubesc și sper să mă poți ierta într-o zi...
*Mai târziu*
Hermione: Hei, Harry...sper să te trezești...îmi lipsești mult...mereu când mă voi gândi la tine mă voi gândi la vorbele alea de încuiat...și vreau să știi că ai fost primul prieten pe care l-am avut...dacă ți-am greșit vreodată cu ceva sper să mă poți ierta...
*După ceva timp*
Pansy: Bună, Po-Harry...sincer noi nu ne prea înțelegem dar mi-ai devenit prieten...și chear dacă a trecut doar o oră decând stai pe patul ăsta de spital ne lipsești tuturor...mai ales lui Dray așa că trezește-te măcar pentru el dacă nu pentru unul dintre noi...
*După 2 minute*
Ron: Hei, amice...ulte vreau să-mi cer scuze pentru cum m-am purtat cu Draco știu că te-am supărat atunci când mă luam de Draco dar îmi lipsești și sper să te trezești...
*După 10 minute*
Luna și Ginny: Hei, Harry...
Ginny: Harry veau să te trezești pentru numele lui Merlin! Ai o viață alături de Draco și no poți pierde sunteți un cuplu și toată școala vă ship-uește...
Luna: Harry, mă simt o vrăjitoare norocoasă că te-am întâlnit...tu ai fost primul care ma înțeles și mai făcut să-mi dau seama că eu și Ginny ne potrivim...tu nu mai crezut o ciudată când mai cunoscut și pentru asta îți mulțumesc...
Luna și Ginny: Pa Harry...

Hey, guys! Dude ce trist am plâns la propriu când am scris capitolul ăsta! Vouă cum vi s-a părut, guys? So ne vedem în capitolul următor! Bey guys!!❤️💚

                  Drarry și pactul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum