Bölüm 2 {SAÇMA RÜYA}

11 1 2
                                    

Kapıyı açtım ve annem, babam ve bir kaç kişi daha, birlikte havuz partisi veriyorlardı. Annem beni gördü ve "Tatlım sende gelsene!" dedi. Direk yukarı koştum, mayomu giyip aşağıya geri koştum. Aradan neredeyse 1 saat geçmişti. Acayip eğleniyorum. Dün yediğim gibi tekrar dondurma yedim.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Suda yüzerken birden suyun içinde köpek balığı yüzgeçleri gördüm. Tabi onu görünce şok oldum. Korkudan elim ayağım titremeye başladı. 1 dakika, havuzun içinde köpek balığı ne yapsın, hem oraya nasıl geldi. Hadi ama bu saçma sapan bir rüya olmalı. Uyanmak için ne yapabilirim ki. Evet, kendimi cimciklemeliyim. Dediğim gibi de oldu. Birden uyandım hemen aşağıya indim. Evde kimse yoktu. Annem bir şirkette asistan olarak çalışıyor. Babamsa o şirketin patronu. Annem ve babam aynı yerde çalıştığı için eve çok geç geliyorlardı. Sabah sabah ne yapabilirim ki ? Altıma dar pantolon üstüme de yeşil bol bir kazak. Yes, makyaj yapmayı çok sevmediğim için, sadece rimel ve dudak parlatıcısı sürüp dışarı çıktım. Yaz mevsimindeydik. Fakat ben bol kazak giymeyi severim.

----------------

Yarın okul başlıyordu. Hem heyecanlı hemde korkuyordum. Aslında derslerin zorluğundan korkuyordum. Normal de liseyi severim. Tabi kendini beğenmişler, bad boy'lar, akıl hastası olanlar ve her dakika öpüşen çiftler hariç. Evet, okul günü gelmişti. Korkudan altıma yapmama az kalmıştı. Elimde kitaplar vardı.slnra bir gerizekalı mal bilerek bana çarptı. Sonra da "çok pardon yanlışlıkla oldu !" dedi. Küfür etmemek için kendimi zor tuttum. Yere düşen kitaplarımı bir çocuk aldı ve bana verdi. Bu da ne !?!? Bu çocuk adeta uzaydan gelmiş bir prens. Böyle bir yakışıklı benim kitaplarımı neden toplasın !? Bende çocukğun yüzüne bakarak "şşeyyy ben ben te-te-teşükküler." dedim. Hay Allah'ım niye kekeledim. Bı an beni kekeleme hastası sanacak diye çok korktum. Ve sonra bana "..." dedi. ...

Ahh yine kısa olmuş özür 😅

Benim MaceramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin