Jungkook'dan
Gözümü açtığımda hastanedeydim. En son kaza yapmıştık. Ama diğerleri nerdeydi? Umarım iyilerdir. Onlara bir şey olmasın lütfen lütfen lütfen lütfen...
İçeriye doktor girdi.
Doktor: " Jungkook Bey iyi misiniz ? "
- " Ben iyiyim. Peki arkadaşlarım ve ikizim nasıl? "
Doktor: " Arkadaşlarınız iyi ama... Biri hariç... "
- "K-kim o-o"
Doktor: " Jennie Hanım.. Durumu çok ağır. Siz ve arkadaşlarınız birkaç güne taburcu olursunuz ama onu bilemem. Her an her şeye hazırlıklı olmalısınız.
Doktor gitti. Gidince ben de ağlamaya başladım kimse olmadığı için. Jennie'ye biricik kardeşime bir şey olmamalıydı. Onsuz yapamazdık. Yapamazdım...
3 GÜN SONRA......
Lisa'dan
Dört gündür hastanedeydik. Hepimiz taburcu olmuştuk ama bir tek Jennie taburcu olmamıştı. Hala durumu kritikti. Ben ağlıyordum diğerleri gibi. Sadece Jisoo unniem ağlamıyordu , güçlü durmaya çalışıyordu. Ama onunda yalnız kaldığında ağladığına şahit olmuştum. Bize moral vermek için güçlü duruyordu. Ama biz çok yıpranmıştık. Birimize bir şey olsa canımızdan can giderdi. Birbirimize çok bağlıydık. Birbirimizi kaybedemeyiz.....
Bu dört gün boyunca herkes deli gibi ağlıyordu. Elimizden ağlamaktan ve beklemekten başka bir şey gelmiyordu. Ağlamayı ve duygusallığı hiç sevmeyen Yoongi bile baya ağlamıştı. Bazılarımız ise ara sıra bağırıp ortalığı yıkıyordu. İçlerinden en kötüsü de ikizimdi. Jennie'yi sevdiğini biliyorum. Jimin bu dört gün içinde ara sıra bayılmıştı üzüntüden ve yorgunluktan.
İçeriye bir anda doktor geldi. Hepimiz ayaklandık.
Namjoon: " Jennie iyileşti mi? "
Rose: " Durumu nasıl? "
Jisoo: " Onu görebilir miyiz? "
Yoongi& Taehyung: "Bir şey söyler misiniz! "
J-hope: "Beyler sakin"
- " Jennie'nin durumu iyi dimi"
Doktor: " Maalesef... Hastayı kaybettik... Elimizden geleni yaptık... Başınız sağolsun..."
NE!? HAYIR HAYIR BU OLAMAZ. BENİM JENNİE'M BİZİ BIRAKMAZ!
Yazardan
Jennie'nin ölüm haberi herkesi sarsmıştı. Şu ana kadar ağlamamaya çalışan Jisoo bile bağırarak ağlıyordu. Diğerleri de hem ağlıyor hem de bağırıyordu. Jimin ortalığı kırıp dökmeye başlamıştı. Kriz geçiriyordu. Sevdiği kızın ölümünü kabullenemiyordu, kabullenmek istemiyordu. Jungkook kardeşinin, çok sevdiği ikizinin öldüğünü duyunca bayılmıştı. Bunlar üst üste gelince herkes daha da üzülmüştü.
Lisa ikizi kriz geçirip ortalığı yakıp yıkarken onun bu halini görünce üzüntüsü artmıştı. Jungkook'u baygın halde görünce de anlatılamayacak bir hale gelmişti üzüntüsü. Çünkü ondan bir şeyler hissetmeye başlamıştı. Ama en kötüsü en yakın arkadaşını kaybetmiş olmasıydı. Diğerleri de öyleydi. Acıları ve üzüntüleri anlatılamazdı. Yıllar önce birbirlerine söz vermişlerdi. Ama bu sözü tutamadılar.
FLASHBACK
Bu on bir kişilik arkadaş grubu bir parkta toplanmış. Birbirlerine söz veriyorlardı.
Jennie: "Şimdi bana bir söz verin"
Rose: "Ne sözü Jen ?"
Jennie: "Birbirimizden asla ayrılmayacağımıza ve birbirimizi asla bırakmayacağımıza dair söz verin bana"
Yoongi: "Of Jen böyle şeyler nerden geliyor aklına? "
Lisa: "Yah!! Bir kere de somurtmasan olmazdı sanki"
Jin: "Tamam şu konuşmayı kesin de söz verelim ha?"
Jisoo: "Bencede"
J-hope: "O zaman ben üç deyince aynı anda söz veriyoruz. Tamam mı?
Namjoon: "Tamam hadi say"
Taehyung: "Ya hayır ben sayıcam"
J-hope: "İyi hadi sen say😂😂"
Jk: "Aaa yeter biriniz sayın artık da şu sözü verelim. Gerçekten ağaç olduk burda yakında fotosentez de yaparız"
Jimin: "Aynen hadi be"
Taehyung: "Tamam be ne kızıyonuz. Sayıyorum 1,2...3!"
Herkes: "Birbirimizden asla ayrılmayacağımıza ve birbirimizi hiç bir zaman bırakmayacağımıza dair söz veriyoruz"
FLASHBACK END
Bu sözü birbirlerine vermişlerdi. Ama sözlerini tutamadılar. Çünkü biri aralarından ebediyen ayrıldı. Bir daha geri dönmemek üzere.....
Lan ben niye duygusal şeyler yazmayı beceremiyom!?
Valla hikayenin gidişatı b*ka gidiyor benden söylemesi (küfür için sorry jsjsj)
Hikayenin içine ettim resmen. Bildiğimiz Jennie'yi öldü olarak yazdım😝😝
Umarım bunun için bana sövmezsiniz jsjjsjsjsjsjsjs 😆😆
Neyse ben sizin gazabına uğramadan kaçayım
Ben kaçaaar byy 😜😜Gitmeden önce son bir şey sorucam:
Ben hikayeyi uzun yazdım sanıyorken neden kısacık oluyo bu ??
Sadece 578 kelime yazmışım ya
Off çok kısa olduuğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traces Of The Past (Geçmişin İzleri )
FanfictionBangtanpink bir gruptu ama onları yıkacak bir olay onları dağıttı. Fakat kader onları tekrardan bir araya getirdi .......