Ben bunları düşünürken akşam olmuştu. Yatağıma yatıp Yarın sabah olacakları bekledim.
Sabah uyandığımda bir çığlık sesi duydum. İrkilerek ayağa kalktım. Sesin nereden geldiğini anlamadım. Sonra umursamayıp yatağıma geri yattım. Ve evet tahmin ettiğiniz gibi çığlık sesi tekrardan geldi. Bu seferki Çığlık daha kuvvetliydi. Korkudan ne yapacağımı bilemedim. Aşağı inmek yerine odamda kalmayı tercih ettim. Ama ya peki birine bir şey olduysa, ve ambulansı aramam gerekiyorsa. Bunları düşünmek yerine polisi aradım. Bi 15 dakika sonra polis sireni duydum. Görünüşe bakılırsa polisler gelmişti. Kapıyı çaldılar, ama ben aşağı inmek istemiyordum. Maalesef mecburdum. Merdivenlerden inerek aşağıya indim. Eve bir göz gezdirdikten sonra kapıyı açtım. Ama kimse yoktu. İçimden WTF?!?!?!!?! dedikten sonra bir çırpıda odama koştum. ya odamda korkak gibi bekleyecektim ya da her şey ile mücadele etmek için aşağı inicektim. Sonra bir an aklıma Derya abla geldi, ya ona bir şey olduysa. Hemen aşağıya koştum. Evde kimsecikler yoktu. Derya abla da yoktu.
Aradan birkaç dakika geçti. Evin her yerini aradım, ama kimse yoktu. O zaman kim çığlık atmıştı? Beni uyandırmayı Başaran kimdi? Yanlış duymadığımı emindim. Bir an içimden şizofren miyim acaba?! dedim. Cidden mi!? Hayır, şizofren falan değilim. Artık yanlış duyduğuma Emin olup yatağıma gittim. Ve yine çığlık sesi geldi. Allah aşkına, kim çığlık atıyor. Beni korkutmak için yaptıklarını düşünüyorum, da kim beni kor--
Tabii ya, tabii ki de hain komşularımız. Onlardan başka kim olabilirdi ki. Aslında daha hain olup olmadıklarını bile bilmiyorum. Yalan söyledikleri için hain olduklarını düşünüyorum. Ben de berk'e yalan söylemiştim, o zaman ben de mi hain oluyorum?. Bu sefer çığlık sesi geldiğinde aşağı inmedim. Sonra kapı tekrar çaldı. Üstüm başım müsait değildi. O yüzden bir şeyler giymek için dolabımı açtım, ki kıyafetlerimi yoktu!?!?!? Bu evde neler oluyor? Taşınmanın iyi bir fikir olmadığını biliyordum. Korka korka, yavaş yavaş aşağı indim. Kapıyı açtım yine kimse yoktu.Polisler ne zaman gelecekti. Az önce siren sesleri duydum, şimdi hiçbir şey yok. neler olup bittiğini anlamak için dışarı çıktım. Bir de ne göreyim, BAHÇEMDEKİ ÇİÇEKLER ŞARKI SÖYLÜYOR!?!?!?! Bu kesinlikle bir rüya olmalı. Geçenlerde köpek balığı olan bir rüya gördüğüm gibi. Rüyamda resmen kişileştirme yapmışlar. Hani bir şeyi "rüyanda görürsün" derler ya, işte tam olarak bu oluyordu. Ayrıca bu çiçeklerin sesleri çok kötüydü. Uyanmak için yine kendimi cimcikledim, ama sadece canım acıyordu. Nasıl yani bu Bir rüya değil mi? yoksa ben mi uyanmıyorum. Niye uyanmıyorum?!? Kafam bir sürü cevabı olmayan soru işareti ile doldu. Sonra birden kendimi yatakta buldum. Evet sonunda uyanmıştım. Fakat hastanedeki yatakta bulunuyordum. Annem ve babam yanımdaydı. Telaşla Annem bana "İyi misin bebeğim?" dedi.
"İyiyim, ama ne oldu bana ?"
"Polisler bizi aradı, bahçede yerde baygın bir şekilde yatıyormuşsun. Biz de hemen hastaneye geldik."
Aman tanrım bu Bir rüya değil miydi. Nasıl olur? Annemlere başından geçenleri anlattım. Önce bana baktılar sonra birbilerine. Sonra hayal gördüğümü söylediler. Gerçekten hayal görmüyordum. Belki de görüyordum. Bunu kimse bilemez.
Eve gittiğimizde Annem bana "Yarın okula gitme istersen." dedi. Evde tek başıma korktuğum için hayır anlamında başımı salladım. Sonra aklıma Derya abla geldi. anneme sabah Derya ablanın nerede olduğunu sorduğumda cevabı şok ediciydi. "Evdeydi kızım, görmedin mi?" Gerçekten onu evde görmemiştim. Belki de gerçekten hayal görüyorumdur. Hmm belki de çığlık atan Derya ablaydı ama ben onu görmemiştim. Bu cevap çiçeklerin şarkı söylemesini açıklamıyordu. Gerçekten neler olup bittiğini anlamadım. Saat çok geç olmuştu yatağıma yattım. Fakat çok önemli bir şey yerinde değildi.
Öhöm öhöm. Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. 😪🤧❤️
Bu arada şarkıyı dinleyin derim. 😅