Hepinizden nefret ediyorum

16.2K 452 175
                                    

Işıl_Ne oluyor kızlar napiyorsunuz diye bağırdım

Eda_Yasasın gidiyorsun dedi bir andas şaşırmış bir ifadeyle suratına baktığımda ikisi de birbirlerini sırıtarak söze devam etti.

Ela_yani o anlamda değil Işıl yanlış anlama sen artık bizim Kanka mısın sadece yetimhaneden kurtuluyorsun ve artık abilerin ailen var kimse seninle dalga geçemeyecek kimse arkadaşın yok diyemeyecek kimse abilerin yok ailen yok diyemeyecek. Ama ne olursa olsun ne kötü ne de iyi durumdaysan ol biz zaten telefonlarla konuşacağız.yani buradan senin gidişinizde sevmemizin neden senden kurtulduğumuz için değil bir aileye sahip olup mutlu olduğundan.

Işıl_ama benim telefonumda sizin numaraları kayıtlı değil ki.

Eda_bence kayıtlıdır bak bakalım kardeşim yazan kişilere.

Ela_edacım sen salakmısın ikimizi  de kardeşim olarak mı kaydettin. Kız nereden anlayacak peki bizi.

Eda_Asıl Sen salaksın ela emoji denilen bir şey var değil mi. Işıl cım ben kendimi Kardeşim ❤️❤️  elayıda💜💜 olarak kaydettim.

Ela_peki hanımefendi neden sen kırmızı kalp Ben mor kalp seninle beni ayıran özellik nedir peki.

Eda_Benim ışıl'ı daha çok sevmem ışıl'ın da beni daha çok sevmesi

Ela_Dislaniyorum yani

Işıl_kızlar kızlar ikiniz de aynı seviyorum yani kez de benim için çok değerlisiniz hem teşekkür ederim edacığım.

20 dakika sonra
birkaç parça eşya alırım aldıktan sonra Eda ve ela da bana birkaç tane eşya verdiler. Şimdi yola koyulduk ve eve doğru yola çıkıyorduk yol boyunca kimse kimseye bir şey söylemedi. Bu durum benim birazcık garibime gitse de yine de hiçbir şey söylemedim. Araba durduğunda arabamı açan Ateş abim olmuştu.

Ateş_Bugurun hanımefendi dedi.

Işıl_Tesekkür ederim beyefendi dedim.

Önüme baktığımda gözlerime inanamadım bu ev saray gibi.Filmlerden farksız.
Herkez bana bakarken ben eve bakıyordum.

Ege_Heyyy dünyadan ışıla ordamısın.

Işıl_Vay canına

Batu_Bu kadar yeter prenses evi sömürdün resmen gözlerinle.

Ufak bir tebessüm den sonra içeriye doğru adım attım.eve geldiğimizde birazcık dinlenmek için koltuğa oturdum da bu evin gerçekten çok güzel ve çok büyük olduğunu gördüm

Ateş_hadi gel prenses birazcık sana evi gezdiriyim.

Ege_Neden sen ya ben gezdiriyim hem odasını ben düzenledim kollarım koptu valla.Yani kısacası bu benim hakkım.

Burak_Oldu canım ben varken size ne oluyor.

Işıl_Yeter ama artık hem ben Buraya abi kardeş olarak değil sadece arkadaş olarak geldim.

Ege_Tamam.Ben gezdiriyim dedi ve yüzü asık bir şekilde ilerlemeye başladı.

Odaları bire bir bana gösterdikten sonra aşağı indik. Benim ondan muhteşemin ötesindeydi ilk defa kendim bir odaya sahip olacaktım.

aşağı indiğimde herkes olanı beğendim gibisinden sorular sordu hepsini yanıtlayıp bir kenara attım. Herkese biz ona bakıyordu ben de televizyon bakmaya karar verdim.
Birden batu abimin televizyonu kapatması ile herkes Batu abime döndü.

Batu_Konuşmamız gerekiyor.

Ateş_Ne hakkında

Batu_Şimdi belli ki ışıl bize çok kızgın açıklamaya başlayalım isterseniz.

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin