YAZI

5.2K 236 12
                                    

O sırada ağzımın kapanmasiyla panikledim.telefona hemen yazmaya çalıştım ama yarıda kaldı.

Işıl
Yardım et kaç

Sonrası karanlık

Gizli numaradan★
O yazıyı attıktan sonra ilk anlamasamda sonra neler olduğunu anladım.Bende hemen otel odalarını gezdim ama tek başıma olmazdı.Yani arkadaşlarıma da ihtiyacım var.
Ebnde hemen kısaca olanları onlara anlattım.

Can-Berk-Gökalp-Emre ve Emir

Ne kadar çok olursak o kadar iyi.
Herkez bir yere ayrıldı.Ben aşağı kat onar da planlaştılar.
Deli gibi koşuyor deli gibi haraketler yapıyorum ama hayatımda İlk defa bu kadar çok korkuyorum.

40 dakika sonra
Telefonum çalınca biraz heycanlansamda içimi korku kapladı.Arayan emreydi hemen açtım.

Emre_Alo

X_Buldunuz mu

Emre_Abi sakin ol ama burda kanlar var.

Bu laflar beynimde yankılanırken bir yandan da gözlerim doluyordu.Onu herşeyden çok seviyorum.telefonu kapatıp hızlıca yukarıya doğru geldim.

X_Hiiiii

Kapıda boyayla yazılmış yazı var ama bu nasıl olur.

Yazı
O kız benim kimse onu benden alamaz he almayı çok istiyorsan da ölüsünü eline veririm anladın mı.

Ben ama nasıl olur bu kim.Bende hemen fotoğrafını çektim.Beni takip eden birinin olduğunu biliyordum.Hissediyordum bende bağırmaya başladım.

X_Bana bak o kız benim eğer onun kılına zarar gelsin seni yaşatmam ölmek için yalvarırsın duydun mu lan beni.

Bende oradan uzaklaşıp emiri aradım.Emirin yanına geldiğimde hepsinin suratı bembeyazdı.

X_Ne oluyor

Berk_Kız yok kandan başka bir şey yok abi bu kız ö

X_Sakın o kelimeyi söyleme

Can_Aramaya devam edelim ne olursa olsun.

Bende onlara duvardaki yazıyı gösterdim.

Gökalp_Abi ben tırstım lan

X_Off olan bana olur size değil.

Gökalp_Ne diyorsun sen ya 11yılı çöpe mi atıcaksınn.Bana bak biz hiçbir zaman ayrılmadık.biz kardeşiz ben sen emre hatırlatırım.Bu kolundaki izinde beraber yaptık.Büyüyünce birbirimizi bulalım diye.Şimdi ne demek olan bana olucak.Anca beraber kanca berber bu sürede senin yanından ayrılmayacağız duydun mu beni.

X_Tamam hadi gidelim.

280 kelime

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin