Plan

5.1K 233 51
                                    

Abileri merak edicek arkadaşları merak edicek ama yok bulamıyoruz telefona gelen bildirim sesiyle hemen herkez bana yôneldi.relefonumu elime aldım ve korkarak kilidini açtım.

Gizli numara
kampin ilerisindeki şelaleye gel.

Aybükeden
Gözlerimi açtığımda bir odanın içerisinde olduğumu gördüm. O da kimin bilmiyorum ama aklıma son olan şeyler gelince odanın kapısına doğru koştum. Ama uyandığımı anlamış olucak ki kilidi açtı.Kapiyi açtığında karşımda duran kişiyle direk çığlık attım.Çünkü biliyordum ki bana zarar vericek.Çünkü abimlerin düşmanı abimlere gücü yetmiyor beni kaçırıyor.

Aybüke_Ohaa pislik.

Kaan_Sakinn ol amacım sana zarar vermek değil.

Aybüke_Dur bir düşüneyim.Haklısın amacın benle evcilik oynamak.Artık sen anne bende baba olurum ne dersin.

Kaan_Bilmem

Aybüke_Mal mısın sen ya.Bırak gidiyim dedim kapıya doğru adım attım.Ama tabiki çıkamadım.

Kaan_Suanlık gitmen imkansız o yüzden kusura bakma.

Aybüke_Kusura bakarım valla

Kaan_Dediğim şeyi bana tekrarlama burda kalıcaksın ve kaçmaya felanda kalkışmayacaksın.

Aybüke_Hmm haklısın neden kaçmaya çalışıyım ki.Sonuçta abimlerin düşmanı tarafından kaçırıldım ve şuan büyük bir ihtimalle her yerde aranıyorum.Onun üstüne üstük abimler seni bulursa sen zarar görüceksin ki bu benim umrumda bile değil.Ama sana küçük bir tavsiye beni bırak yoksa daha kötü şeyler olabilir ve bu senin için iyi olmaz.

Kaan_Uslu dur yoksa olucaklar benim yüzümden değil.

Aybüke_Doğru olacaklar senin yüzünden değil.Ebemin yüzünden

Kaan_Beni sinirlendiriyorsun.

Aybükey_Ne yani daha çok sinirlendirirsem beni mi dövüceksin.

Kaan_Tabiki hayır ama dövdürttürebilirim.

Aybüke_Bende seni dedim sırıtarak sinirlenmiş olucak ki kapıyı çarpıp oradan çıktı.

Offf ne yapicam.Telefonum evet telefonum dedim.
Ne kadar dalağın ya abinlerin düşmanı tarafından kaçırılıyorsun herkez seni arıyor ve seni kaçıran kişi telefonunu almayı unutuyor.KOMİK

1 saat sonra
İçeriden sesler gelmeye başlayınca bende hızlı bir şekilde kapının önüne gelip kapıyı dinlemeye başladım sesler çok az geliyordu.
Git gide yaklaşan sesler beni daha çok veriyordu.Birden adım söylenince kim olduğunu anladım yani anlamak zor değildi.

Batu_Prenses

Eren_ışıl

Ege_İkiz Nerdesin

Burak_Abi burda yok herhalde

Ateş_Burda biliyorum ama nerde hangi odada

Işıl_Abi ikiz burdayım imdatttt

Ateş_Duydunuz mu

Burak_ışıl Nerdesin

Işıl_Koridorun en son odasına bakın kapı kitli

Ayak sesleri çok hızlı geliyordu yani yerde çıkan seslerden anlamak çok zor değil.

Batu_Birtanem kapıdan çekil tamam mı.

Işıl_Abiii imdaattt

Ateş_Ne oluyor

Ege_Abi nolur kır şu kapıyı

Batu_İsil
En sonunda çat diye ses geldi ama ben orda yoktum.Kaan elini ağzımla buluşturmuş ve o kadar sıkıyor ki anlatamam.
Şimdi neredeyim diye sorucaksiniz gizli bir geçit varmış yani orda duran kitapların arkasına yaptırmış beyin yoksunu.Üstlüne üstlük pencereyi ve perdeleride açtı aşağıya gittiğimi zannetsinler diye

Batu_Ulan gerizekalı Kaan seni ağzına********sen bittin oğlum seni dua elime geçirmeyim yoksa öldurucem dedi endişeli ve ağlamaklı sesiyle

Burak_Abi koş yakalayalım ve alalım kardeşimizi.

Çok küçük bir aralıktan herşeyi görebiliyordum.Herkez gitmiş bir tek ege kalmış oda büyük ihtimalle abimlerin yanında ağlamamak için yoksa bende Ege'ye burda olduğumu göstermek için bir plan kurdum kendi kafamda

Çok uzun zaman oldu biliyorum hepinizden özür dilerim.Günde 1 yada 2 bölüm gelicek bugün dahil.

Sizleri seviyorum❤️❤️💜🤭🤭



ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin