💕4. BÖLÜM💕

109 10 35
                                    

(Medya mükemmel 😂😂)

JENNİE'DEN

Şirkete gitmeme az kalmıştı. Kesin geç kalıcam yaa off. Hemen odama çıkıp üstüme bir şeyler giyinip makyaj yaptım.

Eveet şimdi hazırım işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eveet şimdi hazırım işte. Annem ve babam işteydi. Bende geç kalıcam korkusuyla hemen evden çıktım. Arabama bindim ve bana söylenen adrese doğru gitmeye başladım.

Çok heyecanlıyım umarım bu heyecanla kaza falan yapmam. (Aklıma güzel kaoslar geldi NİHAHAHA)

Bir anda telefonum çaldı. Annem arıyordu. Mecbur açmak zorunda kaldım yoksa endişelenir. Telefonu alayım derken arabanın zeminine tam ayaklarımın oraya düştü ben de çıkan sesten korkup ayağımı hareket ettirince araba hızlanmaya başladı. Trafik çok kalabalık bu hızla kesin bir yere çarpıcam. Ayağımı ordan çekince yine durmadı araba. Lanet olsun frene basıyorum basıyorum olmuyor.

Ben arabayı kontrol etmeye çalışırken bir anda önümdeki araba durunca arabaya çarptım.....

JİN'DEN

Birkaç dakika önce...

Jisoo'ların grubuna seçilen kızla bizde tanışacakmışız. Biz ne alakaysak artık. Şu an bizim erkeklerle birlikte arabayla şirkete doğru gidiyoruz. Ama azıcık hızlı yaa Jisoo'mu özledim off.

Kimseden ses çıkmıyordu. Ben tam konuşacaktım ki. Biri gelip bize çarptı.
Bize ve arabamıza bir şey olmadı ama çarpan kişiye bir şey oldu mu ki??

V: "Öldük mü hyung öldük mü !?"

Taehyung yanında duran J-hope'u sarsıyordu gerizekalı.

Suga: "Hee öldün bizde arkandan helvanı yiyoruz. Salak gelin bi bize  çarpan kişiye bakalım."

Biz arabadan indik ve herkesin toplandığı yere gittik. Rm arabanın içine baktı ve donakaldı. Ne gördü la bu?

-"Namjoon noldu?"

Jk: "Heey Namjooooon"

Jungkook'da meraklanıp baktı meraklı davşan. Baktığında yüzü kireç gibi oldu. Ve sendelemeye başladı 
Ne oluyor lan?

JUNGKOOK'DAN

Namjoon ne gördü acaba diye bende gidip arabanın içine baktım. NE!

Gördüğüm kişi gerçek olamaz herhalde. Aynen kesin hayal görüyorum. Gerçek değil bu, gerçek değil bu. O... o ölmemiş miydi? Yoksa bu bir rüya mı?

Başım dönmeye başladı. Sendeliyordum. Daha fazla dayanamayıp kendimi karanlığa bıraktım...

Helloooo ne yapıyonuz la😜😜

Yine kendim gibi kısa bir bölümle
karşınızdayım jsjsjjsjs

Ve yine zorla yazdım bunu😬😬
(Jimin1463 , mochininiii , JenMin_Delisi , jenminsonsuz , Berangaria_ bu psikopatlar sağolsun)

Neyse bakın size çooooook güzel
bir şey dicem

KKkkkk ne güzel bi şey dedim
dimi?

Neyse gidiyom artık ben
Hadi by

Gidem mi ?

Gittim

Yoo gitmedim

Gitti-

Tamam lan gidiyom işte
Niye sövüyon aaa

Aman beeğğ sana da şaka
yapılmıyor

Traces Of The Past  (Geçmişin İzleri )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin