Lacivert zemin üzerinde yıldız ve kurt işlemeli dalgalanan bayrağın altında yaklaşık beş bin asker ilerliyordu. Toprakları ve canları alınmış Begomya halkı için burada bulunuyorlardı. Altın Diyar'ın etrafa saçtığı kaos ve kötülüğü temizlemek için buradalardı.
Siyah zırhlarının içinde bazıları at üstünde bazıları da kuzeye özgü ulu kurtların yanlarında ilerliyorlardı. Kuzeyliler yanlarına kurtlarını da alırlardı. Kimseye itaat etmeyen bu asi canlılar kuzeylilere sadakatle bağlılardı.
Kuzey insanları Ay Tanrıça'sı Selene'ye inanırları, ona taparlardı. Ay ve Yıldız geceleri ortaya çıktığı için karanlığı severlerdi. Batı ile en büyük ayrımları burasıydı. Dinleri ve gelenekleri Diyar'dan çok farklıydı.
Şimdi ise gece yarısı Begomya'ya doğru ilerliyorlardı, az bir yolları kalmıştı. Hepsi kendinden emindi.
Kuzeyliler savaşçıydı, cesurdu ve buzdu.
Hepsi en önde beyaz ulu kurduyla ilerleyen krallarını takip ediyordu. Kral Jungkook siyah ve lacivert renklerdeki, üzerinde kurt sembollü işlemeleri olan zırhıyla ve kurt şeklindeki başlığıyla kral olduğunu belli ediyordu. Beş bin askeriyle savaşmaya gidiyordu. Ordusunun büyük bir kısmını ülkesinde bırakmıştı. Getirdiği askerler yeterli olacaktı. Büyük bir savaş olmayacaktı.
Birkaç saatin sonunda Begomya'ya vardıklarında sınır duvarlarının gözcüleri Yıldız Diyar'a ait orduyu görmüştü. İçlerinde yer edinen korku onları endişelendirirken hemen gidip şehir lideri Fellon'a haber verildi. Lider Fellon'un yüreği korkuyla doldu. Biliyordu şehri kaybedeceğini, en önemlisi öleceğini. Lider Fellon'un askeri zekası hiç yoktu. Kendisi sinsilik ve kötülük konusunda uzmandı. Şimdi kara kara ne yapacağını düşünüyordu. Elinde çok fazla askeride yoktu. Ne yapacağını bilmiyordu.
Kral Jungkook karşısındaki en fazla iki bin kişilik orduya baktı. Kazanacağını düşünüyordu. Daha fazla beklemeyerek savaşma emrini verdi.
"İleri!"
Tüm ordu hızla kale duvarlarına ilerlemeye başladı.
Üzerlerine yürüyen Yıldız askerlerini gören Altın Diyar'lılar beklemeden ilk hamleyi yaptılar. "Okçular! Ateş!"
Komutanları Byun Baekhyun'un emrine uyan Altın askerleri yüzlerce oku tek bir hedefe doğru fırlattılar: kuzeylilere.
Okları gören Yıldız askerleri kalkanlarını siper etmişlerdi. Bazı oklar hedeflerini bulmuştu fakat kurtlara saplanan oklar hayvanların sert derilerine pek bir etki bırakmamıştı. Duvara varan askerler hemen merdiven dayadılar ve çıkmaya başladılar. Saniyeler geçtikçe yükselen Yıldız askerlerini suratlarına dökülen kızgın yağlar çoğunun can vermesine neden oluyordu. Yine de kuzeyliler pes etmiyor biri düşünce yerine diğeri geçiyordu.
Duvara tırmanmayan diğer yıldız askerleri şehir kapısına koçbaşı ile vuruyor, geriye kalanlar ise Begomya kalesine oklarını fırlatıyorlardı.
Zamanla duvara dayanan merdiven sayısı artarken bu durum Altın savunmasını giderek güçsüz kılıyordu. Duvardan çıkan ilk kuzeyli hızla karşısındaki Altın askerinin boğazını kesti. Asker arkadaşlarının öldüğünü gören diğer askerler yerlerinden ayrılıp kuzeyliyi etkisiz hale getirmişlerdi fakat yerlerinden ayrılmaları onların aleyhine olan bir durum doğurmuştu. Şuan neredeyse ondan fazla kuzeyli tırmanmıştı.Bu onların sonu olmuştu.
Birkaç saatin sonunda duvar savunması geçilmiş şehrin kapısı açılmıştı. Açılan kapıyla kurtlar hemen şehrin içine girip kalan Altın askerlerine saldırmaya başlamışlardı. Kral Jungkook ise hemen ordusunun geri kalanıyla kapıdan içeri girdi. Kurtlardan kaçan Altın askerlerini gördü. Hemen atını kaçan bir askere doğru sürdü askere yaklaştığında kılıcını kafasına doğru savurdu. Altın askerinin kafası bedeninden ayrıldığında onu kovalayan kurt yerdeki kafayı alıp ormana doğru koşmaya başladı.
Kral Jungkook giden kurdun arkasından bakarken kendisine doğru gelen tehlikenin farkında değildi. Altın Diyar'ın genç komutanlarından olan Baekhyun atıyla son sürat ona doğru ilerliyordu. Fakat Jungkook'un aksine farkında olan biri vardı. Kralın beyaz ulu kurdu Hayalet. Üzerine atılan kurdun cüssesiyle atından düşen Baekhyun, Hayalet'in dişleri tenine hissetmeye başlamıştı bile. Ulu kurdun karşısında bir şey yapamayan Baekhyun bir an önce ölmek için dua etti. Son bir kez ulu kurdu üzerinden atmaya çalıştı fakat yapamadı. Hayalet Yıldız Diyar'ın en büyük ve güçlü kurduydu. En sonunda genç komutan boğazına aldığı darbeyle son nefesini verdi.
"Hayalet!"
Kralın seslenişiyle kurdu peşine takılmıştı. Kral Jungkook tüm asker ve kurtlarıyla aşkı ve ölen, köle edilen tüm Begomya halkı için savaşmıştı. İki saatin sonunda düşen şehir artık kime ait olduğunu yerleri boylayan Altın bayrağı yerine göklerde dalgalanan Yıldız bayrağı ile kanıtlamıştı.
Sınır: 50 Vote 50 Yorum.
Hayalet 🐺
Kuzeyin kralı ❤
Ve kraliçemiz~
Umarım bölümü sevmişsinizdir güzellerim 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen|| Liskook
FanfictionBen Lalisa Manoban. Batı'nın Işığı ve Kraliçesi. İçimdeki aydınlığın karanlığa çekildiğini hissediyordum. Düşmanlarımın gölgelerini üzerimde, sevdiklerimin nefesini uzağımda hissediyordum.