Heyy. Merhaba👋 Başlama tarihinizi buraya not etmek ister misiniz ? Geriye dönüp baktığımızda ' vay be ' diyebilelim.
Eğlenceli bir kitap olsun istiyorum umarım başarabilirim. İyi okumalarr🧚🏻♀️🧚🏻♀️
1. Bölüm
Kader ipleri🐛
Duru bak emin misin? Bu kaçıncı bar yok işte ?"
Sabahtan beri konuşan Tuğçe'ye en sonunda bağırdım.
"Eminim diyorum kızım ya. "
Sonunda beni çileden çıkarmıştı. Susmak ne katiyen bilmiyordu. Onu kırdığımı fark edip nazik olmaya çalıştım.
"Aradığımda evdeyim dedi. Ama arkadan müzik sesi geliyordu. "
Sevgilim olacak herif başta bana evdeyim deyip sonra telefonunu kapatmıştı. Kaç kere aradım ancak telefonuna ulaşılmıyordu!
Güvenemiyordum işte napayım? Çapkın herifin tekiydi. Beni de öyle kandırmıştı ya zaten!
Barın girişindeki görevliye kimliklerimizi gösterip içeri girdik.
"Duru paranoya falan mısın acaba bak sırf meraktan soruyorum? Evde yüksek sesli müzik açmışta olabilir.?"
"O bar dışında bi yerde yüksek sesle müzik dinlemez Tuğçe. Sevgilimi tanıyorum."
Cevap vermesine fırsat vermeden kendimi yüksek sesli ritmin kollarına bıraktım.
Varlığımı belli etmemek için taktığım gözlüğümü çıkarıp etrafı süzmeye başladığımda locada görmüştüm onu.
Biliyordum işte ben. Yalan söylemişti bana. Pis herif.Arkamdan yavaşça gelen Tuğçeyi kolundan çekiştirip bar tezgahının oraya kadar sürükledim.
"Yaa mal mısın kızım düşüyordum az daha."
Hemen bar tezgahının önündeki sandalyeye oturup gözlüğümü taktım.
"Hemen saat 3 yönünde." diye kulağına bağırıp geri çekildim.
Tuğçe epey bir süre etrafını inceledikten sonra Ömeri görmüş olacak ki sevindi.
"Sonunda yaa. Valla burada da olmasaydı artık eve gidecektim. Bu girdiğimiz kaçıncı bar."
Sitem eden sesine karşın baygın bakışlarımı ona sunup barmenden iki tekila istedim.
"Ee şimdi napıyoruz.? "
Kollarımı göğsümün altında birleştirip locada oturan Ömer'e odaklandım. Yanında kimse yoktu. Muhtemelen birini bekliyordu. Sağımdan barmenin uzattığı içkiyi görünce elinden alıp tepeme diktim.
"Bekliyoruz"diye konuştum düşüncelerimin arasından. Elbet biri yanına gelecekti.
*********
"Pişt baksana bir içki daha." Hıçkırıklarımın arasından konuşmayı başarabildiğimde biri beni dürtüklemeye başladı.
Başım fazlasıyla dönüyor ve arada gözüm kayıyordu. Kaşlarımı çatıp beni dürtükleyen kişiye baktım.
Tuğçe ne ara 2 kişi olmuştu böyle?
"Duru ben çok sıkıştım. Bir tuvalete gideceğim uslu dur tamam mı? "
"Ben hep uslu bir kızımm."diyerek elimle gitmesi için işaret yaptım.
Başım feci şekide dönüyordu. Elimdeki bardağı masaya bırakıp ayaklandım. Fazla içmiş olmalıyım ki dengemi bulmakta biraz zorlanıyordum. Locaya baktığımda Ömer halà oradaydı. Tek fark sanırım şu an yanında 2 kızın daha bulunmasıydı. Tuğçeye hep uslu bir kızım demiştim. Ama bu şu an geçmiş zamanda kalıyordu. Bu durumdayken içimden hiç uslu olmak gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE 3 Ay +18
Teen Fiction"Bak" Sıcak nefesi saçlarıma çarparken bakışlarımı gözlerine getirebilmek için yukarı kaldırdım. Şu an bulunduğumuz konum beni çok zorluyordu. Konuşmaya başladığında gözlerimi dudaklarına indirdim. "sadece 3 ay tamam mı? 3 ay sonunda ikimizde bir...