(Ben bu şarkıyı çok sevdim yah😍😍)
Yazardan:
Herkes Jennie'yi öldü olarak biliyordu. Ama aslında genç kız ölmemişti. Kaza yapıldığını uzaktaki ailesi öğrenmişti ve genç kız aslında hafızasını kaybetmişti. Ne arkadaşlarını, ne ikizini, ne sevdiği çocuğu, ne de onlarla anılarını hatırlamıyordu. Anne ve babası da onlardan bunu gizleyip onu öldü olarak söylemesini istemişlerdi. Çünkü onları asla hatırlamayacaktı Jennie.
Jennie'yi öldü olarak arkadaşlarına söylemelerinin üstünden tam 4 ay geçmişti. Jennie'yi ailesi hiç kimseye söylemeden Amerika'ya götürmüştü. Bundan ikizinin bile haberi yoktu. Bu süre zarfında arkadaşları hep boşlukta hissettiler. Bir ara Jimin intihar etmeye bile kalkışmıştı ama Hoseok onu bu fikirden vazgeçirmişti. Çünkü bir kere daha sevdiklerini kaybedemezlerdi.
Rose,Lisa,Jimin,Jungkook'un halleri çok kötüydü. Diğerleri de üzülüyordu onlar kadar ama belli etmek istemiyorlardı onlar daha da kötü olmasın diye. Jisoo bu dönemde dördüne de anneleri gibi davranmıştı. Onlar çok iyi arkadaşlar ama sadece aralarında biri eksik...
5 YIL SONRA...
Jungkook'dan
Yine ikizim olmadan bir güne uyandım. Aradan 5 yıl geçti ama hala çok üzgünüm diğerleri de öyle. Ha bu arada söylemeyi unuttum biz idol olduk.
Ben,Jimin,Taehyung,Jin,Suga,Hoseok,Namjoon BTS grubunu oluşturduk. Jisoo,Lisa,Rose onlar da BLACKPİNK grubunu oluşturacaklar ama onlarda bir kişi eksik. Onun için bir hafta önce seçmeler yapılmıştı. Bugün de onu açıklayacaklar. Keşke Jennie de burda olsaydı...
Jennie'den
Mutlu bir şekilde uyandım bugün. Bildiğim kadarıyla ben doğduktan sonra Amerika'ya taşınmışız. Ama ben şimdi Kore'ye geldim. Çünkü idol olmak istiyorum ve bunun için seçmelere girdim. Ve bilin bakalım kim kazandı? TABİİKİDEE BEEEN 😁😁
O yüzden çok sevinçliyim ve heyecanlıyım. Birkaç saat sonra şirkete gidicem ve gruptaki kişilerle tanışıcam. Umarım iyi anlaşırız.
Evet bu bölüm acayip kısa oldu ama
ZORLA yazdırdılar bana ben napamJimin1463 Queenjennie84
Jenmin437 jenminsonsuz
Alın size yb tepe tepe okuyun"Yb yb" diye başımın
etini yediler yaaNeyse diğer bölüm bu kadar
geç gelmez 💋💋❤❤Hadi byy💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traces Of The Past (Geçmişin İzleri )
FanfictionBangtanpink bir gruptu ama onları yıkacak bir olay onları dağıttı. Fakat kader onları tekrardan bir araya getirdi .......