(Medyadaki fotoğraf ablama aittir. İzinsiz aldım eheheheh😆😆)
Jennie'den
"Gözümü açtığımda bembeyaz bir yerde olduğumu gördüm. Bu bir şaka mı? En son kaza yapmıştım ben? Öldüm mü yoksa 😨
Bir anda önümde 10 kişi belirdi. Bunlar benimle hemen hemen aynı yaştaydı. 7 tanesi erkek, 3 tanesi kızdı. Biraz yanlarına yaklaştım. Bana tanıdık geliyolardı. Bir dakika ağlıyor muydu onlar?
-"Hey neden ağlıyorsunuz? Ve burası neresi? Ayrıca siz kimsiniz?"
Dediğimi duymamışlardı. Diplerine kadar girdim. Ne yani beni görmüyor ve duymuyorlar mıydı? Aralarında konuşuyorlardı bende dinlemeye başladım. Bir tanesi:
-"İkizimi çok özledim ben. Neden bırakıp gitti ki bizi" (Jk)
-"Onun suçu değildi. Benden çıkmıştı piknik fikri" (Hoseok)
-"Senin değil benim suçumdu. Arabayı düzgün kullanamadım" (Namjoon)
-"Kendinizi suçlamayı bırakın artık. Jennie'nin ölmesi kimsenin suçu değil !" (Yoongi)
-"Ama keşke burda olsaydı" (Rose)
-"Onu çok özledim" (Lisa)
-"Bakın üzülmeyin artık. Evet hepimiz onu özledik ama Jennie belki şu an olduğu yerde mutludur" (Jisoo)
-"Ama yanımızda olsaydı daha mutlu olurdu belki" (Taehyung)
-"Evet ama olan oldu. Daha fazla yıpranmayın. Böyle olmasını ne Jennie ne de biz istemezdik" (Jin)
Hepsi ağlayarak konuşurken tek bir tanesi konuşmamıştı. Sadece ağlayarak boş boş yere bakıyord- Durun bi dakika ONLAR JENNİE Mİ DEDİ? Ne?
Ben tam tekrar konuşmaya çalışacaktım ki hepsi ortadan kayboldu. Ve gözümün önünden bir kaza anı geçti. Bir araba ve içinde tıkış tıkış oturan 11 kişi vardı. Yüzleri gözükmüyordu ve aniden bir kamyonete çarptı araba. Ben ne olduğunu anlayamadan bembeyaz olan yer siyaha döndü."
Olduğum yerde aniden fırladım. Burası bir hastane odasıydı. Bu bir rüyaydı sanırım. Ama onlar kimdi? Neden benim adımda birinden bahsediyorlardı? Ve en önemlisi o kaza anı neydi?
Ben gördüğüm rüyayı düşünürken. İçeri yaşlı ve şapkalı bir amca girdi. Bu kim be? ( Bu ammmcayı "amca" diye söyliycem haberiniz ola"
Amca : "Merhaba Jennie. Sen grubun yeni üyesi olmalısın. Ben de şirketin başkanıyım"
-'Merhaba efendim'
Amca : "Bu arada geçmiş olsun. Sen biraz dinlen birkaç saat sonra tanışırsın grup arkadaşlarınla ve onların arkadaşı olan bir grup da gelicek iyi anlaşırsınız umarım."
-"Tamam efendim"
Sonunda çıkmıştı odadan. Ben hala o rüyayı düşünüyordum. Düşünürken bana verilen serumdan dolayı uyuya kaldım.
Rose'den
Biz kızlarla şirketteyken Taehyung aradı aniden. Gelirken kaza olduğunu onlarda bir şey olmadığını ama çarpan kişinin hastane olduğunu söyledi. O kişi de grubumuza yeni gelecek kişiymiş. Ama Taehyung bir şey daha var dedi ve sesi garip geliyordu. Biz de kızlarla hastaneye gittik.
Gittiğimizde bir odadalarmış. Neden la? Neyse odaya girdik ama orda kolunda serumla yatan bir davşan görmeyi beklemiyoduk.
Lisa hemen Jungkook'un yanına koştu daha doğrusu uçtu.
Lisa : "Jungkook? Ne oldu sana? Bu serum ne? Ulan hani size bir şey olmamıştı gerizekalılar ! Bu ne lan !?"
Hoseok : "Lisa bi dur da anlatalım"
Bunlarda bi gariplik vardı. Ne yaşadı aq bunlar?
Jin : "Şimdi biz arabadan inip çarpan kişinin nasıl olduğuna bakacaktık. Namjoon baktığında şok olmuştu. Sonra meraklanıp Jungkook'da baktı ama gördüğü şeyle bayıldı. O ara da ambulans geldi ve o kişiyi de Jungkook'u da bu hastaneye getirdiler"
Jisoo : "Kimi gördünüz ki?"
Namjoon: "J-je-jennie"
Jk ve Rm hariç herkes: "NE"
Hepimiz donakaldık. Ne yani o yaşıyor muydu? Hayır ya benzetmişlerdir... O... o olamaz. Hepimizin gözleri dolmuştu. Kekeleyerek konuştum:
- "N-ne diyorsunuz siz! O ö-ölmüştü. O-o olamaz."
Suga : "Benzetmişsinizdir"
Jk : " Hayır Jennie'ydi o. İsterseniz kendiniz görün."
J-hope: "Tamam hadi gidelim."
Jungkook'a yardım edip kalkmasını sağladık. Hemşireden odayı öğrenip gitmeye başladık. Jimin'in ayakları titriyordu. Suga da onu tutup yardım ediyordu.
Sonunda odanın önüne gelmiştik. Hepimiz ağlamamak için zor duruyorduk. Yıllardır konu ne zaman Jennie olsa hepimiz ağlıyorduk. O bizim için değerliydi. Jisoo unnie yavaşça kapıyı tıklattı. Kalbim çok hızlı atıyordu....
Ananskm çok heyecanlı gidiyo
Ben bile heyecanlandım amkNeyse neyse bakın yb attım
Yüzyıllar sonra(Jimin1463 Berangaria_ mochininiii JenMin_Delisi jenminsonsuz )
Benden yb isteyenlere tepkim:
Yaağğ yb atmak istemiyoom nedeen
anlamıyonuz 😂😂Neyse gidiyom ben
Bu sefer cidden gidiyom
BYYY 🖕🖕😂😂💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traces Of The Past (Geçmişin İzleri )
FanficBangtanpink bir gruptu ama onları yıkacak bir olay onları dağıttı. Fakat kader onları tekrardan bir araya getirdi .......