sevgilim,
öncelikle sana mektup yollamamın nedenini bilmiyorum açıkçası. teknoloji çağındayız, istersem e-posta veya mesaj atabilirim ama umrumda olduğunu söyleyemem. zaten sürekli iletişim halindeyiz, farklılık olsun istedim.
nasılsın? umarım her şey yolundadır ve mutlusundur. hala neden yurt dışında okuduğunu anlayamıyorum. pardon, babanın ilişkimizi öğrendikten sonra seni neden yurt dışında okumaya zorladığını anlayamıyorum. gerçi senin onu pek umursadığını sanmıyorum ama :)
burada, - dün gece de anlattığım gibi - her şey yolunda. okula gidiyorum, gözlerim senin sırana kayıyor.
yanımdaki sıraya sen gittikten sonra kimsenin oturmasına izin vermedim. eğer olur da bir gün dönecek olursan; senin yerin, benim yanım sevgilim. hep öyleydi, öyle de kalacak.
bir dakika, üstteki kural, ben liseye devam ettiğim süre boyunca geçerli. eğer dönmemeye devam edersen, her sene sınıfta kalır ve yine gelmeni beklerim :D o yüzden erken dönsen iyi edersin dragon.
bu arada dün sana instagramdan istek yollayan bir kız gördüm, üstelik kabul etmişsin. seninle aynı lisede okuyormuş, ama senden bir yaş küçük? sarışın bir kızdı. kim o kız? BEN KİM OLDUĞUNU BİLİYORUM DRACO, SADECE SENİN İÇİN NE ANLAM İFADE ETTİĞİNİ SORMAK İSTEDİM. bu şekilde cevaplasan iyi edersin :3 :)
olan biteni boşverelim, seni özledim. her ne kadar “her şey yolunda.” desem de, sen yokken hiçbir şey yolunda değil. aramızda binlerce kilometre var ve ben sana dokunamayacak kadar uzağım. canım yanıyor.
üstüne üstlük şuan, mektup yazarken tehdit ediliyorum. ron ve hermione'nin selamı var, seni özlemişler. ha bu arada, o ikisi sevgili oldu :D 'sonunda' dediğini duyar gibiyim..
MEKTUBUMU BLAISE VE PANSY DE GÖRDÜ. ONLARIN DA SELAMI VARMIŞ. BLAISE BU CÜMLELERİ BÜYÜK HARFLE YAZMAMI İSTEDİ ÇÜNKÜ, GÖZÜNE İLK BU CÜMLELERİN ÇARPMASI LAZIMMIŞ. kıskanç piç.
gittikçe saçmalamaya başladım, mektubu sonlandırıyorum. az sonra seni görüntülü arayacağım, geçenki gibi umarım telefonu duşta açarsın :D
seni çok seviyorum, bunu asla unutma. bir gün bana döneceğini de biliyorum çünkü sen dayanamazsın ;) hasretimden ölüyorsun zaten, ehe.
görüşürüz, sevgilim. görüşeceğimizi biliyorum.
-harry james potter
(sevgilin olan :D)—
bu bölümü yazmıştım çok önceden ama yayınlamadım. belki beğenirsiniz diye yolladım size :3
unutmadan, drarrysapples a ithaf sözümü tutayım :3
vee, causeimsparklesbitch başta olmak üzere,
tavuklupismaniye
tavuk_galp_ben
-belllord
aeswie
dracosdawn destekleriniz için çok teşekkür ederim<3(unuttuklarım,kendinizi belirtin lütfen :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘮𝘺, 𝘮𝘺, 𝘮𝘺 ¦ 𝘥𝘳𝘢𝘳𝘳𝘺
Historia Corta"şimdi, aşktan kaçmayı bırakalım." draco lucius malfoy × harry james potter [tamamlandı.]