1.fejezet

440 17 6
                                    

-Roxy! Roxy kelj fel! Jött egy leveled!- rázogatta a vállamat Ron bátyám, mire ásítva nyitottam ki a szemeimet.

-Mmmh... Mih? Milyen levél?- dünnyögtem és kivettem a kezéből.

-A Roxfortból jött! A felvételid eredménye!- mondta izgatottan, viszont erre már én is felkaptam a fejemet.

-De mit ír?!- bontottam ki szél sebesen.

-Nem tudom, a te leveled, nem néztük meg...- ült le az ágyam szélére, én meg olvasni kezdtem.

-Blablablablabla... Ezennel ünepélyesen kijelentjük hogy Roxannine Weasley felvételt nyert a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába! A beiratkozásra az első tanítási napon kerül sor...- olvastam fel hangosan.

-Roxy ez nagyon jó! Felvettek a Roxfortba!- ölelt át szorosan Ron, amit boldogan viszonoztam, aztán kicsit elgondolkoztam.

-Dehát... Nekem nincs varázserőm... Mi lesz ha nem fog menni...? Vagy még rosszabb, mi lesz ha a Mardekárba kerülök...?- estem kétségbe.

-Ne izgulj, nem oda fogsz kerülni... A Süveg tudja a dolgát, minden Weasleyt a Griffendélbe tesz!- nyugtatott meg. -Amúgy meg ne parázz, ha mégis oda kerülnél, akkor is a kis húgom maradsz.- mosolygott rám.

-Ez igaz... Köszi Ron... De... Ugye a barátaid nem bánják ha néha veletek vagyok...?-

-Ugyan, ne izgulj, Harry és Hermione is biztos nagyon fognak szeretni. Viszont... Ha mégis Mardekáros lennél... Ami ugyebár nem leszel, ez csak egy feltételezés... Vigyázz az egy évvel feletted levő sráccal...- mondta furcsa arckifejezéssel.

-Miért, ki az?- néztem rá értetelenül.

-Malfoy... Draco Malfoy... Minden Weasleyvel kikezd... Velem is kikezdett, de Harry segített szerencsére.- mosolyodott el a végén.

-De... Miért kezd ki velünk, ki ez? Haverok "tudjuk kivel", vagy mi?- nevettem el magamat.

-Igazából igen. A szülei legalábbis mindenképp, az ő sztoriját nem tudom.- mesélte teljesen komolyan.

-Amm... Hát... Jó, majd vigyázok vele... Bár a neve alapján nem lehet nagy szám...- kuncogtam.

-Ne ítélkezz felette elsőre, hidd el ha megismered tudni fogod hogy nem olyan mint ahogy elképzelted...- nézett a szemembe titokzatosan.

-Na jó, kiváncsivá tettél. Hogy néz ki ez a... Draco Malfoy?- húztam fel a szemöldökömet sejtelmesen.

-Hát... Eléggé kitűnik a tömegből az az undorító agyonzselézett szőke haja...- mondta úgy, mint aki tényleg hányni készül.

-Jó, jó, elég, majd megtudom, de ide ne hányj nekem!- toltam le az ágyamról nevetve.

-Gyere le enni, anya már nagyon izgul hogy mi van!- rántotta le rólam a takarómat.

-Jó, megyek, csak átöltözök.- rendeztem el az ágyamat, majd ő kiment és öltözni kezdtem. Felvettem egy tűrhető ruhát és lementem a konyhába.

-Roxy, kicsim, mit írtak az iskolából?- mosolygott rám anya és egyből a tárgyra tért.

-Felvettek...- kezdtem de bele kiabált.

-Istenem de örülök! Ron gyere te is, ezt meg kell ünnepelni!- kiabált át a nappaliba.

-Megyek anya.- indult el felénk az említett vöröske.

Egész nap rágcsáztunk, beszélgettünk és társasoztunk. Este fele apa is hazajött és onnantól vele ünnepeltünk tovább.

11:30 körül mentünk el aludni, de én még nem tudtam. Lefeküdtem, betakaróztam és a levelet nézegettem. El sem hiszem, hogy felvettek...

[ Két hónap múlva a beiratkozási napon illetve a tanév első napján ]

-Ron gyere már! Miattad fogok elkésni, pedig még pálcát kell venni meg állatot is!- kopogtam az ajtóján kb. 10 másodpercen keresztül.

Piton Lánya (Harry Potter F.f) Where stories live. Discover now