Önemli değil." dedi ve gitti. Zaten teşekkür eden birine karşılık olarak önemli değil denir değil mi?.
Aradan bir iki gün fln geçti. O çocuğu okulda göremiyordum. Demek ki hayalim boşaydı. Zil çaldı sınıfa gittim.
Hoca :
- Arkadaşlar yeni bir öğrenci var sınıfta. Kendi sınıfından rahatsız oluyormuş o yüzden bizim sınıfa verdiler.Veeee evet, o çocuk o'ydu. Kendini tanıttı. Adı Berk'miş. Açıkçası çok güzel bir isim. Yakında E❤️B olacaktı XD. Eve gider gitmez, annem bana "Yeni bir komşumuz var. Ziyarete gitmek ister misin ?" dedi. Ben çocuk muyum da öyle ziyarete gideceğim. Anneme "ödevim var." diye bahane uydurup koşarak odama çıktım. Meğerse komşumuz Berk'miş. Annem eve gelince "Senin yaşlarında sarışın Berk diye bir çocuk var." dedi. Gerçekten de o muydu?, bu kadar tesadüf olamaz.
ertesi gün okula gittiğinde Berk yanıma gelip "Artık hem komşuyuz hemde sınıf arkadaşıyız." dedi ve bana sırıttı. Açıkçası sırıtmasından dolayı biraz korkmuştum. Aman neyse boş ver bana ne yapabilir ki deyip onunla konuşmaya devam ettim.
Akşam eve geldiğimde berk'in ailesi bizdeydi. Ama sadece ailesi vardı, Berk yoktu. Sanırım o da benim gibi ziyaret etmeyi sevmiyordu. Yarın sabah okula gittiğimde okulda değildi. Eve gelince meraktan çatlamamak için ziyarete gittim. Kapıyı Berk'in annesi açtı. Mırıldanarak "Berk iyi mi?" dedim. Annesi bana Berk'in hasta olduğunu ve durumunun iyi olduğunu söyledi.
Dün okulda sapasağlam olan çocuk nasıl hasta oldu ki? Bu işin içinde bir iş vardı. Burnuma kötü kokular geliyordu. Hayır, gerçekten kötü kokular geliyordu. Bu kokudan dolayı hemen aşağıya indim. Mutfağa gittim, yemek yanıyordu. Aman Allah'ım Kim yemeği bırakıp gitmişti. Aşçı desem o da bugün izinliydi. Hizmetli Derya abla desem o da odamı temizliyordu. Eeeeee başka kimse kalmadı. Bahçıvan diyeceğim ama bahçıvanımızda yok ki. Babam sonra işe alırız demişti. Annem ve babam desem onlarda şirketter'di. Ben ve hizmetli Derya abladan başka evde kimse yoktu. Acaba komşularımız mıydı? Ya da yan evde oturan huysuz yaşlı amca mıydı? İyi de yaşlı amca Bizim evimize girip neden yemeği yaksın ki. Belki de aşçı geldi. Yemeği bırakıp geri gitti. Ama o yapmaz ki, o bizim 2 yıldır aşçımız. Bize böyle bir saygısızlık asla yapmaz. Ya da yapabilir neden yapmasın ki. Bu olayın üzerinde devam edecektim, böyle bir olayı asla açığa çıkarmadan pes etmem.
Mutfağı temizliyordum, sonra birden kapı çaldı. Koşup açtığımda Şok oldum ...