Capitolul 2 Ne plimbam si ne facem unelte

89 4 8
                                    

Ne-am trezit la ora 10. Am mancat o supa facuta de mine si Mary si dupa aceea am plecat la drum sa gasim lucruri cu care sa ne facem unlte. Am ajuns acasa si am inceput sa lucram. Ne-a luat cam mult sa lucram deoarece nu stiam sa le facem.Cea mai grea unealta a fost ciocanul fiindca nu stiam sa-l facem.

- Ce greu e! se vaita Pencraf.

- Mie imi e si mai greu decat tie pentru ca sunt fata si fetele nu stiu asa ceva, zic eu.

- Ai dreptate! spune Neb oprindu-se din lucrat. Apropos am terminat!

- Te misti repede prietene, zise Habert! Esti cel mai rapid!

- Merci! multumise Neb.

Aveam mult de muncit in acea zi dar am terminat repejor cu ajutorul lui Neb. Asa ca pe la ora 18 am terminat treburile care ni le propusesem. Ne-am mai facut de treaba cat am mai avut timp si dupa ne-am culcat. A 2-a zi ne-am sculat mai de dimineata si am plecat la minat. Credeam ca o sa gasim minereuri (diamante, argint, aur, fier si altele). Din fericire am gasit aur, un diamant  si putin fier.

- Acum o sa trebuiasca sa ne spalam ca ne-am murdarit in aceasta pestera! am spus eu serioasa.

- Ai dreptate Daria, imi zise Smith!

Dupa ce ne-am spalat ne-am pus in paturile noastre din bumbac.

Urmatoarea zi ne-am trezit mai tarziu ca sa ne pliimbam. Era o priveliste nemaipomenita. Arborii cei inalti acopereau prapastiile. Se vedeau niste campii cu multe floricele multicolore. Am urcat pe cel mai inalt munte de pe acea insula. Am ajuns acasa la 15:30 si ne-am intins in paturi vaitandu-ne de durere de picioare.

- O ce ma dor picioarele! Parca am mers de la Polul Sud la Polul Nord! a zis Mary.

Am stat in pat pana la ora 19 si dupa am adormit bustean.

Calatoria pe insulaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum