Cap 4

383 16 9
                                    

Harry chiar nu mai era nicaieri parcă se evaporase. Și nu imi venea sa cred deși lucrul asta era mult mai normal decât alte care s-au întamplat cu el. Desigur in afara de faptul ca animalul impuțit m-a salvat de alt animal impuțit. Și in afară de sărut. Incă simțeam gustul dulce acrișor al buzelor lui ferme și moi.

Am fugit din scoală cu lacrimi pe obraji eram confuza și speriată. Nu știam unde să merg că la școală de acolo tocmai plecasem și era si Harry acolo si nu mai vroiam să il văd pe nenorocitul ala. Acasa mă aștepta tata cu catarama de la curea. Si bluza mea era rupta de la Harry așa ca tata o sa ma bată și mai tare că o sa ma lase lată iară. Nu mai suport și am fugit pe o alee mai retrasă încercând sa-mi clarific mintea și sa ma hotărasc ce fac. Pacat ca nu avem un circ in oraș ca m-aș fi alăturat. Asistenta de magician că am picioare bune.

Aud pași si din umbra aleei văd o alta umbra. E un bărbat mare cu o palarie ciudată pe cap. Fumeaza un trabuc.

-Buna pisi ce faci aicea te-ai rătăcit? Îmi zice.

Altul din ala eu nu mai pot. De ce toti bărabatii pe care ii intâlnesc trebuie sa fie niște animale nenorocite.

-Pisi ii zici la măta cară-te de aicea.

Tipul a râs.

-Hopa pisicuța e cu gheare.

Apoi a sărit la mine am încercat sa il lovesc dar m-a prins de încheieturi si m-a lipit de zid. Are ochi roși ca sângele. Vreau sa țip dar el zâmbește cu toți dinții la mine si suflă fumul de trabuc in fata mea. Am tușit si nu mai eram in stare să zic nimic.

-Știi pisi nu trebuia sa se intâmple așa. Puteam sa mergem la un restaurant să sorbim spagete împreună dar dacă ți neapărat.. Zgârie cât poți pisi!!!

Mai mi-a suflat fum de trabuc în ochi si am crezut ca leșin. Si m-a atins cu mâini puternice si mi-a apucat breteaua de la sutien și a tras de ea. Am inchis ochii că nu mai suportam sa ii văd mutra aia și....

-Gata Markus. zice o voce groasă și scâncesc că imi dau seama că e Harry.

Harry l-a tras pe Markus de pe mine si il arunca intr-un coș de gunoi din apropiere. Zăngane si eu imi acopăr urechile.

-Styles. mârâie Markus având o coajă de banană pe cap. Lasă-mă și pe mine sa mă mai distrez un pic!!

-O sperii, mârâie Harry înapoi la el. Orcum asta e a mea.

-Nu sunt a ta nenorocitule du-te înapoi la tâmpita aia a ta de Crystal!!!! am urlat eu la el și el mi-a tras o palmă.

-Taci fato nu vezi că te ajut??

-Nu e corect Styles tu ai toate pisicuțele sexi, a zis Markus.

-Du-te mă de aicea cu fetișurile tale mă auzi?! strigă Harry de se cutremură blocurile. Cară-te o dată. Și dacă se mai întâmpla chestii din astea nu te las să scapi așa ușor.

Markus s-a ridicat din coșul de gunoi, mârâi și mușcă din trabuc.

-O sa vezi tu ce inseamnă durerea adevărată Styles, mai mârâie el.

-Pleacă mă nespălatule tu ești surd?? Țipa Harry și a aruncat cu o sticlă goala de vodca după el. Markus i-a arătat degetul (ei, știți voi care, nu trebuie să vă zic) și a fugit dar sticla l-a izbit în cap. A schelălait și a fugit dând colțul.

Harry mă trage și mă ajută să mă ridic in picioare. Mă mangâie pe obrazul zgâriat.

-Ești bine? Șoptește el.

-D-d-da. Ma bâlbâi. Cine era tipul ăla, mai intreb eu. Ala, Markus. Il stii?

Harry isi dă ochii albaștrii și strălucitori peste cap.

-Normal că il știu fato. E mafiot. Și prost. N-ai văzut limuzina neagră parcată pe colț? Aia era a lui.

M-am uitat la el cu ochii mari. Ciudatul ăla avea o limuzină? Poate ca nu era atât de scârbos pe cât părea prima dată.

Harry își dă ochii peste cap.

-Nu fii proastă copilă. O avea ăsta o limuzină dar eu am cinci și un avion.

M-am uitat la el și mă dau în spate. De unde știe ce gândeam? Îmi poate citi gândurile??

-Numai uneori. zice Harry și face cu ochiul. Eu țip.

-Sshssh gata gata liniștește-te, a șoptit el, iar eu îi simteam respirația usor mentolată care ma zapacește. Dau din cap și închid ochii dar chiar atunci mi-am amintit cu cine am de a face. Harry Styles. Un vampir. Creatură a diavolului. L-am impins. A căzut pe jos.

-Stai departe de mine Styles!!! țip eu. Monstrule.

El se ridică de pe jos iar ochii lui negrii sclipesc periculos.

-A da am uitat, a mârait el. Știi prea mult.

-Da știu ce ești și o să spun tuturor.

El se uită la mine amuzat. Am respirat adânc și am țipat.

-Hey toata lumea!!! Nimeni nu era pe stradă dar merita sa incerc poate totuși mă auzea cineva.

-Harry Styles e un vam...

Mâna lui mare imi acoperi gura iar eu am tresărit. Mă strângea tare si nu puteam sa mă mișc era atât de puternic. Prea puternic.

-Vagabondule!!. am bolborosit eu, ai trei limuzine si tot vagabond ești și vei fi.

-Patru limuzine defapt..

Râde iar răsul lui este cel mai muzical sunet pe care l-am auzit vreo dată. Zâmbesc și plâng in același timp. De ce trebuie sa fie asa un monstru? Dacă ar fi un băiat normal poate ne-am întelege, poate am chiar putea fi un cuplu... în alta lume poate. In alt univers.....

Harry imi acopera nasul cu o cârpa cu miros ințepător și totul s-a intunecat. Ultimul lucru pe care il mai aud e râsul lui frumos. Și in intunericul din mintea mea sclipesc ochii lui strălucitori si cei a lui Markus intr-o bătalie pentru sufletul meu...

Salut ananasele mele bengoase!!!!! ❤🍍❤🍍❤❤🍍 Am postat capitol mai devreme că am fost inspirată și abia așteptam să ajung la partea asta. Sper că v-a plăcut e cel mai lung de până acum. Ce părere aveți de personaje și de acțiune ați vrea sa citiți următorul capitol? Votati și comentați pls 😊😊😊😊🥺🥺🥺🥺 ❤❤❤vă pupicesc❤❤❤❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 16, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Rupe-mă || ff Harry Styles Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum