Koşup kapıyı açtım. Berk önümde capcanlı duruyordu. Bu kadar şaşırmamın sebebi annesi onun hasta olduğunu söylemişti. Ama sabah sağlamdı, okuldaki gibi. Berk'e niye geldiğini sorduğumda bana "Okula gelemedim de o yüzden notları istiyecektim." dedi. Niye gelmediğini sordum, ve bana yalan söyledi. "Babaannem öldü, cenaze'ye gittik." dedi. Yalan söylediğini biliyordum bu yüzden ona annesinin bana dediklerini söylemedim.söyleseydim yine yalanlar uyduracaktı. Berkin bu kadar yalancı olduğunu bilmiyordum. Oysaki ondan çok hoşlanmıştım ama hayallerim en başta dediğim gibi boştu. Berk yalan söylüyorsa bende yalan söylemeliydim."Bende okula gelemedim." dedim. Hay Allah'ım niye böyle bir şey dedim ki annesi okula gittiğimi biliyordu. Of ne yapıcam şimdi ya.
Berk yolcu ettim sonra direkt mutfağa koştum. Fakat mutfak tertemizdi, ve Derya abla da oradaydı.
Derya abla mutfağı temizlemişti, nasıl ipucu bulacaktım şimdi? Derya abla baba "Sen mi yaktın yemeği?" dedi. Ben yapmamama rağmen evet anlamında başını salladım. Sonra Derya abla kızgın bir şekilde bana "Bunu ailene söylemem lazım küçük hanım." dedi. Yalan söylersem böyle olurdu işte. Hak eden hak ettiğini alır. akşam olmuştu, annemler eve geldi. Muhtemelen Derya abla onlara söylemişti. Sonra annemler beni aşağıya çağırdı. Korka korka indim. Beni azarlayacaklardı biliyordum. Aşağı indim de annem bana "Sana yemek dersi vereceğim." dedi. İşi iyice elime yüzüme bulaştırmıştım. Sonra anneme olanları anlattım. Eeeee tabi inanmadılar, yemek dersi almamak için bahane olduğunu düşündüler. Oysaki yemek dersi almamak için doğruları söylemiştim. Sonra odama çıkıp düşündüm, düşündüm, düşündüm, ve en sonunda bir fikir buldum. Anneme mutfağın kamera kayıtlarını gösterecektim. Umarım inanırlar diye umut ettim ve aşağıya indim.Onlara kamera kayıtlarını göstermek için bilgisayarı açtım. Fakat bugünün kayıtları silinmişti. Neeee!?!? Kim silmişti ? Ahh tabi ki yemeği yakan kişi. Bu olayın üstünde bir süre durdum. Sonra aklıma belki yalan söylediği geldi. Belki de Ben odamda iken yemeği yakmıştı, sonra da dışarı çıkıp ders notlarını alma numarası ile tekrar gelmişti. Tek sorun "Bunu neden yapıyordu?". ama iyide kamera kayıtlarına nasıl silindi, ve işte bir de sorun bu. Berk bunları tek başına yapmış olamaz. Zaten annesi de yalan söylüyordu. Belki de ailesinden yardım almıştı. Bu sorular kafamı çok karıştırıyordu. Ayrıca bu olanları onların yaptığını nasıl ispatlayacaktım. Her şey üst üste geldi.
Yarın sabah Derya abla beni erken saatte uyandırdı. Saat 07:25'di. Sonra da bana "Anneniz sizi aşağıda bekliyor." dedi. Ama bu saatte neden beni bekliyordu. Aşağı indim, annem beni arabaya bindirdi. Sonra büyük bir binaya geldik. İçeri girerken her şeyi anladım. Annem beni bu saatte yemek kursuna getirmişti, ama neden bu saatte. Sonradan öğrendim ki yemek kursu 07:30 da başlıyormuş. Ve hafta sonu. Yani arkadaşlarımla gezip tozmaya gidemeyecektim. Bir an herkesin içinde ağlayasım geldi. Ama küçük düşürmem gerektiği için kendimi zor tuttum.
Eve geldiğimde arka bahçede berk'i gördüm. Ne yaptın anlam veremedim, sonra gizli gizli onu izlemeye başladım. Evet, evimizin kamera ile oynuyordu. Direk eve koştum. Ve camdan belki izlemeye başladım. Sonra Berk çitlerden atladı ve evine gitti. Evet kameraları bozuyordu.
Belki oracıkta dövesim geldi. Ama kimseye çaktırma olmam gerekiyordu. Bu işin peşini Ben asla bırakmayacağım. Annem odama girdi ve yemek kursunun nasıl geçtiğini sordu. Sadece "iyi" dedim. Zaten annem iyi olmadığını anlamıştı. Sonradan aklım başıma geldi. Annemin şirket de olması gerekiyordu. Evde ne yapıyordu? Evet tam da bu soruyu sorduğumda, annem hiçbir şey demedin aşağı indi. Kapı kapandı. sanırım şirkete gitmesi gerektiğini unutmuştu ve ben hatırlatılınca direk koştu. Aslına koşmadı. Duyduğum sese göre yavaş yavaş ilerliyordu. Neyse, onu boş verelim. Biz asıl işimize dönelim. "Annemlere komşularımızın hain olduğunu asıl ispatlayacaktım." Şimdilik tek sorun bu.
Arkadaşlar elimden geldiğince uzun yapmaya çalıştım. Bu arada şarkılarla hikayenin bir alakası yok. Öylesine dinleyin niye koydum. 😊
Bide bazı yerlerde belki yazıyor. Orası Berk ve ya Berk'i olacak. Klavye çevirmiş 😡