Ertesi gün. Biz beşimiz dağıldık. Hoshigi Rekka sarayında bulaşacağız.
Orihime" Yanlız misin Safa "dedi.
Bende(Burnum kanamaya başladı) "Güçlerini kapatsan artık diyorum" dedi.
Orihime "Böylesi daha eğlenceli. Hem Aura tanrılarının gerçek doğasını ne zaman anlatacaksın. Üçüncü bir Aura açtın değil mi" dedi.
Bende" Aura tanrıları ölümsüzdür. Kimsenin yapamadığı altı sınıftan güçleri vardır. Ancak benim üç sınıftan güçlerim var "dedim.
Orihime" Her tip yazıyı okumuyorsun. Bu hile gücü değil mi "dedi.
Bende" Pek sayılmaz. O gün parşömeni okudum o kadar"dedim.
Orihime "Tamaki Tama öldürmekten bu kadar çok mu korkuyorsun" dedi
Bende " Peki bunları nereden biliyorsun demek istesem de yasaklı gücün kabus mangasına baktın" dedim.
Orihime "Aferim oğluma pati ver bakalım"dedi.Köpek kıyafeti giydim bir anda.
Ben" Senin köpeğin değilim ben"dedim.
Orihime" Neyse. çok eğlendim. O gelen sessiz samuray Polpia Kaku değil mi "dedi.
Kaku"Seni indireceğim gün geldi. Mavi aslan imparatoru. Rüzgar kılıcı"dedi
Kakunun birden burnu kanmaya başladı.
Kaku(şaşkın bir şekilde)"Siktir. Neden burnum kanıyor lan"dedi
Orihime" Heyacanlandırdım direk desene. Kıyafetim çok mu erotik"dedi
Bende"Sıkıntı benimde burnum kanaması"dedim
Orihime" Kafa döndüren fırtına "dedi. kafasını daire şeklinde döndürmeye başladı.
fırtına çıktı. Orihime tam beklendiği gibi çılgınsın.
Saraya doğru giderken Candy çıktı karşıma.
Candy" Naber Safa yanlız mısın"dedi
Bende" Yardıma ihtiyacım var mı gibi görünüyor"dedim
Önümüzde altı tane aura kullanıcısı çıktı. Bunlar basit aura kullanıyor. Neden gelişmiş Aura sahip değil. Doğru ya burası Edo kişi istediği kadar eğittim görür.
Oha auradan kılıç dalgaları yolladılar. Hayır bunu öğrenmek yerine. Kendi aura teknikleri geliştirseler. Daha msntıklı olur.
Candy(Dudağını yaladı)" Bana bırak"dedi.
Bende" Savaşacak bir şey yok. Ama kendin bilirsin"dedim.
Candy" Yutuluş kapısı ortaya çık"dediKapı çıktı. Açıldı her şey içine doğru çekilmeye başladı. Kendisi kapı tanrıçası olarak anılır. Dört yasak kapıdan etkilenerek yarattı. Babası aura araştırmacısıydı. Kendisi en güçlü yaratıcı aura sahibi oldu. Yarattığı kapıdan çıkanların hepsini kontrol edebilir
Adam" Bu ne böyle"dedi.
Bende" Kapı tanrıçasını tanımıyacak kadar safsınız. Candy fazla açık tutma. Yoksa Edo'yu yok edersin. Unutma amacımız Edo'yu yok etmek değil. Edo'yu kurtarmak"dedim.
Candy" Hadi. Ama biraz eğlenecektim. Neyse hız kapısını ile hızlandırma kullanıyım mı"dedim.
Bende" Merak etme. Dünyanın en güçlü adamıyım ben sence yardımına ihtiyacım mı olacak"dedim
Candy" Süpürge kapısı açıl (kapı çıktı içinden süpürge çıktı. süpürgeye bindi) Yarışsak kim kazanır sence"dedi.
Bende" Boşu boşuna aura harcama. Rekka sarayında ihtiyacımız olacak"dedim.
Candy" Düşmanı gözünde çok büyütüyorsun. Rekka güçlü olabilir. Ama ne bana ne de sana dokunabilir"dedi.
Bende" Riper Hexoten'e karşı ne yapmayı planlıyorsunuz"dedim.
Candy" Bana bakma. Seni yok etmek istiyor beni değil"dedi.
Bende" Süperge kapısını neden yanında taşıyorsun"dedim.
Candy" Kapıyı göndersem altımdaki süpürge kaybolur"dedi
Bende" Bu His Yoususke. Dikkatli ol. Minpachi'ye denk biri"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi aslan imparatoru +18
FantasySuikastçinin yanlış adama çatması ile hikaye başlar Küfür ve şiddet içerir cinsellik içermez haberiniz olsun