Jennie'den
Sabah bana bir bardak buz gibi suyun dökülmesiyle uyandım. Yataktan direk fırladığım an karşımda bana kahkaha atarak gülen Jungkook'la karşılaşmam bir oldu. Hemen onu kovalamaya başladım.
-"Ulan Jungkook gel buraya!"
Jk: "İmdaaat adam öldürüyorlar"
-"Sen bi gel ben seni öldüreceğim"
Merdivenlerden aşağı koşarken kapının çalmasıyla düştü canım ikizim. Top gibi yuvarlandı merdivenlerden aşağı. Bu sefer de ben ona gülüyordum. O bana kötü kötü bakarken bende kapıyı açmaya gittim. Bizimkiler gelmişti.
-"Hoşge-"
Sözümü kesen şey Rose ve Lisa'nın üstüme atlamasıydı.
Rose&Lisa: "JENNİEEEĞĞ"
Öyle bir atladılar ki üçümüzde yere yapıştık.
-"Kalkın üstümdeen. Canıma kastınız mı var be ölüyoruuuuuum"
Lisa:"Ama unnieeeeeeee"
Rose:"Seni özlediik"
-"Görende yıllardır görüşmüyoruz sanacak. Ya kalkın üstümden ezildim resmen"
Jisoo:"Kalkın bakıyım valla terlik geliyor bak!!"
Yoongi : "Jisoo'nun içine annem kaçmış"
Jisoo hariç herkes:"Puhahaha"
Jisoo:"Gülmeyin!! Siz de kalkın yerden hadi!!"
Yine Jisoo hariç herkes:"Emredersiniz komutanım!"
En sonunda kalkmıştık yerden.
Jisoo:" Ha şöyle akıllı olun"
Kapının önünde dikilmeyi bırakıp en sonunda içeri geçebildik. Hepimiz koltuklara oturduk. Ama oturmayan tek bir kişi vardı o da Yoongi'ydi. Çünkü bildiğimiz şu an koltuğa uzanmış çoktan uykuya dalmıştı bile.
Jimin: "Yuh Yoongi. Nerde olsan uyuyorsun ya"
Hoseok: "Ohoo o çoktan uyudu bile duymaz seni "
Namjoon: " Ha bu arada biz bugün birlikte pikniğe gidelim kahvaltıyı orda yaparız diye düşündük. Onun için buraya geldik size de uyar mı?"
Jk: "Yuppiii tabiki uyar bana"
- " Banada uyar"
Jin: " Tamam hadi kalkın gidelim çok acıktığğm"
Jin hariç herkes: "Acaba sen ne zaman doyduğğn "
Jin: " Hıh susun be veletler sizi!! Jisoo'm nerde terlik ben fırlatcam bunlara bu sefer" (Aboo noluyo Jin bey jsjs)
Yine Jin hariç herkes: "Jisoo'm ??"
Bu sefer Jinsoo hariç herkes:"Ooooo"
Jin:" Ha b-ben yanlışlıkla d-dedim ya"
Taehyung : "Ya he he hyung bizde buna inandık"
Veee tam kafaya bir terlik yedi Taehyung. Herkes gülmekten yarıldı resmen. Tabii Taehyung hariç.
Taehyung : "Ne gülüyonuz be kafam acıdı zaten"
- "Tamam tamam. Bizde eşyalarımızı ve yiyeceklerimizi hazırlayalım da çabucak gidelim"
Herkes tamam dedi ve her şeyi hazırladık. Sonra da arabaya 11 kişi binmeye çalıştık başka araba yoktu biz ne yapalım. Bayağı bi uğraştık yerlerimizi ayarlamak için. En sonunda şöyle bir şey yaptık: Namjoon sürücü koltuğuna,onun yanına ön tarafta Hoseok ve onun KUCAĞINDA onu uyandırdığımız halde hala uyuyan Yoongi, arka tarafta ise Jin ve Jin'in KUCAĞINDAKİ Jisoo, onların yanında Taehyung ve Taehyung'un KUCAĞINDAKİ Rose, onların yanında da Jungkook ve onun KUCAĞINDAKİ Lisa, onların da yanında Jimin ve onun KUCAĞINDAKİ BEN !!!
Böyle oturuyorduk Namjoon hariç herkes bu şekilde oturmak zorunda kalmıştı. Kalp krizi geçiriyorum sanırım ULAN BEN ŞU AN JİMİN'İN KUCAĞINDA MIYIM GERÇEKTEN !?
Yanaklarımın şu an kıpkırmızı olduğunu söyleyebilirim. Kızlara baktım onlar da aynı şekildeydi. Utançtan ölüyorum çünkü.... Çünkü Jimin'i seviyorum...
Daha birazcık yol almıştık ve trafik polisine yakalanmamıştık çok şanslıyız gerçekten. Şu ana kadar bir tek Namjoon ve Hoseok konuştu diğerlerimiz utandığımız için pek konuşmadık. Tabii Suga hariç o uyuyordu zaten. Acaba ne zaman varıcaz??
- "Namjoon"
Namjoon: "Efendim Jennie? "
- " Ne zaman oraya varırız?? "
Namjoon: "Daha yolumuz var istersen uyu biraz"
- " Tamam"
Namjoon hep benim abim gibiydi. Diğerleri kardeşim, Namjoon'da abim gibiydi benim için. Ve tabii ki Jimin'i saymazsak çünkü ona deliler gibi aşığım.Ben bunları düşünürken kendimi çoktan uykuya teslim etmiştim bile...
Jimin'den
Allahım kalp krizi geçiriyorum sanırım(iman mood :on jsjs)
Şu an jennie kucağımda uyuyor bildiğimiz. Öyle tatlı uyuyor ki şu an uyuduğu için tombul gözüken yanaklarından ısırmak istiyorum.Evet tahmin ettiğiniz gibi ben Jennie'ye aşığım. Ama o beni seviyor mu bilmiyorum. Hislerimi söylemeye pek cesaretim yok ama ona bir gün söyleyeceğim.
Beni bu düşüncelerimden ayıran şey üzerimize doğru gelen kocaman bir kamyonetin korna sesiydi. Namjoon arabayı başka yöne çevirmeye çalışıyor ama olmuyordu herkes çığlık atıyordu. Jennie'de uyanmaya başlamıştı.
••••••••••••••••••••••••••
Gözlerimi açtığımda hala arabadaydım. Sanırım kaza yapmıştık herkes yara bere içindeydi. Ve kucağımda kafası kanayan Jennie'ye baktım onun bu hali yaralarımdan daha çok acıtmıştı canımı.
Eğer burdan sağ çıkamazsam. Olur da ölürsem ben her zaman Jennie'yi sevdim ama bunu söylemedim keşke erkenden söyleseydim şimdi ona kavuşmadan gidemem. Ama şimdi ölsem de ölmesem de her zaman son sözüm şu olacak:
"Kim Jennie seni çok seviyorum güzelim..." ve bu sözü hala kucağımda baygın halde yatan Jennie'nin kulağına fısıldadım. Sonra da kendimi karanlığa bıraktım...Helloooo ilk bölümü yazdım ama biraz saçma oldu sanki anlatım biçimim o yüzden kusuruma bakmayın 💖💖
Ama canım çıktı yazarken yazıp yazıp tekrar sildim ya en sonunda böyle oldu umarım beğenirsiniz
Neyse Çılgın Yazar gideeer
Byyy💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traces Of The Past (Geçmişin İzleri )
FanfictionBangtanpink bir gruptu ama onları yıkacak bir olay onları dağıttı. Fakat kader onları tekrardan bir araya getirdi .......