Her zamanki cumartesi gecesi programımızı bozmamak adına geldiğimiz kasabadaki en cafcaflı cafe barda, sahneyi en düzgün şekilde gördüğümüz masamıza geçmiştik. Cumartesi akşamı programımızı yaklaşık bir sene kadar önce neredeyse yerel küçük bir müzik şirketiyle anlaşmak üzereyken bateristimiz Mingi'nin bizi ciddiye almaması nedeniyle gruptan ayrılması ve bizi yüzüstü bırakması üzerine, deli gibi sarhoş olmak için bu cafe bara geldiğimizde kararlaştırmıştık. Gerçi sonradan bizimle anlaşma yapan ve menajerimiz olacağını söyleyen adamın bir dolandırıcı çıkması yüzünden hem bir miktar paramızdan olmuş hem de albüm işimizi halledememiştik. O zamandan beri müzik yapmayı bırakmıştık, bazen kendi kendimize bir şeyler çalıyorduk ama bateristin eksikliği daima hissediliyordu. Son bir senedir cumartesileri sahne alan yerel grupları dinliyor ve onları kendimizce eleştiriyorduk, müzik yapan biz olmadığımız için eleştirmesi oldukça kolay ve eğlenceliydi.
Bir yandan biramı yudumluyor bir yandan da Yunhyeong hyung ve Chanwoo'yla laflıyordum. Chanwoo bardan içeri girmeden önce kapıda gördüğü ve 10 dakika boyunca önünde dikildiği posterde ne yazdığını heyecanlı heyecanlı anlatıyordu.
"Mingi kendi grubunu kurmuş ve ilk kez bu gece sahne alacaklarmış. İnanabiliyor musunuz ya? Bizi yüzüstü bıraktığı yetmezmiş gibi bir de yeni grup kurmuş."
"Neymiş grubun ismi?" diye sordu Yunhyeong hyung muzip bir tavırla. Mingi grubu ilk kurduğumuz zamanlarda çok kötü isim önerilerinde bulunduğu için Yunhyeong hyung'un uzun süre dalga malzemesi olmuştu.
"Trash Money." Üçümüz de kahkaha atmıştık. Bu isim Death Alcove ismini bulmadan önce grubumuz için düşündüğümüz ve kesinlikle hiçbirimizin beğenmediği bir isimdi.
Sahnedeki cafe barın sahibi adamın mikrofondan yükselen sesiyle gülüşmelerimiz yarıda kesilmiş ve ilgimiz sahneye çekilmişti. Adam bu gece iki yeni grubun ilk kez kendilerini tanıtacaklarını ve kasabamızın ilk kez bir kız rock grubunun olacağını duyurmuştu. Arkalardan birkaç kişi alkışladıktan sonra adam gecenin sonunda Slow Sex grubunun sahne alacağını ve kapanışı yapacaklarını söylemiş ve sahneden ayrılmıştı. Slow Sex grubunun isminin duyulmasıyla bütün herkes alkışlamaya ve tezahüratlar yapmaya başlamıştı.
Slow Sex, Death Alcove parçalanmaya başlamadan önceki tek rakibimizdi. Gerçi tarz olarak o kadar da yakın sayılmazdık ama iki grubun da kasabada oldukça ünlü olduğu söylenebilirdi. Bizim albüm fiyaskomuz duyulduktan sonra Slow Sex'in solisti Jinhwan bizimle alttan alttan birkaç performanslarında alay etmiş ve 'bu şehirdeki tek grup' olmanın heyecan verici olduğunu söylemişti.
Biraz önce sahnede duyuru yapan adam bu sefer perdenin arkasından kasabanın ilk kız grubunu seyirciye takdim ediyordu. Adam, kızların güzelliklerine kanmamamız gerektiği çünkü oldukça sert kızlar olduklarıyla ilgili bir şeyler zıırvalarken yan masadan grubun tanıtım broşürünü alıp çocuklara doğru uzattım. Birazdan sahnede izleyeceğimiz ve bizim yaşlarımızda olan kızların isimlerini okuduk. Biraz sonra kızlar sahnedeki yerlerini almışlardı.
Pembe saçlı vokalist kız mikrofonun önüne geldikten sonra seyircilere bakıp içtenlikle gülümsemişti. Bu biraz önce broşürden okuduğumuz kadarıyla Chaeyoung'du ve grubun vokalistiydi.
Chaeyoung kendini ve grup üyelerini-az önce broşürden isimlerinin Jennie, Lisa ve Jisoo olduğunu öğrenmiştik- tanıttıktan sonra ışıklar kararmış ve ardından sahneden loş bir ışık yayılmaya başlamıştı. Beklenildiği gibi kızların sevimli yüzleriyle yaptıkları Punk tarzı müziğin alakası yoktu.
Chanwoo ve ben hiçbir zaman Punk tarzı müzikten hoşlanmadığımız için kızları pek dinlememiş kendi aramızda muhabbete dalmıştık. Bizim aksimize Yunhyeong hyung kızlarla gayet ilgilenmiş gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
artificial accident ៸៸ rockband!ikon
Ficção Adolescentei always say goodbye to my loved ones as if that's the last time i'm gonna see them because i forget to look either ways before crossing the road nowadays and find myself almost wishing to never make it to my destination while i'm inside a car or a...